Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille koskaan käynyt niin, että yllättäen ymmärrätte, että ihminen, jonka luulitte pitävän teistä, paljastuukin aivan päinvastaiseksi?

Ihmettelevä
30.07.2021 |

Minulla on - tai siis oli - läheinen ihminen, jonka luulin pitävän minusta, arvostavan suhdettamme jne. Nyt selvisi, että käsitykseni on vuosikymmenet ollutkin aivan väärä. Hän on kokenut minut jonkinlaiseksi rasitteeksi. Hän sius itse sanoi näin. Hänestä onkin ollut ikävää viettää aikaa kanssani. Minulla on kyllä muita läheisempiä ihmisiä, mutta pidin siis suhdettamme kuitenkin merkittävänä ja mukavana. Järkytys on aikamoinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueen rivienvälistä valltavan määrän tietoa jopa niiin paljon etttä turhauttaa elllei käytä mielikuvitusta.

Vierailija
2/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tuo oli elämän rankin kokemus vaikka kaikenlaista on tapahtunut. Menetin perusluottamuksen elämään ja tuskin ikinä saan sitä enää takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut.

Vierailija
4/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jäin miettimään ihmissuhteita yleensä. Kuinka suuri osa niistä on teeskentelyä ja/tai väärinkäsityksiä?

Ap

Vierailija
5/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt minullekin. Tuli tosiaan ihan puskista se tieto, ja romutti jo valmiiksi alhaisen itsetuntoni täysin.

Vierailija
6/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon asperger tai joku muu samantyyppinen, ihan normaalia, tapahtuu jatkuvasti.

Vierailija
7/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aiheutti totaalisen henkisen romahduksen.

Vierailija
8/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueen rivienvälistä valltavan määrän tietoa jopa niiin paljon etttä turhauttaa elllei käytä mielikuvitusta.

Mitä enemmmän ihminen puhuu sen enemmän oppiii tuntemaaan ihmistä.

Vierailija
9/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoiden kohdalla tämä on käynyt muutamassa tapauksessa ilmi, ettei kyse ole mistään hetkellisestä kuprusta, vaan ihminen ei ole ikinä pitänyt minusta. Silti on halunnut seurustella, muuttaa yhteen ja mennä naimisiinkin.

Vierailija
10/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lapsena eka ja (niin luulin) paras kaverini. Pikkusiskonsa sitten kerran näytti päiväkirjasta ettei tää tyttö halunnut yhtään olla kanssani tekemisissä eikä edes pitänyt minusta.

Tää vaikutti vahvasti enkä koko kouluaikana uskaltanut mennä muiden mukana tai yrittää ystävystyä kenenkään kanssa koska olin varma ettei musta kukaan pidä.

Edelleen nelikymppisenä en luota ihmisiin, en usko että kukaan pitäisi minusta.

Mutta olen oppinut olemaan itsekseni. Tulen hyvin toimeen työkavereiden ja naapureiden kanssa mutta yhtään hyvää läheistä ystävää ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi