Suomi on niin rappioitunut maa.
Suomalaiset ovat rappioitunut kansa...sen australialaisen miehen kommenti siitä että hänen oli niin helppoa saada Suomessa naiset lähes ihmitytti hänet,se ei ollut kerskailu vaan mies on ollut hämmästynyt! Kerran toistensa jälkeen suomalainen nainen on vailla häpeään tunnetta...mies kirjoittii että "tarjonta oli enemmään kun jaksoin hoidella.." mua hävettää kun suomalaiset naiset ovat alapään heikkoja...hyi hitto...
Mielinkiintoisemmiin on ollut suomalaisten miehien vastalauseita,että joo kyllä hekiin saavat helposti muijan!!!!!!
Täää ....ootteko tosissaan niin sekaisin...suomalainen nainen on ylpeää omasta halpamaisuudesta ja suomalainen juntti yrittää "kilpailutta" australialaisen miehen joka ei ollut kerskailemassa vaan on OLLUT HÄMMÄSTYNYT SIITÄ KUINKA TÄÄLLÄ NAISET OVAT MALTTAMATTOMIA....
Ohhooo ei tämä maa tulee pärjäämään...siitä huolimatta mikä armeja täällä on NATO vai jonkun muu niin teidän käy kun II Maailman sodan aikana kun suomitytöt törmäisivät täällä natsisotilaisiin jotka heittivät heidät ylilaidaan ja polttivat Rovaniemi...
Suomalaisella ihmisella aivot aina tippu alapään kohdalle,sen takia suomalainennainen kannatta tasaarvo eikä suostuu aviomiehen elätettäväksi...koska muuten kaupankäynti ja suomalaisten naisten huoraluonnetta tule liian näkyväksi..ja tosiasian myöntäminen on raskas juttu...
Surullisin mieliin minä totean sen,mutta toivoa on ja jostain on aloitettava. Toivottavasti suomalainen nainen oppi ymmärtämään oma arvonsa ja kiimalaisesta halpamaisesta vähäpukeisesta lutkasta kehittyy ylpeä ja omaarvotunneta omaavaa sydämmellinen ihminen...menehan siiheen aika koska ei lutkasta ole äidiksi,mutta parasta toivotaan.
Ai minulle kielteinen turvapaikkahakemus,nyt mua tosissaan naurattaa-saavuin tänne 20 vuotta sitten. Mutta tää paska maa jossa vain seksia ajatellaan kuilun reunalla,syöksymässä ikuiseen talouden taantumaan mietitään vain että mistä saisi lisää seksikumppaneita ja panopuita...Sairasta,ei voi sanoa muuta,kohta pääsette harrastamaan seksia ulkona tai kylmässä nälissään,menkää töihiin,asiat ovat päivä päivältä huonompi. Yrittäisitte edes auttaa itseään,muuten jäädyitte kohta jossain uudessa trendi seksiasennossa joka lupaa parasta nautinto...TYPERYKSET TOSISSAAN.