Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt oikeesti apua...mieheni väittää minun olevan

Vierailija
13.08.2014 |

jotenkin sairas, pidän hänelle aina alinta vaatehyllyä, kun omat vaatteeni ovat ylimmäisillä. Lisäksi vien TIETOISESTI hänen paikkansa sängyssä jos hän liikkuu jonnekin muualle.

Onko tämä tietoista ja sairasta???Siis oma käytökseni???

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jelppikää....

Vierailija
2/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap varo! Miehesi yrittää hajoittaa psyykettäsi! Kuinka kauan olette olleet yhdessä ja milloin tämä alkoi? Onko miehessäsni muuta mikä POHDITUTTAA sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi n.kuukausi yhdessäolon jälkeen....oltu yhdessä puoli vuotta ja juuri muutettu yhteen...ap

Vierailija
4/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin huolestua muutenkin koska hänen eksänsä on nyt sairaslomalla pitkän jatkuneen masennuksen vuoksi....ap

Vierailija
5/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä itse olet? Eikö hälytyskellot soi, ap?

Vierailija
6/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitä mieltä olen itse, koska olen järkyttynyt näistä syytöksistä, mitä juuri äsken sain ja tänne kirjoitin.

Hän vain niin kovin väittää että olen sairas ja epäilen jo itseäni.

Käski lukea psykologiaa kun itse siitä on niin tietoinen ja lukenut.

ap

Vierailija
7/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttasi tämä sairaus olevan ihan toisessa päässä parisuhdetta. Ainakin narsistit pyrkivät horjuttamaan toisen osapuolen omanarvontuntoa juuri tuollaisilla kommenteilla..

Vierailija
8/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sairas. Hän se tässä kuullostaa sairaalle kun noin vaikeaa on, kysy olisiko hän halunnut ne ylemmät hyllyt ja miksi hän ne haluaisi? Olisiko hänellä kenties se pakkomielle niistä hyllyistä?

Tai otat ja vaihdat ne vaatteet hyllyillä toisin päin. Jos vielä jatkaa jauhamistaan niistä hyllyistä niin siirtäisin itse ainakin vaatteeni ja itseni täysin toiseen asuntoon ja herra saisi ihen keskenään ahdistua hyllyistään.

Itsellä jos poikaystävä oli lämpimämpi kuin minä ja puoliksi heränneenä olen kauhea vilukissa niin kömmin lämmittelemään siihen kohtaan missä poikaystävä oli ollut koska se oli lämpimämpi. Sitten kun olin herännyt kunnolla tarkenin nousta. Eikö kuullostakin sairaalta käytökseltä?

Vierailija
9/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa itse vähän sairaalta, joko vähän vainoharhaiselta tai sitten kusipäältä joka yrittää tietoisesti saada sinut tuntemaan itsesi epävarmaksi ja "hulluksi" että voisi jatkossa kontrolloida sinua paremmin koska hän on muka suhteen ainoa täysjärkinen osapuoli.

Vierailija
10/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
11/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä, mitä ap tarkoittaa. Vaatehylly??? Siis mikä tässä on ongelma?

Vierailija
12/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on outo ja vainoharhainen. Eikä parane käskemällä.

Vierailija
13/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole mitään provoa. vaatekaapissa on useita hyllyjä joihin olin muuton yhteydessä asettanut OMAT vaatteet ylimmille, ja miehen vaatteet alemmille hyllyille. Tämä oli ongelma. En tietoisesti tätä tehnyt. Ajattelin siirtää vaatteet nyt ylemmille hyllyille.

Kysyin onko meillä määrätyt paikat sängyssä.Ei kuulema, mutta pyrin aina hänen paikalleen missä hän on ollut kun hän käy vaikka keittiössä...oli puoli mikä vain.

äsken hän soitti töistä ja totesi että teen autossa samaa alentamista, määrään että haluan kuunnella radiota jos cd on jo soimassa ja toisinpäin...

ap

Vierailija
14/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 09:56"]

Tässä ei ole mitään provoa. vaatekaapissa on useita hyllyjä joihin olin muuton yhteydessä asettanut OMAT vaatteet ylimmille, ja miehen vaatteet alemmille hyllyille. Tämä oli ongelma. En tietoisesti tätä tehnyt. Ajattelin siirtää vaatteet nyt ylemmille hyllyille.

Kysyin onko meillä määrätyt paikat sängyssä.Ei kuulema, mutta pyrin aina hänen paikalleen missä hän on ollut kun hän käy vaikka keittiössä...oli puoli mikä vain.

äsken hän soitti töistä ja totesi että teen autossa samaa alentamista, määrään että haluan kuunnella radiota jos cd on jo soimassa ja toisinpäin...

ap

[/quote]

Hah, miesparalla on sairaalloinen pelko joutua tossun alle, ja siksi yrittää tarkkailla vainoharhaisesti kaikkia merkkejä siitä että häntä ollaan alistamassa... Toivottavasti menee itsestään ohi tuommoinen.

Vierailija
15/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 09:33"]

alkoi n.kuukausi yhdessäolon jälkeen....oltu yhdessä puoli vuotta ja juuri muutettu yhteen...ap

[/quote] No aika nopiaan, pakene! Kyllähän tuo psyykeen hajoittamista ihan selvästi on. Tollasesta pienestä kiusaamisesta se alkaa ja kohta et pääse enää kämpästäsi ulos.

Vierailija
16/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, miesparalla on sairaalloinen pelko joutua tossun alle, ja siksi yrittää tarkkailla vainoharhaisesti kaikkia merkkejä siitä että häntä ollaan alistamassa... Toivottavasti menee itsestään ohi tuommoinen.

[/quote]

Oliskohan kyse vaan jostain noin viattomasta, toivon niin...ap

Vierailija
17/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu varmasti kurjalta mutta muuta välittömästi omaan asuntoon/vanhempien luokse. Siis Heti. Älä jää odottamaan mitö on tulossa. Tiedät nyt jo sydämessäsi ettei kunnioitus toista kohtaan ole teidän suhteessa ollenkaan sitä mitä pitäisi. Jos et halua vielä erota, jatka seurustelua mutta älä missään nimes saman katon alla-lähtö aina vaikeampaa myöhemmin ja saatat olla jo niin masentunut ettet jaksa lopettaa suhdetta.

Vierailija
18/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä sanoa muuta kuin et jos miehesi on sinua pidempi niin olisiko fiksua laittaa hänen vaatteet ylös ja sun alas?

Tai omat kaapit molemmille?

Vierailija
19/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa/narsismista_yleisesti/narsisti_kodin_valtiaana/

Jos kuulostaa yhtään tutulta, niin suosittelen: Pakene ja PIAN! Niiiiin vaikeaa kuin se onkin. :(

Nimim: Kokemusta on..

Vierailija
20/52 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi puhuu sinusta sellaisia kommentteja, joita et ollenkaan tunnista itsessäsi olevan, niin ei siihen kannata jäädä. Kohta alat uskoamaan itsekin että olet sairas. Ethän sitä täältä olisi muuten kysynyt!

Monesti oikeasti sairailla ei ole edes sairaudentuntoa eli jos olisit oikeasti kuten MIEHESI väittää, et ehkä sitä täältä kyselesi.

Kohta mies alkaa väittämään sinusta muitakin asioita, jotka eivät ole totta. Alat pohtia josko ne kuitenkin olisi totta. Toisen psyykeen hajoittamiseksi sitä kutsuisin.

Kuten jo aiemmin kirjoittelin, niin arvelen että parisuhteesi jatkuessa mies alkaisi kontrolloimaan sinua todella paljon, epäilisi kaikesta etkä pääsisi minnekkään. Tyypillistä mustasukkaisuutta. En käytä tässä sanaa narsismi/narsisti, koska inhoan koko sanaa ja se on ihan muoti sana. Persoonallisuushäiriöitä (narsismi yksi) on muitankin ja jotkut voivat esiintyä kombinaationa. Enkä siis tässä diagnosoi miehestäsi persoonallisuushäiriöistä.

Ai niin kuvaavaa on miehesi muuttunut käytös, eli on alusssa pystynyt olemaan normaali ja kk päästä on muuttunut. No näin oli isänikin tehnyt äidilleni (isällä pari persoonallisuushäiriötä diagnoosissa ja niitä narsistisia piirteitä.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan