KÄYTETTYJEN lastentarvikkeiden hintapyynnöistä pohdintaa
Meille tulossa vauva taloon, ja paljon ollaan tehty hankintoja, valtaosa uutena.
Joitakin käytettynäkin, toki.
Kolmas lapsi tulossa, joten joitakin tarvikkeita/vaatteita on tallella, mutta isohko ikäero edellisiin, joten kaikkea ei suinkaan ole säästetty.
Tulikin mieleeni kysyä täältä mielipidettä (niin ostajan kuin myyjänkin vinkkelistä), että mitä viitsii/kannattaa maksaa käytetystä lastentarvikkeesta?
Esim. Baby Björnin 1-2-3 sitteriä ollaan haviteltu.
Katsoin, että jotkut liikkeet myyvät sitä 99 e hintaan, jossakin toisaalla oli jopa 129 e.
Yhdestä kaupasta semmoinen löytyisi tarjouksessa 85 e.
Kun kurkin käytettyjen ko. sittereiden hintoja (Vauvan ostetaan-myydään, Huutonet, jne.), niin en voi kuin ihmetellä niitä korkeita hintapyyntejä.
Olenko sitten itse "niuho" ja pihi, mutta mielestäni -50% UUDEN vastaavan hinnasta olen valmis maksamaan, toki tuotteen kunto huomioonottaen.
Käytetty kun on aina käytetty.
Ihmiset pyytävät järjestäen päälle 60 e käytetyistä sittereistä, tai vähänkään siistikuntoisista.
Rikkinäisiä/epäsiistejä en huoli.
Kertokaahan kommenttejanne, ei tarvitse olla juuri nimenomaan sittereitten hinnoista, vaan ylipäänsä käytetyn lastentarvikkeen hinnasta, mitä pyydätte tai mitä maksaisitte.
Kommentit (2)
Ehti olla vajaa puoli vuotta käytössä, alustaan kiinnitettävä, siisti kuntoinen hintaan 100 euroa, ostin hintaan 169..tietty vaikutti, että kaveri sen osti..vaatteita olen myynyt 0.50 senttiä - 3 euroa, ulkohaalareilla olen pitänyt hintaa n. 10 euroa ja aina ovat kaupaksi menneet, hoitopöydän möin 5 eurolla ja ehjijä leluja eurosta ->...
Paljon olen tavaroita myös antanut eteenpäin..joskus vaan tulee innostuttua kirpparille viemään ja kohtalaisesti siellä olen tienannut..
no eipä kierrätys toimi