Nainen! Kun olet pitkään ilman seksiä, niin kertyykö tarvetta vaiko pikemmin hiipuu ja unohtuu?
Eli kertyykö puutetta ja alkaa panettamaan ja seksi pyöriä mielessä enenevästi ja kohta jokin random tyyppikin kiinnostamaan? Vai hiipuuko asia taustalle ja jopa liki "unohtuu" ellei esim. jokin aivan spesiaalityyppi tai -tilanne osu kohdalle.
Kommentit (46)
N 40 kirjoitti:
Ensimmäinen vuosi ilman oli vaikea, sen jälkeen tilanteeseen tottui. Ei sillä, etteikö seksiä olisi ollut saatavilla, mutta näin demiseksuaalina kuka tahansa ei käy. Nyt seitsemän vuotta takana seksittä jä yhä hengissä. Ehkäpä enemmän kaipaan läheisyyttä, sitä kun ei itselleen voi antaa.
Veikaan että ap tarkoitti seksillä myös masturbointia. Siis totaallista olo ilman seksiä.
Jos kerran olet skorpiooni niin skorpioonit kelaa aina että rakastaako tuo toinen mua yhtäpaljon kun mä rakastan häntä.
Kuulin tuon ammatiastrologilta.
M50
Demiseksuaali ei tunne seksuaalista halua toista ihmistä kohtaan ilman vahvaa tunnesidettä ko henkilöön. Ts demi ei kykene harrastamaan seksiä vain seksin vuoksi, jos tunne puuttuu, puuttuu halukin.
Vierailija kirjoitti:
Demiseksuaali ei tunne seksuaalista halua toista ihmistä kohtaan ilman vahvaa tunnesidettä ko henkilöön. Ts demi ei kykene harrastamaan seksiä vain seksin vuoksi, jos tunne puuttuu, puuttuu halukin.
Niin, jos miehiltä kysyttäsiin, olisiko vastaus 100% kyllä kertyy?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ikää 37 vuotta ja olen ollut 7 vuotta sinkkuna ja ilman seksiä. Sitä ennen 7 vuotta parisuhteessa miehen kanssa jota ei alun jälkeen paljon seksi kiinnostanut. Piinaavaa oli saada seksiä kerran tai kahdesta kuukaudessa, koska ainakin itselläni seksi lisää panetusta. Kun seksin välissä oli parin-kolmen viikon tauko alkoi omat halut juuri tasoittua ja sitten miehellä tekikin mieli. Sitten mies suostui seksiin (tai jopa halusi sitä) ja jälleen jäätävä panetus seuraavaa kertaa odotellessa. Mieluummin olen kokonaan ilman, elämä on paljon helpompaa ja tasaisempaa eikä tarvitse toisen mielihalujen mukaan elää.
Juuri näin.
Minusta on tullut haluton, kun mies viitsii seksiä enää kerran kuukaudessa tai kerran parissa kuukaudessa. On vaikea enää edes kostua. Kun seksiä oli aikoinaan päivittäin, olin ihan nymfomaani. Nykyään se harvoin seksin harrastaminen on vaan puisevaa ja mieluummin skippaisin senkin kokonaan
No parisuhteessa kun sain seksiä, josta orgasmeita, totta kai halusin sitä koko ajan! HöLmönä menin ottamaan miehen, joka jo melko alussa halusi joka toinen päivä, kun itse olisin halunut joka päivä (monestikin päivässä). Jossain vaiheessa sitä kai turtu siihen ettei saa tarpeeksi ja omat halutkin vähentyi selvästi.
Mulla sit selvästi seksi ja tunteet liittyvät yhteen. En uskaltaisi alkaa seksisuhteisiin, koska todennäköisesti rakastuisin mieheen. En myöskään saa orgasmia jos ei ole tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äänestys näköjään jo loppunut..
Mutta onneksi ei tarvii olla ilman, haluan jokapäivä. Jos joskus jää päivä väliin on se kyllä saatava heti seuraavana sitten.
Olet esimerkki siitä, että kun nainen harrastaa seksiä noin paljon, hän myös haluaa sitä paljon.
Jos olisit ilman seksiä pari kuukautta, alkaisit miettiä, että olisiko kovempi mennä suoraan nukkumaan kuin vaivautua seksiin.
Jos olisit ilman seksiä vaikka vuoden, niin ei tekisi enää mieli juuri yhtään. Kun olisit ollut ilman useamman vuoden,unohtaisit, että sitä on edes olemassa.Voi olla noin. Mutta kun saa erinomaisen hyvää ja monipuolista seksiä ja paljon orgasmeja, ei voi olla haluamatta!!! Tämän kun miehet ymmärtäisivät siis muutkin miehet kuin se omani., saisivat hekin enemmän seksiä itse.
Mikä onkaan kiihottavampaa kuin se kun mies sanoo suhteen alussa, kun tutustutaan toisiimme opin mistä sinä tykkäät..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla noin. Mutta kun saa erinomaisen hyvää ja monipuolista seksiä ja paljon orgasmeja, ei voi olla haluamatta!!! Tämän kun miehet ymmärtäisivät siis muutkin miehet kuin se omani., saisivat hekin enemmän seksiä itse.
Miehenä kiinnostaa tietää, millaista on mainitsemasi erinomaisen hyvä ja monipuolinen seksi?
No se on ensinnäkin sitä, että sitä on paljon, ja sitä ei kummankaan tarvitse erikseen pyytää, tai saa pyytää, ja silloin myös saa. Ja on paljon suuhoitoja, puolin toisin, eri variaatioita siinä, tosin mies ei niin paljon halua suihinottoja, koska pitää kuulemma eniten ihan mun käsistä, joissa kuulemma olen huipputaitava. Tykkää kyllä aluksi ja niin minäkin, on aivan upeeta kun sen kalun saa melko heti kovaksi. Lelujakin on, mutta ei me niin nitä kuitenkaan käyetä, kun molemmat pitää toisen käsistä enemmän. Eri paikoissa eri asennoissa. Joskus ihan pimeässä kynttilänvalossa minä polvistun ja otan tyynyn polvien alle, mies samoin haluaa kovasti antaa kieli hoitoja usein ihan niin, ettei edes sitten itse pane. Meillä paljon sitä pano niin, että mies samalla sormettaa. Ratsastusta harrastaneena tykkään siitä edelleen.. silloin mies ei liiku laisinkaan, ja saa kulemma sikis aina kovaa. Minä taas lähärissä en saisi tehdä mitään.. Mutta ihan kaikkea muuta ei me olla vielä ainakaan mitään anaalijuttuja tehty; ehkä eivät ole meidän juttuja,ollaan kyllä hiukan puhuttu niistä.. Puhuminen muuten onkin se juttu ja aivan täysi avoimuus! Ja kauhea himo ja rakkaus se on se. Nukutaan aina alasti, koska pitää olla saatavuus aina kun haluaa. Ei mitään pikkareita tai yöpaitoja! Yöllä saa iskeä kiinni jos vain haluaa. Mies saa myös panna kuinka haluaa, mutta koskaan ei jätä minua ilman, ei ikinä. Viisas mies.
Muakin saa panna oma rakas aina ku haluaa. Vaikka nukun..paras seksikerta oli nuorena rakastuneena kun kesken unen molempia halutti yhtä aikaa. Täysin estoitta siinä rakastelimme
Ovulaatiota ennen ja sen aikaan aina ihan jäätävä panetus ja seksinhimo. Ennen menkkoja ei sitten ollenkaan.
T. Sinkkunainen, joka saa vain harvoin seksiä
Vuosia ollut ilman. Aika nopeasti sen unohtaa. Seksi on vain sellainen asia että mitä vähemmän on, sitä vähemmän tekee mieli. Mitään seksuaalisia haluja ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Ovulaatiota ennen ja sen aikaan aina ihan jäätävä panetus ja seksinhimo. Ennen menkkoja ei sitten ollenkaan.
T. Sinkkunainen, joka saa vain harvoin seksiä
Mulla sama. Ja jos menee pidempään, ettei ole saanut orgasmia, sen saa nukkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos miehiltä kysyttäsiin, olisiko vastaus 100% kyllä kertyy?
Kysytään. Rinnakkaiskysely tehty. -ap.
Hyvä kysely. Olen aina ollut sellainen, että jos seksissä on jostain syystä taukoa vaikka kaksi viikkoa, koko seksi unohtuu. Jos taas seksiä on normaalimäärä 2-3 kertaa viikossa, niin haluaisin vaikka joka päivä. Eli mitä enemmän seksiä, sitä enemmän halua ja mitä vähemmän seksiä, sitä vähemmän sitä haluaa.
Ei siis ole millään lailla ikäsidonnaista ollut, eikä vaihdevuosien läheisyyskään ole asiaan vaikuttanut (ei ole vaihdevuosia vielä, säännöllinen kierto). Ilmeisesti muilla naisilla sama juttu. N50+
Itsellä paneminen lisää panetusta.
N41
Ei valitettavasti hiivu.
Minä en ole ikinä seurustellut eikä minulla ole täten ollut ikinä säännöllistä seksielämää, mutta eipä ne halut mihinkään kuole.
Pisimmillään olen ollut yhteen putkeen yli kolme vuotta ilman seksiä, eikä mitään halujen hiipumista ollut näkyvissä.
Joka päivä yleensä pakko masturboida monta kertaa.
Kuukautiskierto vaikuttaa siten, että ennen menkkoja tai niiden aikana panettaa esim. vain kerran päivässä, kun taas ovulaation aikaan ihan koko ajan.
Mutta melkeinpä aina se seksi häilyy tuossa tajunnan pinnassa, eli ajatuksissa jatkuvasti.
N28
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti hiivu.
Minä en ole ikinä seurustellut eikä minulla ole täten ollut ikinä säännöllistä seksielämää, mutta eipä ne halut mihinkään kuole.
Pisimmillään olen ollut yhteen putkeen yli kolme vuotta ilman seksiä, eikä mitään halujen hiipumista ollut näkyvissä.
Joka päivä yleensä pakko masturboida monta kertaa.Kuukautiskierto vaikuttaa siten, että ennen menkkoja tai niiden aikana panettaa esim. vain kerran päivässä, kun taas ovulaation aikaan ihan koko ajan.
Mutta melkeinpä aina se seksi häilyy tuossa tajunnan pinnassa, eli ajatuksissa jatkuvasti.N28
Lisään: esim. nyt minulla on kuukautiset päällä, ja masturboin juuri kolmatta kertaa tälle päivää (heräsin viiden jälkeen).
Eli ei kuukautisten aikaankaan halut lähde, vaikka ei samalla tavalla maanisesti mieti seksiä kuin ovulaation aikaan.
N28
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti hiivu.
Joka päivä yleensä pakko masturboida monta kertaa.Kuukautiskierto vaikuttaa siten, että ennen menkkoja tai niiden aikana panettaa esim. vain kerran päivässä, kun taas ovulaation aikaan ihan koko ajan.
Mutta melkeinpä aina se seksi häilyy tuossa tajunnan pinnassa, eli ajatuksissa jatkuvasti.N28
Seksihalujasi ylläpitää masturbointi, seksiähän sekin on.
Ketjussa moni kertoi, että jos mitään seksiä ei ole, niin halut hiipuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti hiivu.
Seksihalujasi ylläpitää masturbointi, seksiähän sekin on.
Ketjussa moni kertoi, että jos mitään seksiä ei ole, niin halut hiipuvat.
Minä en osaa kuvitella olevani masturboimatta.
Panettaa usein niin paljon, että on pakko helpottaa oloa masturboimalla.
Enhän minä masturboisi, jos ei panettaisi.
Henkilökohtaisesti en pidä masturbointia seksinä, vaikka se ilmeisesti joidenkin mielestä sellaista onkin.
Esim. jos olen ollut kaksi vuotta ilman seksiä, niin ei se sitä tarkoita ettenkö olisi masturboinut.
N28
Ymmärän tuon hyvin.Oli aika meilläkin kun en saanut millään, itkim onasti sängyssä miehen vieressäSitten aloin ajattelemaan, että parempi noin, etten saa niin ei tarvii halutakkaan.
Mutta jossain vaiheessa puhuin ja sanoin, etten ala tähän jollen saa niin ei sitten ollenkaan. No siitä sitten alkoikin se hyvän seksin aika, Nyt tuntuu aiva ihanalta jokapäivä!