Deltaan sairastuu siis kaikki, ihan kaikki
Kommentit (26)
Mulla on jo nyt nuhaoiretta, ekan kerran pitkään aikaan olin eilen ihmisten kanssa tekemisissä. HIrvittää, että iskikö heti. Maski oli mutta kun se ei auta?
Mihinkään pöpöön ei sairastu koko populaatio. Sitä vain ei voi tietää etukäteen kenen yli se hyppää ja kenen ei.
Hyvällä mallillahan tämä nyt olisi, jos porukalla nuppi kestäisi, mut neljäsosan kaali alkaa mätäneen.
Mitä sitten vaikka sairastuisikin? Oireet lievän flunssan luokkaa tai ei oireita ensinkään, lisäksi immuniteetti.
Vierailija kirjoitti:
En sairastu
Et sairastu Koska sinulla on maapallon energioita tasapainottava kristalliperseessä? Ja tarot-enkelikortti kertoi että sinä et sairastu?
Ei haittaa jos tulee melko lievänä. Ja tokan rokotteen saanut on jo hyvässä turvassa. Varsinkin jos oottaa tokan piikin jälkeen pari viikkoa.
Ei tule meikäläiseen. Ei ole tullut nuhaa vuosiin eikä influenssaa koskaan enkä ole ottanut influenssapiikkejäkään, ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo nyt nuhaoiretta, ekan kerran pitkään aikaan olin eilen ihmisten kanssa tekemisissä. HIrvittää, että iskikö heti. Maski oli mutta kun se ei auta?
Maskia pidetään muiden takia eikä itsensä. Onneksi sinulla oli maski, olet voinut eilen tartuttaa jos tänään on oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sairastu
Et sairastu Koska sinulla on maapallon energioita tasapainottava kristalliperseessä? Ja tarot-enkelikortti kertoi että sinä et sairastu?
Koska osaan syytä kotona kaukana idiooteista.
Kaikki rokottamattomat sairastuvat 100% . Rokotetutkin voivat sairastua, mutta heillä tauti on lievä, tai oireeton. Esim. englannissa 99% sairaalahoidossa olevat ovat rokottamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskia pidetään muiden takia eikä itsensä. Onneksi sinulla oli maski, olet voinut eilen tartuttaa jos tänään on oireita.
Plandemian emävale tämä "maskia pidetään muiden takia" lässytys.
Mitä väliä sillä on, vaikka sairastuisikin? Sehän on vain lieväoireinen munnos, muistuttaa tavallista flunssaa. Saahan moni flunssankin, eikä sitä pidetä minään. 3 pvää saikkua ja Buranaa on työterveyslääkärin vakio-ohje.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rokottamattomat sairastuvat 100% . Rokotetutkin voivat sairastua, mutta heillä tauti on lievä, tai oireeton. Esim. englannissa 99% sairaalahoidossa olevat ovat rokottamattomia.
En sairastu. Rokotetta en ota ikinä. En ole koskaan ottanut influenssapiikkejäkään.
Kaikki rokottamattomat sairastuvat.
Ruttokin ym. kulkutaudit riehui ennen tämän päivän lääketiedettä, ei niihin kaikki sairastunut.
Vierailija kirjoitti:
Aika monihan on tämän jo sairastanut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rokottamattomat sairastuvat.
Tauti on ollut täällä jo vuodesta 2019. Rokote saatoin vasta kaksi vuotta myöhemmin. Kuinka moni ehti sairastaa taudin jo?
En sairastu