Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 25-vuotiaan on siedettävä tytöttelyä työelämässä.

Vierailija
13.08.2014 |

Ihan sama, onko tarkoitus halventaa vai ei. Parikymppinen ei ole vielä aikuinen, vaan lähes lapsi. Millä perusteella tytöttely siis "alentaa aikuista ihmistä"? Sitten kun on kasvanut aikuiseksi ja oikeasti ammattitaitoinen, voi alkaa vaatimaan kunnioitusta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöttelyyn (tai pojitteluun) voi mainiosti vastata kutsumala tädiksi tai sedäksi.

Vierailija
2/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa juu, no mites kun mun 64-vuotiasta sukulaisnaista, joka on ollut työpaikallaan +30 vuotta ja todellakin tietää mitä tekee, tytötellään tuon tuosta asiakkaiden toimesta. On nuorekas ja kaunis ihminen, mutta ei kukaan voi tosissaan luulla häntä "lähes lapseksi". Toisen alaspainamista tuo on eikä mitään muuta, iästä riippumatta.

En pysty parhaalla tahdollakaan kuvittelemaan, että kukaan kutsuisi yli 60-vuotiasta miestä pojaksi tai kyseenalaistaisi tämän ammattitaidon huolitellun ulkonäön takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua saa ihan rauhassa tytötellä, terveisin 50 v N.

Vierailija
4/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps. Mene ottamaan lääkkeesi, Ikis.

Vierailija
5/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootin on siedettävä idootiksi haukkumista. Ihan sama, onko tarkoitus halventaa vai ei. Idiootti nyt on idiootti, eikä muuksi muutu.

Vierailija
6/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tytötelty

t mies

Vierailija
7/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jotkut ottaa kaiken liian vakavasti. En voi edes ymmärtää miten joku voi loukkaantua jos sanotaan tytöksi. Tai no tietenkin silloin jos sattuu olemaan poika.

Vierailija
8/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua tytötellään, sanon olevani poika ja hymyilen nätisti.

Vierailija
9/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä saadaanko me pienet tytöntylleröiset kutsua teitä keski-ikäisiä tädeiksi?

T. Pikkulapsi 19v

Vierailija
10/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte sitte mummoja ja pappoja jos me ollaan jotain tyttösiä!!!! Hmph!!!!

Vierailija
11/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku hiukan alta eläkeikäinen, joka luulee, että se viiskymppinen vasta on nainen isolla ännällä. Ja nuori nainen kaikenlisäksi koska sitä nuoremmat on pikkukersoja. Oikeastihan jo 20v on täys nainen ja tommoset keski-iän ylittäneet on mummoja isolla ämmällä.

Vierailija
12/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:26"]

Ihan sama, onko tarkoitus halventaa vai ei. Parikymppinen ei ole vielä aikuinen, vaan lähes lapsi. Millä perusteella tytöttely siis "alentaa aikuista ihmistä"? Sitten kun on kasvanut aikuiseksi ja oikeasti ammattitaitoinen, voi alkaa vaatimaan kunnioitusta.

[/quote]

Oletpa jumalauta ilkeä horo.

Vierailija
13/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis :D

Vierailija
14/14 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tytötellään työpaikalla vaikka olen jo 35v. Se alkaa jo hieman viduddaa. Ajattelin laittaa tätien keittoon laksatiivia jos ei lopu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän