Tunnetko naista, joka luulee itsestään liikoja?
Luulee olevansa superkaunis, luulee, että kaikki miehet haluavat häntä, luulee, että häntä kadehditaan... Mutta on kuitenkin ihan mitättömän näköinen, huonot elämäntavat näkyvät ulkonäössä (huono iho, löysyys, huonot hampaat).
Kommentit (62)
Suurin osa av-mammoista ja läskeistä kuuluu tuohon sakkiin. Kuuntelin uimarannalla juuri sellaisen persalkaisen nuoren naisen juttuja, kamalia tatuointeja, löysää läskiä, raskausarpia (kasvusta tulleet kaiketi) ja ruma kuin synti ja ei niin rääväsuinen kaverinsa oli kuin enkeli tähän rääväsuuhun verrattuna. Hän kuitenkin kehui kuinka hän on niin suosittu miesten keskuudessa jne :) Mieheni kuunteli samaa ja sanoi, että johan on kamala nuori nainen. Tulevaisuus varmaan mamun kanssa ja lapsia tulee juuri kohta. Oli jotain 20 v.
Voi tiedän, hauska tapaus :D Kutsuu itseään kaunottareksi ja prinsessaksi. On aivan langanlaiha ja pitkä, luulee että miehet haluavat kävelevän kukkakepin. Kehuu kuinka hoikka hän on, liian laiha oikeasti. Luiru hiukset, huonot hampaat ja todellakin luulee että hänen kauneuttaan kadehditaan ja hänen elämäänsä ja kotia (yh, asuu sossun tuella vuokralla, ikinä ei ole töitä tehnyt).
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:12"]Anna
[/quote]
Puhutko nyt bloggarista?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:15"]
Suurin osa av-mammoista ja läskeistä kuuluu tuohon sakkiin. Kuuntelin uimarannalla juuri sellaisen persalkaisen nuoren naisen juttuja, kamalia tatuointeja, löysää läskiä, raskausarpia (kasvusta tulleet kaiketi) ja ruma kuin synti ja ei niin rääväsuinen kaverinsa oli kuin enkeli tähän rääväsuuhun verrattuna. Hän kuitenkin kehui kuinka hän on niin suosittu miesten keskuudessa jne :) Mieheni kuunteli samaa ja sanoi, että johan on kamala nuori nainen. Tulevaisuus varmaan mamun kanssa ja lapsia tulee juuri kohta. Oli jotain 20 v.
[/quote]
Nämä perustavat monesti haluttavuutensa sille, että ovat löytäneet baarista miehiä, jotka ovat halunneet dipata nakkiaan heidän tuhdeissa toosissaan. Jonkinlaista itsekritiikkiä toivoisi jo tuon ikäisillä ihmisille. Ääneen ei ainakaan kannata kaikkea sanoa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:12"]Anna
[/quote]
En puhu, en edes lue Mungon blogia, jos tällä sitä tarkoitetttin.
Puhutko nyt bloggarista?
[/quote]
Pelkkään otsikkoon voin vastata, että minä itse. En silti luule, että kaikki miehet haluaisivat minua, en todellakaan. Monet miehet mielestäni haluavat minua, saan huomiota baareissa, näytän hyvältä peilistä.
Jos kuitenkin olisin niin hyvä kuin ajattelen, olisi minulla varmasti mies. Vahvassa keltaisessa valossa peilistäkään ei katso takaisin enää ollenkaan niin hyvännäköinen nainen. Unohtamatta selluliittia, jonka sovituskopin valaistus ja peili toivat liiankin realistisesti esiin. Täytyisi yrittää muistaa tosiasiat.
[/quote]
Voin uskoa, että on suosittu miesten keskuudessa. Vaikka lassukat yrittävätkin lietsoa mm. tatuointivihaa, niin tosielämässä asiat ovat toisin.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:14"]Mistä tiedät, että luulee olevansa kauniimpi kuin onkaan? Puhuuko sellaista vai?
[/quote]
Voi puhua. Kehuu kuinka se ja se mies tuli iskemään ja pani sitä ja tätä ja tuota ja naapurin kummin kaimaa, KUKAAN EI VOI VASTUSTAA! Luulot tulleet yhden yön panoista. Niitä kuitenkin saa ihan millainen nainen tahansa halutessaan, joten turha ylpeillä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:23"]
[/quote]
Voin uskoa, että on suosittu miesten keskuudessa. Vaikka lassukat yrittävätkin lietsoa mm. tatuointivihaa, niin tosielämässä asiat ovat toisin.
[/quote]
Sinäkö siellä rannalla huusit? Sanoi mm, että todistuksessa useita nelosia ja poliisin kanssakin oli jo tehnyt tuttavuutta. Olit järkyttävä tapaus.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:15"]Suurin osa av-mammoista ja läskeistä kuuluu tuohon sakkiin. Kuuntelin uimarannalla juuri sellaisen persalkaisen nuoren naisen juttuja, kamalia tatuointeja, löysää läskiä, raskausarpia (kasvusta tulleet kaiketi) ja ruma kuin synti ja ei niin rääväsuinen kaverinsa oli kuin enkeli tähän rääväsuuhun verrattuna. Hän kuitenkin kehui kuinka hän on niin suosittu miesten keskuudessa jne :) Mieheni kuunteli samaa ja sanoi, että johan on kamala nuori nainen. Tulevaisuus varmaan mamun kanssa ja lapsia tulee juuri kohta. Oli jotain 20 v.
[/quote]
Onko joku rangaistus päätyä yhteen "mamun" kanssa? En oikein ymmärtänyt.
Tiedän, valitettavasti, yksi parhaista ystävistäni :/ Luulee itsestään liikoja joka saralla ja haluaa kaiken olevan hienompaa kuin muilla.
Muut eivät ole mitään mutta hänpä on lähihoitaja - siis kyllä, lähihoitaja!
Mitä sitten vaikka sukulaisissa on lääkäreitä ja opettajia, he eivät ole mitään!! (itse arvostan kyllä lähihoitajia mutta hän on täysi ylijumala ammatissaan..)
Ulkonäöllisesti: 160cm / 45kg. Ei tissejä eikä takapuolta. Ei urheile, polttaa paljon tupakkaa ja juo.. Hankki joskus sääliä ja huomiota sillä että on MELKEIN yh. Huoh :(
Lyhyesti: minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä..
Hahah, tunnen! Valittaa kuinka vaikeaa hänellä on, kun kaikki miehet aina ihastuvat häneen, kulkee huulet ylikorostetusti törröllään ja takamusta keikuttaen vesirajaa hipovissa minihameissa ja ottaa itsestään suttuisia webbikamerakuvia poseeraten dramaattisesti kuin huippumalli ja pistää näitä kuvia Facebookiin. Valittaa siitäkin, kun saa katseita "rumilta miehiltä". Vain hänen omien standardiensa mukaisten miesten katseet siis kelpaisivat, ja nämä standardimiehet ovat superkomeita ja maskuliinisia, tyyliin Cheek. Kertoo antaumuksella eteenpäin yhden illan juttujensa viat, esim. jos jotain on jännittänyt tai muna on ollut liian pieni. Pitää itseään superhaluttavana, koska baarista valomerkin jälkeen poimittuja yhden illan juttuja riittää. Kiitos ja anteeksi, oli pakko avautua kun turhauttaa :D
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:23"]
[/quote]
[/quote]
Sinäkö siellä rannalla huusit? Sanoi mm, että todistuksessa useita nelosia ja poliisin kanssakin oli jo tehnyt tuttavuutta. Olit järkyttävä tapaus.
[/quote]
En. Todistukseni olisi hyvä, jos siellä olisi pelkkiä nelosia. Nyt löytyy jopa muutama ykkönen.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:15"]
[/quote]
[/quote]
No, harvoin tuollaiset naiset mitään suosittuja/haluttuja on miesten keskuudessa.
Tuskin liikoja luulevat eiköhän jokainen puuteensa tiedosta. Mutta voiko elää jos koko ajan surkuttelee puutteitaan esim akneaan tai isoja hampaitaan. Kukaan ei ole täydellinen.et edes sinä ap, vai?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:27"]Hahah, tunnen! Valittaa kuinka vaikeaa hänellä on, kun kaikki miehet aina ihastuvat häneen, kulkee huulet ylikorostetusti törröllään ja takamusta keikuttaen vesirajaa hipovissa minihameissa ja ottaa itsestään suttuisia webbikamerakuvia poseeraten dramaattisesti kuin huippumalli ja pistää näitä kuvia Facebookiin. Valittaa siitäkin, kun saa katseita "rumilta miehiltä". Vain hänen omien standardiensa mukaisten miesten katseet siis kelpaisivat, ja nämä standardimiehet ovat superkomeita ja maskuliinisia, tyyliin Cheek. Kertoo antaumuksella eteenpäin yhden illan juttujensa viat, esim. jos jotain on jännittänyt tai muna on ollut liian pieni. Pitää itseään superhaluttavana, koska baarista valomerkin jälkeen poimittuja yhden illan juttuja riittää. Kiitos ja anteeksi, oli pakko avautua kun turhauttaa :D
[/quote]
WT huomiohuora! Just nämä naistyypit ovat niitä. Ovat halvan näköisiä, mutta luulevat olevansa superihkuja leopardiminihameessa ja takkuisessa (yleensä blondissa) hiuslisäkesöhrössään.
Mistä tiedät, että luulee olevansa kauniimpi kuin onkaan? Puhuuko sellaista vai?