Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks ihmiset suuttuu täällä av:llä, jos kertoo

Vierailija
13.08.2014 |

Faktoja?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:26"]

Minä sain alapeukkuja kun kerroin "kerro synnytyksestäsi"-ketjussa, että molemmat synnytykset meni nopeasti ja hyvin ja ilman kivunlievitystä, eppareita tai repeämiä. 

Se vähän kummastutti. Eikö saa olla asiat hyvin? 

[/quote]

Saa, mutta oma kehu haisee. Eli ei se mitä kerrotaan vaan miten.

[/quote]

Anteeksi nyt, mutta miten niin oma kehu haisee? Kyllä se viesti siihen ketjuun oli tuota lainaamasi paljon pidempi. Oli enemmän adjektiiveja ja tunteen kuvauksia. Tuo viesti oli referaatti siitä. Mutta selvä, hyvä tietää ettei täälläkään tarvitse kertoa mitään mikä on omassa elämässä hyvin. 

[/quote]

Anteeksi nyt vaan, mutta en yhtään ihmettele jos ei empatia ja sympatia säteilyt. Lässytät kuin uhmaikäinen pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit, kun et saanut pelkkää yläpeukkua.

Vierailija
22/25 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:41"]

Minä sain alapeukkuja kun kerroin "kerro synnytyksestäsi"-ketjussa, että molemmat synnytykset meni nopeasti ja hyvin ja ilman kivunlievitystä, eppareita tai repeämiä. 

[/quote]

[/quote]

Anteeksi nyt, mutta miten niin oma kehu haisee? Kyllä se viesti siihen ketjuun oli tuota lainaamasi paljon pidempi. Oli enemmän adjektiiveja ja tunteen kuvauksia. Tuo viesti oli referaatti siitä. Mutta selvä, hyvä tietää ettei täälläkään tarvitse kertoa mitään mikä on omassa elämässä hyvin. 

[/quote]

Hyökkäsitkö samalla tavalla kuin nyt...lainaan vähän viestiäsi. Äläkä ole ehdoton vaan ajattele hetki...

Miten oma kehu haisee? Viesti siihen ketjuun oli tuota lainaamasi paljon pidempi. Oli enemmän adjektiiveja ja tunteen kuvauksia. Tuo viesti oli referaatti siitä.

Huomaatko sävyeron?! Sama asia tuli kerrottua, mutta...

[/quote]

Kauhean tosissaan sinä tunnut tämän ottavan. Minun synnytykset meni hyvin, piste. Jos se on jonkun mielestä huono juttu niin ei se kyllä oikeastaan ole minun ongelmani. Kunhan nyt ihmettelin. PEACE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Anteeksi. Korjaan edellistä. Siinä on saattanut haista oma kehu. En tarkoittanut, että lainaamassa viestissä haisi oma kehu. Eli ei se mitä kerrotaan vaan miten. Hyökkäys on paras puolustus, vai mitä?! 

Vierailija
24/25 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hyökkäsitkö samalla tavalla kuin nyt...lainaan vähän viestiäsi. Äläkä ole ehdoton vaan ajattele hetki...

Miten oma kehu haisee? Viesti siihen ketjuun oli tuota lainaamasi paljon pidempi. Oli enemmän adjektiiveja ja tunteen kuvauksia. Tuo viesti oli referaatti siitä.

Huomaatko sävyeron?! Sama asia tuli kerrottua, mutta...

[/quote]

Kauhean tosissaan sinä tunnut tämän ottavan. Minun synnytykset meni hyvin, piste. Jos se on jonkun mielestä huono juttu niin ei se kyllä oikeastaan ole minun ongelmani. Kunhan nyt ihmettelin. PEACE!

[/quote]

Tosissani?! Minä vain annoin vaihtoehdon ihmettelyysi. Eikö tämä ole ajanvietteenä käytettävä keskusteluspalsta, jossa voi vastata edellä mainittuun tuomalla keskusteluun jotain uutta?!

Vierailija
25/25 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktoja odotellaan edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän