Mies juonut 20 cl punaviinilasillisia 5 kpl tunnin sisään
Se on hänen normaali iltatahti. Onko hän alkoholisti sinun mielestäsi?
Hänen kestokyky on kova. Ainoa mistä huomaan, että haastaa riitaa ja puhuu hemmetin tyhmiä
Kommentit (24)
Mä joogaaan että kykenen ottamaan iteltävi poskeeen.
Litran viiniä tunnissa joka päivä. Onneksi olkoon olet parisuhteessa denan kanssa.
No onhan toi nyt ihan hirveä loppasuu! Mutta kenties ukko tienaa kivasti ja mahdollistaa sulle hyvän elintason? Joten ehkä kandee sietää? Onhan punkku kuiteski eri viina kuin sorbus
taasko nämä perjantaiset "mies ryyppää ja olen lumihangessa"-provot on alkaneet?
Meillä mies toi TAAS 14 kaljaa kaupasta. Pakkasin lasten laukut ja lähdemme taas mummolaan viikonlopuksi…
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies toi TAAS 14 kaljaa kaupasta. Pakkasin lasten laukut ja lähdemme taas mummolaan viikonlopuksi…
Varmaan itkettää ja tärisyttää?
Nyt lähti kuudes 20 cl lasi… aikaa mennyt reilu tunti.
Hän ei ryyppää, hän ottaa lasillisen rentoutuakseen, sanoo.
En ole näitä koskaan laskenut, mutta jatkan kahdeksaan. Saanpahan faktaa.
Me eijuoda kumpikaan. Mies lopetti haimatulehdukseen, ja ei ollut ojanpohjajuoppo vaan joi joka ilta töiden jälkeen sekä tissutti viikonloput. Aivan ihanaa nyt kun alkoholi on poissa elämästämme.
minä vaan kysyn kirjoitti:
Miksi Jeppe juo?
Koska ei se jeppe saa muita päihteitä laillisesti.
Eipä varmaan kannata sanoa, voi raivostuu. Sinskin min ex oli sellainen
Pituutta on 2 metriä, perhe ja puolen miljoonan euron asunto ja hyvä palkka.
Tänä vuonna en ole juonut mitään ja taisi mennävuosi 2020 juomatta mitään. Vuonna 2019 taisi vuoden aikana mennä se yksi tai kaksi viinilasia ja tämmöisellä tahdillaon mennyt tämän vupsituhannen kaksi ekaa vuosikymmentä.
En ymmärrä, mihin sitä juomista tarvitsee rentoutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Me eijuoda kumpikaan. Mies lopetti haimatulehdukseen, ja ei ollut ojanpohjajuoppo vaan joi joka ilta töiden jälkeen sekä tissutti viikonloput. Aivan ihanaa nyt kun alkoholi on poissa elämästämme.
Ihana kuulla että tuo voi muuttua. Tosin kovan kautta. Juuri näin meilläkin. Sivistyneesti vetää iltaisin 2 litraa viiniä. Ja on varsin vittumainen. Omasta mielestään vaimo muuttuu kun kello tulee kahdeksan. Totuus on, että ehkä muuttuu itse, kun promilleja lähes 3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan itkettää ja tärisyttää?
Hyvä että lähdet!!
Sika, jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Tarjoa naiselle myös.
Aika vähän.
Laskin juuri, että olen tissutellut 5:n kk:n aikana 33 litraa punkkua ja 9 litraa väkeviä + oluet päälle.
Mutta olen saanut tästä tarpeekseni. Haluaisin viettää illat ihmisen kanssa