Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva melu tulee taas noista Weekend festivaaleista

Vierailija
13.08.2014 |

Viikonloppu pilalla kun muistin että kyseinen tapahtuma on tänä viikonloppuna! Sitä meteliä ei jaksa kuunnella kukaan.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee jee lauantaina muksun kanssa joraamaan ja nauttimaan.. hajotkaa kotiinne :)

Vierailija
42/79 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksun??

Eikö toi ole K15? Vai onko se vaan suositeltu ala-ikäraja..?

Kyllä munkin "muksu" sinne menee,tosin en kyllä kutsu 15v muksuksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevana ihmisenä annat siis ihmisten tykätä myös valittamisesta ja siitä, että kaupunkialueella noudatettaisiin kaupungin järjestyssääntöä.

Nythän on niin, että suomessa ei yhdelläkään kaupungilla ole järjestyssääntöjä

Vierailija
44/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivali. Kun MINUA häiritsee, kun MINÄ en sidä bassoääntä vaika muut sietää

Vierailija
45/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

67:n vastaus on mielenkiintoinen, mutta pätee sitten varmaan vain lähellä esiintymislavaa. Kauemmas sitten kuuluukin vain basson jumputus ja kenties rummut ja näiden kuunteleminen ilman huonoakin melodiaa ja muuta säestystä on kyllä todella ärsyttävää, kun basso ja rummut soittavat kappaleesta riippumatta käytännössä samalla tavalla. Vaan antaapa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
46/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:21"]

Se bassonjytke ihan oikeasti häiritsee. Ei muista tapahtumista aiheidu yhtä paljon haittaa.

Ap

[/quote]

Tiedän mitä tarkoitat, asun itsekin tässä lähellä. Evakkoon lähtemistä ehdottaville tiedoksi, että muutin tähän vasta pari kuukautta sitten, eli en osannut viime vuoden perusteella arvata tilannetta. Eikä meille mitään tärinävaroitusta tullut. Joo, maailmassa on pahempiakin asioita, sotaa ym, kuten joku ystävällisesti jo muistuttikin, mutta silti häiritsee. Ei ehkä sietämättömästi, mutta kuitenkin.

Vierailija
47/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:21"]

Se bassonjytke ihan oikeasti häiritsee. Ei muista tapahtumista aiheidu yhtä paljon haittaa.

Ap

[/quote]

Tiedän mitä tarkoitat, asun itsekin tässä lähellä. Evakkoon lähtemistä ehdottaville tiedoksi, että muutin tähän vasta pari kuukautta sitten, eli en osannut viime vuoden perusteella arvata tilannetta. Eikä meille mitään tärinävaroitusta tullut. Joo, maailmassa on pahempiakin asioita, sotaa ym, kuten joku ystävällisesti jo muistuttikin, mutta silti häiritsee. Ei ehkä sietämättömästi, mutta kuitenkin.

[/quote]

Näin just. Miksei ympärillä asuvia voi huomioida? Voi olla vuorotyöläisiä, lapsiperheitä, joilla ei paikkaa jossa hengailla puoleen yöhön saakka jne. Miks hemmetissä heidän tulisi "relata" tuossa tilanteessa? Kyllä ymmärrystä pitäisi olla toiseenkin suuntaan varsinkin jos melu ei ole se ainoa ongelma... Itse olen luojan kiitos hyvän välimatkan päässä;) Uskomatonta tuo festarikansan asenne.

Vierailija
48/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

woop woop! huomenna pääsee iteki tanssimaan sydämensä kyllyydestä weekendille! Parasta kesässä! tsum tsum tsum tsum rrrrrtttttututututut tsum tsum tsum tsum....

Kaks päivää vuodesta ei kaada kenenkään maailmaa. Varsinkin kun musiikki loppuu klo 24 eli ihan kohtuulliseen aikaan. Olen itsekin vuorotyöläinen eikä minua ole koskaan häirinnyt esimerkiksi silloin tällöin olevat naapurin bileet. Ei ärsyttänyt vaikka oli minun uniaikani.  Kyllä ihmiset saa pitää hauskaa ja nauttia elämästä. Kerran vuodessa kahtena iltana bassonjytke ei ihan oikeasti kaada kenenkään maailmaa. 

Miksi eletään vaan aamuvirkkujen ehdolla? Miksi niiden takia pitää kieltää illalla meteli mutta kaupungissa saa katupora aloittaa klo 7, niin ettei yötyötä tekevät ja kiireettömistä aamuista nauttivat saa nukkua? Tasapuolisuuden vuoksi pitää välillä vähän jytistä illallakin ;)

Vierailija
49/79 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi onko ihmiset tosissaan. Valittavat vaan koska eivät itse pidä tästä musiikista... kaikille jotain eikö. Ja oikeasti tämä loppuu jo 23, luulisi kestävän. Maailmassa on isompiakin ongelmia kuin teidän kitinät musikiista ja sen bassojytinästä. Nauttisitte siitä kun teillä on siihen mahdollisuus !

Vierailija
50/79 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna se alkaa! Hankkikaa korvatulpat, minä olen paikan päällä bilettämässä kuin viimeistä päivää :)

Vierailija
51/79 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki ei ole oikea asuinpaikka, jos tuollainen häiritsee. Nimimerkillä kolme vuotta tuossa festarialueen lähellä asunut.

Vierailija
52/79 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2päivää/365.. on se rankkaa!

Vierailija
53/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuhuu saadaan nauttia klo 24 saakka:D

Vierailija
54/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on vkl kontufestari tuossa aika liki, ainakin kuuloetäisyydellä. Välillä on myös muita paikallisfestareita. Yhteensä kait 3-4 päivää vuodessa kuuluu jotain musiikkia. Lisäksi kuuluu bassot tuolta kalasatamasta tai ilmeisesti jopa stadionilta asti sopivalla ilmalla.

4 päivää vuodessa ei haittaa. Tämä on sentään kaupunkialuetta ja jos haluan rauhaa laitan ovet ja ikkunat kiinni.

Vierailija
55/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun sori kontufestari taitaa olla vasta viikon päästä :)

Vierailija
56/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI ETTÄ! Oikein toivon, että tärykalvosi särkyvät etkä saa unta koko yönä ;) Nautinkin festarista vielä enemmän, kun tiedän, että kukkahattutädeillä on tukalat oltavat! Plus festaria on pidennetty kello 24 asti kestäväksi, joten siitäs saitte kaikki, jotka yritätte boikotoida kaikkea mitä KERRANKIN Suomessa tapahtuu!

Vierailija
57/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:15"]

Inkoossa oli viime yönä ukkonen. Kyllä minä mieleni pahotin kun ei ollut tullut salamavaroitusta etukäteen eikä voinut lähteä evakkoon. Kostoksi kuuntelen tänään Skrillexiä niin isolla että kuuluu naapuriin asti

[/quote]

Heh, tuosta kyllä oli asianomaiset varoitukset ilmatieteenlaitoksen sivuilla. Tilaa varoitukset kännykkääsi, niin ei tule jatkossa paha miel.

Vierailija
58/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:22"]

Vitsin itkijät!!! Mä olen joulukuusta asunut tunnelityömaan päällä, joka käsittää joka pväx3 voimakkaan räjäytyksen, rekkaliikenteen, poraamisen, jne. Ja kaikki tämä ilo kestää vuoteen 2017 kevät, kesät, syksyt ja talvet. Kertaakaan en silti ole valittanut tai täällä itkeskellyt asiaa, koska ei se jumankauta auta mitään!!!

Nyt olen kesälomalla, jos olisin ap:n kaltainen pölvästi, viettäisin loman kotona itkien, mutta ei, olen koko 4vkoa täällä Kyproksella, koska en nyt näin lomalla jaksa kuunnella sitä jyskettä. Ainiin ja olen ratkaisuuni tyytyväinen.

[/quote]

Sitä samaa kohtaako ne jyystää 3-4 vuotta, mahtaa olla kova kallio...

Vierailija
59/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä. Asutaan kaupungissa ja sitten valitetaan kun sporat kolkottaa, moottoripyörät kiihdyttää, ihmiset puhuu, pullot kilisee, lentokoneet jylisee yli ja musiikki soi ja futiksen katsojat vie parkkipaikat. Muuttakaa metsän keskelle.

Vierailija
60/79 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne räjäyttää ja sitten katsoo, "voi ei taaskaan irronnut mitään, no yritetään vielä, jos se siiitä.."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme