Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että monet eivät osaa oikein keskustella

Vierailija
31.07.2021 |

Yleensä ihmisten jutut eivät ole kovinkaan mielenkiintoisia, mutta itse ainakin esitän jonkun lisäkysymyksen tai kommentin aiheeseen liittyen, kun joku tohkeissaan selittää jostain asiasta. Mielestäni se on ihan perusjuttu, mutta olen huomannut, että monet ihmiset eivät tee tätä. He sanovat vaan, että "ai jaa" tai rupeavat heti selittämään jostain aivan muusta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jonkun horinat ei kiinnosta ei ole keskustelutaidottomuutta.

Vierailija
2/8 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiastaan innostuneen selittäjän kannattaisi hioa omia keskustelutaitojaan ja miettiä kiinnostaako asia josta hän intoilee pätkääkään toisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä liittyy, koska nämä paljon horisevat itse selittävät jonninjoutavia asioitaan vaikka kuinka, mutta jos joku muu puolestaan kertoo jostakin asiasta paljon horisevalle, niin heiltä ei saa mitään kysymystä tai kommenttia aiheeseen. Siirtyvät vain innolla selittämään toisesta aiheesta.

Vierailija
4/8 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin. Ei minuakaan juuri kiinnosta monen esim. työkavereiden vapaa-ajan jutut, mutta silti yleensä esitän jonkun aisiaanliittyvän kysymyksen osoittaakseni, että olen kuunnellut. He eivät tee samaa.

Vierailija
5/8 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Jotkut vielä keskeyttävät toisen aloittaman jutun ja alkavat kertoa itselleen sattuneesta samatapaisesta jutusta. Yksi kaverini tekee tämän aina, omat juttuni jäävät kesken. :(

Vierailija
6/8 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suomalaisilla on niin huonot keskustelutaidot.

Vierailija
7/8 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ansaitse enempää huomiota.

Osaan sanoa ei.