Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te käytätte kasvojen iholla, kun haluatte "tasoittaa" ihon pintaa?

Vierailija
04.08.2014 |

Finniongelmaa minulla ei ole eikä arpia tms mutta jotenkin iho ruvennut vanhemmiten (38v) näyttämään nuupahtaneemmalta, kuivalta ja ohuelta...punoitustakin hieman poskien paikkeilla mutta ei siis couperosaa kuitenkaan. Huokoset näkyy paremmin kuin ennen. Varsinaisia ryppyjä ei ole paitsi otsassa jos kurtistan sitä.

Help!! Ostin Garnierin Optical Blur-voiteen viimevkolla mutta hukkaan meni sekin 14€, en huomaa mitään eroa ihon pinnassa sitä laitettuani, toki tuntuu kivalle kun levittyy kuin silkkinja sametti mutta siinäpä se. Mitään väriä siinä ei mukana ole, pieni pigmenttiefekti saisi kyllä olla mukana luulen ma...

Varsinaisia värivoiteita en ole koskaan käyttänyt, liian tujuja iholleni kun ei niin "pahaa" peittämisen tarvetta ole. Niin ja olen vaaleaihoinen.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:45"]

Käyttääkö joku yli 4-kymppisen iholla varustettu mineraalimeikkijauhetta? Miten saatte toimimaan? Itselläni mineraalipohja korostaa pintakuivuutta ja pieniä juonteita niin, että naama on kuin jollain kalkitulla muumiolla. Kokeiltu on Lily Lolo, Bareminerals, Everyday, Meow, ties mitä. Sama ongelma kaikilla, pohjasta ei todellakaan tule kauniin ja raikkaan näköistä, vaan lopputulos vanhentaa 10 vuotta.

[/quote]

Seerumi alle, ja primeri jos tarvetta, mutta anna kuivua hyvin ennen meikkausta, ja sitten ota pieni määrä mineraalipuuteria harjaan ja pyörivin liikkein sipaiset sitä kasvoille. Kannattaa sijoittaa hyvään harjaan, itse en pidä kovin tiheistä sillä ne tekevät kasvot paakkuisen näköisiksi. Olen käyttänyt sekä Lily Loloa että Everyday Mineralsia.

Vierailija
2/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:02"]

mä tarttisin jonkun ryppyjä silottavan voiteen/aineen. on molempien silmien alla yhdet juonteet, ei varsinaisesti ryppyjä, vaan siis juonteita. millä ne saisi täytettyä vai saako lainkaan?

tämän tapaiset viirut http://is12.snstatic.fi/img/658/1288382403943.jpg

olen (vasta) 25-vuotias, mutta mulla on vielä paljon näppyjä ja epäpuhtauksia naamassa, joten mun pitää meikata ihoa aika vahvastikin. mun iho on päältä kuiva, mutta muuten rasvainen, etenkin t-alue kiiltää. noita silmänalusia en paljoa meikkaa, ettei nuo juonteet korostu.

[/quote]

Joo nuo ei tosiaan ole mitään ryppyjä, jopa lapsilla on rakenteellisista syistä usein noita vaakaviivoja 1 tai 2 silmän alla. Minusta niitä ei kannata yrittää mitenkään pakkeloida piiloon, koska ne eivät ole ikääntymisestä kertyviä ryppyjä ollenkaan. Kunhan vaan valitsee sellaisen silmänympärysten peitevoiteen, joka ei kasaudu ja pakkaudu noihin juonteisiin niin hyvä. Esim. Garnierin silmänympärysten BB-voide on aika peittävä eikä kasaudu juonteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urban Decayn "Surreal Skin Cream to Powder" toimii minulla, eli on voidemainen meikkipuuteri joka muuttuu puuterimaiseksi kun sen levittää iholle. Otin joskus vinkin jonkun blogin vieraan blogikommentista, onneksi satuin lukemaan sen kun joku sitä hehkutti ja ehdotti bloggaajalle että kannattaa ostaa USAsta.

Vierailija
4/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia, on vain aika kallista (kirurgin tekemä piikitys + pieni ampulli ainetta = n. 600e) ja sattuukin kun se neulan pää rusahtaa otsaan, ohimoon ja silmien väliin, mutta on sen arvoista. Tosin se vaikutus on yksilöllistä eli joillakin tulee 6 kk vaikutus ja joillakin vain 6 vkon.

Vierailija
5/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:06"]

Tuo jos väri muuttuu kasvoilla tarkoittaa, että on valittu omalle ihotyypille liian rasvainen BB-voide. Kellastuminen/tummuminen johtuu siitä kun voiteen rasvat reagoivat ihon oman rasvan kanssa. Ko. voidetta VOI pystyä käyttämään kyllä niin että laittaa alle tuollaista AP:n mainitseman Optical Blurin tapaista tuotetta, joka tekee silikonikalvon ihon rasvan ja voiteen väliin, niin etteivät ne pääse reagoimaan keskenään. 

Mutta useimmat ei varmaan halua laittaa kahta erilaista voidetta päällekkäin, joten kannattaa valita vähemmän rasvainen BB, esim. seka- tai rasvaiselle iholle tarkoitettu. Garnierilla on yksi todella hyvä sellainen, ja se vaalein sävy siitä on myös kylmäsävyinen, mikä on BB:issä harvinaista. Lumenellakin on muuten erikseen rasvoittuvalle iholle BB http://www.lumene.com/fi/bright-now-vitamin-c/tasapainottava-bb-voide-sk-20-0 jota kannattaa kokeilla jos tuo Heleyttävä BB tummuu tai alkaa kiiltää. Garnier on kyllä minusta vielä pysyvämpää.

[/quote]Tiedän, että se johtuu rasvoista, mutta silti en ole löytänyt omalle iholle sopivaa.

Tarkoititko tätä: http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=152906/BB-Cream-Miracle-Skin-Perfector-for-Combination-to-Oily-Skin---Light/Garnier/BB-Cream

[/quote]

Juuri tuota tarkoitin! Se on erittäin peittävää ja tosiaan yllättäävn vaaleaa, eikä yhtään kellertävää / oranssia kuten monet BB:t. Tuo on erittäin neutraali vaalea sävy. Eikä kiillä edes minun ihollani yhtään tai muuta sävyä, vaikka on yleensä pahana tuo ongelma varsinkin kesäisin.

[/quote]No ei kyllä oo kovin hyvää arvostelua saanut...

Vierailija
6/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän L'Oreal Studiosecrers -voidetta. Se on käytännössä silikonia, joka täyttää ihohuokoset ja juonteet. En ole saanut mitään finnejä tai mustapäitä, eli silikoni ei kuitenkaan tunnu "tukkivan" ihoa. Olen 27-vuotias ja tuota naamassa kysytään aina henkkarit baarissa tai kaupassa. Äidilläni tuo ei enää toiminut.

Tässä ko. tuote:
http://www.ostolakossa.com/2010/05/loreal-smoothing-resurfacing-primer.html

Vierailija
7/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

partakonetta

t. mies

Vierailija
8/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisuutta hieman ja näppyjä välillä sekä muutama näkyvä verisuoni. Ajoittain tummat silmänalusetkin mutta harvemmin.

Vierailija
9/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:32"]Punaisuutta hieman ja näppyjä välillä sekä muutama näkyvä verisuoni. Ajoittain tummat silmänalusetkin mutta harvemmin.

[/quote]

Tämä siis 47 vastaus

Vierailija
10/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:55"]

Kevyttä tasoitusta hakevalle suosittelisin todella lily lolon mineraalipuuteria. Netistä tilaaminen voi tietty olla pienen kynnyksen takana, mutta näytteitä saa ja tuote on tosi riittoisa

[/quote]

Ellos myy Lily Loloa.

Vierailija
11/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö bloggaajat PB-Mikko ja Tukholman Veera ole hehkuttaneet juuri tuota Clarisonicia, josta kommentoija nro 50 kertoi?

Vierailija
12/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:45"]

Käyttääkö joku yli 4-kymppisen iholla varustettu mineraalimeikkijauhetta? Miten saatte toimimaan? Itselläni mineraalipohja korostaa pintakuivuutta ja pieniä juonteita niin, että naama on kuin jollain kalkitulla muumiolla. Kokeiltu on Lily Lolo, Bareminerals, Everyday, Meow, ties mitä. Sama ongelma kaikilla, pohjasta ei todellakaan tule kauniin ja raikkaan näköistä, vaan lopputulos vanhentaa 10 vuotta.

[/quote]

Hep! Tässä yksi 47-vuotias, joka on käyttänyt Everyday Mineralsin pohjaa noin 7-8 vuoden ajan. Toimii hyvin omalla paikoitellen pintakuivalla sekaihollani. Juonteita minulla on lähinnä silmien ympärillä, mutta sinne asti en pohjaa levitäkään, vaan peittelen ne osat kasvoista, jotka tasoitusta tarvitsevat. Ohuita kerroksia vähän kerrallaan ja käytössä hyvä kabuki tai minikabuki. Jos joskus ihon pinta alkaa tuntua karhealta, teen aspiriinikuorinnan, jonka jälkeen iho on ihanan kirkas ja pehmeä.

Vierailija
13/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:20"]

mä tarttisin jonkun ryppyjä silottavan voiteen/aineen. on molempien silmien alla yhdet juonteet, ei varsinaisesti ryppyjä, vaan siis juonteita. millä ne saisi täytettyä vai saako lainkaan?

olen (vasta) 25-vuotias, mutta mulla on vielä paljon näppyjä ja epäpuhtauksia naamassa, joten mun pitää meikata ihoa aika vahvastikin. mun iho on päältä kuiva, mutta muuten rasvainen, etenkin t-alue kiiltää. noita silmänalusia en paljoa meikkaa, ettei nuo juonteet korostu.

[/quote]

Joo nuo ei tosiaan ole mitään ryppyjä, jopa lapsilla on rakenteellisista syistä usein noita vaakaviivoja 1 tai 2 silmän alla. Minusta niitä ei kannata yrittää mitenkään pakkeloida piiloon, koska ne eivät ole ikääntymisestä kertyviä ryppyjä ollenkaan. Kunhan vaan valitsee sellaisen silmänympärysten peitevoiteen, joka ei kasaudu ja pakkaudu noihin juonteisiin niin hyvä. Esim. Garnierin silmänympärysten BB-voide on aika peittävä eikä kasaudu juonteisiin.

[/quote]

Lainaus meni tossa perseelleen.

Olen eri mieltä, on noi ryppyjä. Tarvitset hyvän silmänympärysvoiteen. Sellasta sun olisi pitänyt käyttää jo 20-vuotiaasta niin ei olisi noin pahoja juonteita silmien alla. Tupakoidakaan ei kannata ja välttele aurinkoa.

[/quote]

Jos nuo on ryppyjä, minulla oli ryppyjä sitten jo vauvana. On meinaan kahdet tuollaiset viivat jo vauvakuvissa, ja siitä asti aina. 

Vierailija
14/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:06"]

Tuo jos väri muuttuu kasvoilla tarkoittaa, että on valittu omalle ihotyypille liian rasvainen BB-voide. Kellastuminen/tummuminen johtuu siitä kun voiteen rasvat reagoivat ihon oman rasvan kanssa. Ko. voidetta VOI pystyä käyttämään kyllä niin että laittaa alle tuollaista AP:n mainitseman Optical Blurin tapaista tuotetta, joka tekee silikonikalvon ihon rasvan ja voiteen väliin, niin etteivät ne pääse reagoimaan keskenään. 

Mutta useimmat ei varmaan halua laittaa kahta erilaista voidetta päällekkäin, joten kannattaa valita vähemmän rasvainen BB, esim. seka- tai rasvaiselle iholle tarkoitettu. Garnierilla on yksi todella hyvä sellainen, ja se vaalein sävy siitä on myös kylmäsävyinen, mikä on BB:issä harvinaista. Lumenellakin on muuten erikseen rasvoittuvalle iholle BB http://www.lumene.com/fi/bright-now-vitamin-c/tasapainottava-bb-voide-sk-20-0 jota kannattaa kokeilla jos tuo Heleyttävä BB tummuu tai alkaa kiiltää. Garnier on kyllä minusta vielä pysyvämpää.

[/quote]Tiedän, että se johtuu rasvoista, mutta silti en ole löytänyt omalle iholle sopivaa.

Tarkoititko tätä: http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=152906/BB-Cream-Miracle-Skin-Perfector-for-Combination-to-Oily-Skin---Light/Garnier/BB-Cream

[/quote]

Juuri tuota tarkoitin! Se on erittäin peittävää ja tosiaan yllättäävn vaaleaa, eikä yhtään kellertävää / oranssia kuten monet BB:t. Tuo on erittäin neutraali vaalea sävy. Eikä kiillä edes minun ihollani yhtään tai muuta sävyä, vaikka on yleensä pahana tuo ongelma varsinkin kesäisin.

[/quote]No ei kyllä oo kovin hyvää arvostelua saanut...

[/quote]

Lueskelin joitain noita ja vaikutti että aika suuri osa johtui siitä että tuotetta on käytetty ihotyypille jolle sitä ei ole tarkoitettu. Esim. sanottiin että se näyttää luonnottomalta ihon kuivissa osissa, mutta tuo ei olekaan kuivan ihon tuote. Se mistä olen samaa mieltä on, että tuote on erittäin juoksevaa koostumukseltaan ja siksi levitysvaiheessa hieman haastavaa, mutta kun sen naamalle saa, niin siinä kyllä pysyy kuin tauti. Tuote sai myös kritiikkiä liiasta peittävyydestään, minkä vuoksi ei ole kuin BB vaan meikkivoide, mutta minulle juuri tuo runsas peittävyys on parasta, kun on aika paha couperosa nenällä ja poskilla. 

Vierailija
15/69 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:20"]

[/quote]

[/quote]

Lainaus meni tossa perseelleen.

Olen eri mieltä, on noi ryppyjä. Tarvitset hyvän silmänympärysvoiteen. Sellasta sun olisi pitänyt käyttää jo 20-vuotiaasta niin ei olisi noin pahoja juonteita silmien alla. Tupakoidakaan ei kannata ja välttele aurinkoa.

[/quote]

Jos nuo on ryppyjä, minulla oli ryppyjä sitten jo vauvana. On meinaan kahdet tuollaiset viivat jo vauvakuvissa, ja siitä asti aina. 

[/quote]

nykyään oot varmaan sitten ryppynen kuin rusina. säälin sua.

Vierailija
17/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sementtiä

Vierailija
18/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ongelma on se, että tuo Garnierin tuote on tarkoitettu meikkivoiteen alle tasoittamaan, ei se yksin paljon tee. Se sinänsä on juurikin oikeanlainen tuote tasoittamiseen, se on lähinnä silikonia joka tasoittaa huokosia, pieniä ryppyjä tms. Mutta sen päälle pitää laittaa meikkivoide. 

Muutenkin tuntuu että sinulle se mitä tarvitset on kevyt meikkivoide, esim. BB-voide, ei niinkään tasoittava tuote. Noita voi käyttää myös paikallisesti, eli esim. vain punoittavalle kasvojen keskialueelle. Itse käytän L'Orealin punaisuuteen tarkoitettua vihreää BB-voidetta juuri niin, että laitan sitä vain nenälle ja poskipäille, muuten kasvoilla ei ole meikkipohjaa kun en sitä sinne tarvitse.

Vierailija
19/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmph, elinhukkaostos jos en värivoidettakin hanki...hitto että olen urpo ja eksyksissä koko purnukkaviidakossa :/

ap

Vierailija
20/69 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuelti meikkivoidetta :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän