Ps. I love fashion
Jaksaako joku oikeesti lukea? Mulla paloi käämi siihen loputtomaan jaaritteluun ja lainasanojen puhkikuluttamiseen. Kiitos ja näkemiin Linda.
Kommentit (453)
Hitsit että täällä on sitten tyhmää jankuttavaa väkeä jota on helppo vedättää ihan miten päin vaan :-DDDD
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:29"]
Tsiisus. Tukholman asunto tätä, Tukholman asunto sitä. EI KIINNOSTA TUKHOLMAN ASUNNOT, MENKÄÄ JANKKAAMAAN OMAAN KETJUUN SIITÄ.
[/quote]
;D Niinpä
....mutta kun kellään ei ole voinut oikeasti olla edullista kämppää Söderillä, ei voi, ei saa, ei millään. Mä kuolen jos on! Jankutijankutijankuti! Ja asun muuten itsekin Söderillä viiden miljoonan egen kämpässä, ja olen ruotsalainen ja puhun tämän käännöslaitteen kautta pakkosuomea, mutta sitten heräsin.
PS. I love Tukholman rullaportaat koska ne kuskaa mun merkkikorkkareita laiturilta toiselle tunnelbananissa. Jos ne menee rikki eikä liiku, niin kuolen jos joudun kävellä itse!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 02:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 10:04"]Mun mielesta on ihan ymmarrettavaa, jos ei halua esitella kotiaan blogissa. Koti on monelle todella henkilokohtainen asia, eika Linda edes ole mikaan sisustusbloggaaja. [/quote] Blogissa on kyllä jo hehkutettu että kuvia tulee ja paljon heti kun muutto on saatu alta pois. Nyt on myös tulossa dokumenttia kylppäriremontista alusta loppuun. Eli se siitä henkilökohtaisuudesta..
[/quote]
No se on eri asia, jos Linda on näin sanonut.
Sinulle, jonka mielestä ois paljon siistimpää, jos joku bloggaaja ostaisi asunnon Tallinnasta kuin Tukholmasta. Miksi ihmeessä Tukholmassa asuvan bloggaajan pitäisi ostaa Tallinnasta asunto? Sen takia, että se olisi viileetä? Kukahan tässä on neuroottisen trendikäs:D Pahin ihmistyyppi noin muotimielessä ei mielestäni ole todellakaan ne, jotka käyttävät samoja massakamoja kuin kaikki muutkin (tai vaikka hieman jäljessä) vaan ne, joilla on pakonomainen tarve olla aina aikaansa edellä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:42"]
Tsiisus. Tukholman asunto tätä, Tukholman asunto sitä. EI KIINNOSTA TUKHOLMAN ASUNNOT, MENKÄÄ JANKKAAMAAN OMAAN KETJUUN SIITÄ.
[/quote]
;D Niinpä
....mutta kun kellään ei ole voinut oikeasti olla edullista kämppää Söderillä, ei voi, ei saa, ei millään. Mä kuolen jos on! Jankutijankutijankuti! Ja asun muuten itsekin Söderillä viiden miljoonan egen kämpässä, ja olen ruotsalainen ja puhun tämän käännöslaitteen kautta pakkosuomea, mutta sitten heräsin.
PS. I love Tukholman rullaportaat koska ne kuskaa mun merkkikorkkareita laiturilta toiselle tunnelbananissa. Jos ne menee rikki eikä liiku, niin kuolen jos joudun kävellä itse!
[/quote]
Oletko mielisairas?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:42"]
[/quote]
;D Niinpä
[/quote]
Oletko mielisairas?
[/quote]
Ainakaan lääkitys ei näytä olevan kohdillaan.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:38"]
Hitsit että täällä on sitten tyhmää jankuttavaa väkeä jota on helppo vedättää ihan miten päin vaan :-DDDD
[/quote]
Ketä tässä nyt on vedätetty? Tuolle "ostin kämpän Tukholman keskustasta n. 13 sentillä"-jankuttajalle on näemmä laitettu luu kurkkuun ja sekös sitä itkettää.
Pitäkää hyvät tavat mielessä: Toisten mielenterveyksien ja lääkityksen spekulointi on nettiherjaamista. Opettatteko samaa lapsillenne, että jos eivät ymmärrä jonkun ihmisen sarkasmia tai heittoa niin se on mielisairas ja sillä lääkkeet loppu?
Kannattaisi myös ostaa annos huumorintajua jos sitä ei ennestään ole, minä ainakin tajusin nuo hauskat viittaukset tuolta muualta aiemmista keskusteluista.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:49"]
[/quote]
Ketä tässä nyt on vedätetty? Tuolle "ostin kämpän Tukholman keskustasta n. 13 sentillä"-jankuttajalle on näemmä laitettu luu kurkkuun ja sekös sitä itkettää.
[/quote]
Mun kaveri osti hyvän kämpän Södermalmilta reilulla sadalla tonnilla eli ihan paskapuhetta tuo että siellä kaikki maksaisi jotain 3 miljoonaa vähintään. Jos joku pyytää 3 miljoonaa niin ei ihme jos on myymättä edelleen.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:50"]
Pitäkää hyvät tavat mielessä: Toisten mielenterveyksien ja lääkityksen spekulointi on nettiherjaamista. Opettatteko samaa lapsillenne, että jos eivät ymmärrä jonkun ihmisen sarkasmia tai heittoa niin se on mielisairas ja sillä lääkkeet loppu?
Kannattaisi myös ostaa annos huumorintajua jos sitä ei ennestään ole, minä ainakin tajusin nuo hauskat viittaukset tuolta muualta aiemmista keskusteluista.
[/quote]
No sinäpä se varsinaisen huumorintajuinen olet kun vetelet poroja nokkaan asioista jotka eivät sinulle edes kuulu.
[/quote]
[/quote]
sama millä joku ostaa hui, oikein tukholmasta kämpän, niin se ei ole sinulta pois ! kateelliset kantturat.
Toivottavasti tämä aiheeton mielenterveysherjausketju poistetaan.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:52"]
[/quote]
[/quote]
Mun kaveri osti hyvän kämpän Södermalmilta reilulla sadalla tonnilla eli ihan paskapuhetta tuo että siellä kaikki maksaisi jotain 3 miljoonaa vähintään. Jos joku pyytää 3 miljoonaa niin ei ihme jos on myymättä edelleen.
[/quote]
No ei ole sitä ihan lähiaikoina ostanut kyllä. Kuten jo moneen kertaan todettua, halvin tällä hetkellä myynnissä oleva yksiö on sen 1,6 miljoonaa kruunua lähtöhinnaltaan, kauppahinnathan tuonkin hintaisilla kämpillä kohoaa sinne lähemmäs 2 miljoonaan kruunuun tai sen yli.
Tutustupa hemnet.se:n tarjontjaan ja asuntojen hintakehitykseen parin viime vuoden ajalta ja palaa sitten uudelleen asiaan.
"Se ei ole sinulta pois" -kortti pelattu.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:53"]
[/quote]
[/quote]
sama millä joku ostaa hui, oikein tukholmasta kämpän, niin se ei ole sinulta pois ! kateelliset kantturat.
[/quote]
Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vaan? Kannattaisi lukea muutama sivu taaksepäin niin ymmärtäisit sinäkin mistä tässä hintajutussa on kyse ja mistä se sai alkunsa.
Ruotsin mummo siirsi Ruotsiin aikoinaan muuttaneelle serkulleni bostadsrätt-osaomistusasunnon Östermalmilta, eikä se mitään miljoonia todellakaan maksanut, lunasti sen aika edullisesti 6 v. sitten jos vertaa Hesan keskustan kämppiin. Tuli pikkasen kade olo kun kuulin summan, jota nyt en aio täällä huudella. Asuisin siihen hintaan varmasti Tukholmassa itsekin, mutta sitten ajattelin että ehkä kuitenkin jossain muualla kuin tuossa mummokaupunginosassa jossa ei uskalla pitää telkkarissa ääntä.
Mutta se nyt ei liity mitenkään tähän bloggaajaan.
Nyt mä vedän Hitlerkortin, mulla on se laminoituna! Lällälläää!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:57"]
Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vaan? Kannattaisi lukea muutama sivu taaksepäin niin ymmärtäisit sinäkin mistä tässä hintajutussa on kyse ja mistä se sai alkunsa.
[/quote]
Se sai alkunsa huonoitsetuntoisten ihmisten pilkunnussimisesta, näin lyhyesti sanottuna.
Nämä tietyt yrittää saada porukkaa uskomaan että Tukholman kämpät on aivan sairaan kalliita ja että tällä bloggaajalla on ihan varmasti ollut miljoonia jossain jemmassa jotta pystyisi sellaisen edes käsirahalla ostamaan. Yrittävät tällä lapsellisella tavalla saada porukan vastustamaan tuota blogia "koska mitä se tuolla turhalla blogilla tekee jos sillä on rahaa muutenkin". Aika typerää käytöstä aikuisilta ihmisiltä, yleensäkin toisten tulojen ja asuntojen spekulointi, käyttäkää se aika omaan henkilökohtaiseen kehitykseenne tai itsetutkiskeluun!
Onko se bostadrätt siis oma osaunto johon saa tehdä rempan?