Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Kun olet pitkään ilman seksiä, niin kertyykö tarvetta vaiko pikemmin hiipuu ja unohtuu?

Vierailija
30.07.2021 |

Eli kertyykö puutetta ja alkaa panettamaan ja seksi pyöriä mielessä enenevästi ja kohta jokin random tyyppikin kiinnostamaan? Vai hiipuuko asia taustalle ja jopa liki "unohtuu" ellei esim. jokin aivan spesiaalityyppi tai -tilanne osu kohdalle.

Nainen! Kun olet pitkään ilman seksiä, niin kertyykö tarvetta vaiko pikemmin hiipuu ja unohtuu?

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos äänestäjille. Vähän osallistumista tähän asti, mutta suuntaa antavasti 30-50-v. ja yli 50-v. ryhmissä  molemmissa tasatilanne kyllä- ja ei-vastausten suhteen. Alle 30-v. kyllä-ääniä enemmän, mutta puhutaan muutamasta äänestä.

-ap

Vierailija
2/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Ainakin nuoren miehen panetushan kasvaa samaan tahtiin kun kassit täyttyy.

Mutta naisen?

Onko se riippuvainen kuukausikierrosta?

Itsekin haluaisin tänne kommenteja vaikka ap en ole.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vuosi ilman oli vaikea, sen jälkeen tilanteeseen tottui. Ei sillä, etteikö seksiä olisi ollut saatavilla, mutta näin demiseksuaalina kuka tahansa ei käy. Nyt seitsemän vuotta takana seksittä jä yhä hengissä. Ehkäpä enemmän kaipaan läheisyyttä, sitä kun ei itselleen voi antaa.

Vierailija
4/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äänestys näköjään jo loppunut..

Mutta onneksi ei tarvii olla ilman, haluan jokapäivä. Jos joskus jää päivä väliin on se kyllä saatava heti seuraavana sitten.

Vierailija
5/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 40 kirjoitti:

Ensimmäinen vuosi ilman oli vaikea, sen jälkeen tilanteeseen tottui. Ei sillä, etteikö seksiä olisi ollut saatavilla, mutta näin demiseksuaalina kuka tahansa ei käy. Nyt seitsemän vuotta takana seksittä jä yhä hengissä. Ehkäpä enemmän kaipaan läheisyyttä, sitä kun ei itselleen voi antaa.

Onko tuossa seitsemän vuoden aikana tullut vastaan tilanteita, joissa olisit ollut halukas etenemään suhteessa? Demiseksuaalina miehenä olen tuntenut elämäni aikana "syvää tunnetta" vain muutamaan naiseen ja pidemmän suhteen aikana kahdesti muihin kuin silloiseen puolisoon.

Vierailija
6/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin ero silloin seitsemän vuotta sitten tuli niin puskista ja hajotti sydämen niin pirstaleiksi, että kynnys ns romanttiseen suhteeseen on todella korkea. Entinen työkaveri joskus kysyikin multa, että oonko huomannut "friendzonettavani" jokaisen mua mahdollisesti kiinnostavan miehen. En ollut huomannut, mutta kun asiaa mietin, totesin, että juuri niin se on mennyt.

Viimeisen kahden vuoden aikana elämääni on tullut kaksi miestä, jotka ovat sytyttäneet myös henkisesti, molempiin olen tutustunut työelämässä. Luulen, että kiinnostus on molemminpuolista, mutta jotenkin en itse uskalla esim. kysyä treffeille tms, koska jostain on iskostunut päähän, että jos mies on kiinnostunut, mies tekee kyllä aloitteen.

Vastauksena kysymykseesi sanon siis, että seitsemän vuoden aikana kaksi miestä , joiden kanssa voisin ja haluasin edetä pidemmällekin. :)

Usein olen miettinyt, että elämä olisi varmasti paljon helpompaa, jos olisi "normaali", eikä demiseksuaali.

Vierailija
7/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 40 kirjoitti:

Viimeisin ero silloin seitsemän vuotta sitten tuli niin puskista ja hajotti sydämen niin pirstaleiksi, että kynnys ns romanttiseen suhteeseen on todella korkea. Entinen työkaveri joskus kysyikin multa, että oonko huomannut "friendzonettavani" jokaisen mua mahdollisesti kiinnostavan miehen. En ollut huomannut, mutta kun asiaa mietin, totesin, että juuri niin se on mennyt.

Viimeisen kahden vuoden aikana elämääni on tullut kaksi miestä, jotka ovat sytyttäneet myös henkisesti, molempiin olen tutustunut työelämässä. Luulen, että kiinnostus on molemminpuolista, mutta jotenkin en itse uskalla esim. kysyä treffeille tms, koska jostain on iskostunut päähän, että jos mies on kiinnostunut, mies tekee kyllä aloitteen.

Vastauksena kysymykseesi sanon siis, että seitsemän vuoden aikana kaksi miestä , joiden kanssa voisin ja haluasin edetä pidemmällekin. :)

Usein olen miettinyt, että elämä olisi varmasti paljon helpompaa, jos olisi "normaali", eikä demiseksuaali.

Tässä tulee juuri se SYVÄÄN juurtunut ajatus, että mies tekee aloitteen!!! Ei tarvitse ei ei!!! Mutta kun jopa miehet niin ajattelee, niin naisen vaikea luoviasitten, kun ei halua olla ns. helppo tai joku mitä kaikkea täälläkin miehet puhuvat, plkupyörä, järvi jolla asoudetaan ja kaikkea muuta aivan kamalaa shaissea.

MIEHET siis itse! Ja sitten joku   on teltassa kun vaimo jättää oven auki makkariin mennessään! Uskomatonta!

Vierailija
8/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 40 kirjoitti:

Kyllä se on täysin fine, että olet itse ihmissuhteissa aloitteellinen, eikä tarvitse turhaan vaivata itseään ajatuksilla, olisiko jonkun kanssa voinut olla jotain. :) Tai minä ainakin sain mielenrauhan, kun sain asian selväksi näiden kahden ajatuksissani pyörineen ihmisen osalta.

Minulla ainakin kesti kauan ymmärtää ja hyväksyä oma "erilaisuuteni". Oletko muuten lukenut luonnehoroskooppia ja löytänyt sieltä piirteitä itsestäsi? Minä lukaisin skorpionin luonnehoroskoopin muutama vuosi sitten ja se avasi silmäni uudella tavalla. :)

Vierailija
9/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kai ihan tutkittuakin tietoa, että naisilla halut vähenevät, mitä vähemmän seksiä harrastaa, ja miehillä käy päinvastoin.

Vierailija
10/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onneksi ei tarvii olla ilman, haluan jokapäivä. Jos joskus jää päivä väliin on se kyllä saatava heti seuraavana sitten.

Olet esimerkki siitä, että kun nainen harrastaa seksiä noin paljon, hän myös haluaa sitä paljon.

Jos olisit ilman seksiä pari kuukautta, alkaisit miettiä, että olisiko kovempi mennä suoraan nukkumaan kuin vaivautua seksiin.

Jos olisit ilman seksiä vaikka vuoden, niin ei tekisi enää mieli juuri yhtään. Kun olisit ollut ilman useamman vuoden,unohtaisit, että sitä on edes olemassa.

Vierailija
11/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet esimerkki siitä, että kun nainen harrastaa seksiä noin paljon, hän myös haluaa sitä paljon.

Jos olisit ilman seksiä pari kuukautta, alkaisit miettiä, että olisiko kovempi mennä suoraan nukkumaan kuin vaivautua seksiin.

Jos olisit ilman seksiä vaikka vuoden, niin ei tekisi enää mieli juuri yhtään. Kun olisit ollut ilman useamman vuoden,unohtaisit, että sitä on edes olemassa.

Voi olla noin. Mutta kun saa erinomaisen hyvää ja monipuolista seksiä ja paljon orgasmeja, ei voi olla haluamatta!!! Tämän kun  miehet ymmärtäisivät siis muutkin miehet kuin se omani., saisivat hekin enemmän seksiä itse.

Vierailija
12/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kertyy, tosin en hirveän pitkään ole ollut ilman ja varsinkaan ilman itsetyydytystä. Ilman miestä olen ollut ehkä 3-4 viikkoa pisimmillään, mutta kyllä siinä välissä sauvat ovat olleet ahkerasti käytössä. Sinkkuna käytännössä aina, mutta on tiettyjä henkilöitä jotka pelastavat tilanteesta jos muita ei ole löytynyt.

t: N28

Vierailija
13/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla noin. Mutta kun saa erinomaisen hyvää ja monipuolista seksiä ja paljon orgasmeja, ei voi olla haluamatta!!! Tämän kun  miehet ymmärtäisivät siis muutkin miehet kuin se omani., saisivat hekin enemmän seksiä itse.

Miehenä kiinnostaa tietää, millaista on mainitsemasi erinomaisen hyvä ja monipuolinen seksi?

Vierailija
14/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on täysin fine, että olet itse ihmissuhteissa aloitteellinen, eikä tarvitse turhaan vaivata itseään ajatuksilla, olisiko jonkun kanssa voinut olla jotain. :) Tai minä ainakin sain mielenrauhan, kun sain asian selväksi näiden kahden ajatuksissani pyörineen ihmisen osalta.

Minulla ainakin kesti kauan ymmärtää ja hyväksyä oma "erilaisuuteni". Oletko muuten lukenut luonnehoroskooppia ja löytänyt sieltä piirteitä itsestäsi? Minä lukaisin skorpionin luonnehoroskoopin muutama vuosi sitten ja se avasi silmäni uudella tavalla. :)[/quote]

Heh, minähän olen horoskoopiltani juurikin skorpioni.. :D Sinänsä on jotenkin itselleni outoa, että monesti skorpparit kuvataan riettaiksi muita ihmisiä hyväksikäyttäviksi seksimaanikoiksi. Ei oikein osu meikäläiseen tuo. Toki olen hyvinkin seksuaalinen ihminen sen oikean ihmisen kanssa, mutta kertakäyttökulttuuri ei vaan sovi, vaikka skorpioni olenkin.

Mitenkäs sulla kävi niiden kahden kiinnostavan kanssa ja mikä on nykytilanteesi?

Vierailija
15/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kiinnostaa tietää, millaista on mainitsemasi erinomaisen hyvä ja monipuolinen seksi?

No se on ensinnäkin sitä, että sitä on paljon, ja sitä ei kummankaan tarvitse erikseen pyytää, tai saa pyytää, ja silloin myös saa. Ja on paljon suuhoitoja, puolin toisin, eri variaatioita siinä, tosin mies ei niin paljon halua suihinottoja, koska pitää kuulemma eniten ihan mun käsistä, joissa kuulemma olen huipputaitava. Tykkää  kyllä aluksi ja niin minäkin, on aivan upeeta kun sen kalun saa melko heti kovaksi. Lelujakin on, mutta ei me niin nitä kuitenkaan käyetä, kun molemmat pitää toisen käsistä enemmän. Eri paikoissa eri asennoissa. Joskus ihan pimeässä kynttilänvalossa minä polvistun ja otan tyynyn polvien alle, mies samoin haluaa kovasti antaa kieli hoitoja usein ihan niin, ettei edes sitten itse pane. Meillä paljon sitä pano niin, että mies samalla sormettaa. Ratsastusta harrastaneena tykkään siitä edelleen.. silloin mies ei liiku laisinkaan, ja saa kulemma sikis aina kovaa. Minä taas lähärissä en saisi tehdä mitään.. Mutta ihan kaikkea muuta ei me olla vielä ainakaan mitään anaalijuttuja tehty; ehkä eivät ole meidän juttuja,ollaan kyllä hiukan puhuttu niistä.. Puhuminen muuten onkin se juttu ja aivan täysi avoimuus! Ja kauhea himo ja rakkaus se on se. Nukutaan aina alasti, koska pitää olla saatavuus aina kun haluaa. Ei mitään pikkareita tai yöpaitoja!  Yöllä  saa iskeä kiinni jos vain haluaa. Mies saa myös panna kuinka haluaa, mutta koskaan ei jätä minua ilman, ei ikinä. Viisas mies.

Vierailija
16/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi ruokkii orgasmin himoa ja seksi ruokkii seksinhimoa. Jos kumpaakaan ei saa pitkään aikaan, muuttuu aika haluttomaksi ja o:n saaminen on vaikeampaa. Tietty ei se vaadi kuin yhden mielenkiintoisen kohtaamisen (platonisenkin), että taas kiima on päällä. Jos orgasmeja ei hanki pitkään aikaan, alkaa tulla uniorgasmeja.

Vierailija
17/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 40 kirjoitti:

Mitenkäs sulla kävi niiden kahden kiinnostavan kanssa ja mikä on nykytilanteesi?

Aika oli ajanut molempien ohi, mutta elämä jatkuu. :)

Nykyisin on vaan haastavaa päästä juttuun kenenkään kanssa, kun kaikilla on maskit kasvoilla ja kahden metrin turvavälit.

Vierailija
18/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin ovat tuntuneet ymmärtäneen. AIka hassu harha, että oma miehesi olisi ainoa, joka osaa tyydyttää.

Vierailija
19/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin ovat tuntuneet ymmärtäneen. AIka hassu harha, että oma miehesi olisi ainoa, joka osaa tyydyttää.

No enhän häntä ainoana pidä tietty. Mutta kun tätä palstaa lukee, saa hyvän käsityksen ettei ne miehet hirveesti kyllä osaa..ja naiset eivät saa. Se vaan on totuus. Ihan nuorena eka poikakaveri osasi; harvinainen, sai mulle aina orgasmin. Sitten oli parit pökkelöt jotka haki vain omaa nautintoaan, siksi ovat exiä! Ihan simppeliähän tämä, jos miehet vaan tajuaisvat.

Vierailija
20/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää 37 vuotta ja olen ollut 7 vuotta sinkkuna ja ilman seksiä. Sitä ennen 7 vuotta parisuhteessa miehen kanssa jota ei alun jälkeen paljon seksi kiinnostanut. Piinaavaa oli saada seksiä kerran tai kahdesta kuukaudessa, koska ainakin itselläni seksi lisää panetusta. Kun seksin välissä oli parin-kolmen viikon tauko alkoi omat halut juuri tasoittua ja sitten miehellä tekikin mieli. Sitten mies suostui seksiin (tai jopa halusi sitä) ja jälleen jäätävä panetus seuraavaa kertaa odotellessa. Mieluummin olen kokonaan ilman, elämä on paljon helpompaa ja tasaisempaa eikä tarvitse toisen mielihalujen mukaan elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi