Tyhmät eivät tajua älykkäiden huumoria ja SUUTTUVAT
Ja haukkuvat tyhmiksi 😆 Näkee tällä palstallakin.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ja olen oikeasti älykäs, ei minua haittaa vaikka sanotte muuta. En tosin ennen vauva-palstan kulttuuria ole ajatellut, että älykkyys olisi ase, jolla lyödä muita tai tyhmyys yleinen haukku. :) Mutta kun asia aina joidenkin toimesta otetaan puheeksi, niin kyllä se vain sopii!
Mites ne ystävät ap, onko niitä? :)
Teksti muodossa ei välity hienostunut huumori.
Itsekin olen kokenut, että toiset eivät ymmärrä että minä heitän vitsiä. Enkä minäkään aina ymmärrä, että toiset heittävät vitsejä ja otan heidän vitsinsä tosissaan. Toisia on tosi vaikea ymmärtää myös kasvotustenkin. Ei vaan jotenkin olla samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrättekö, ettei äo:ni muutu miksikään, vaikka kuinka jälleen huudatte vihaisena "tyhmää"? 🤣
Ap
Miksi olet ap vauvalehden palstalla? :D
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä siinä vitsissä on jotain vikaa, jos siitä joku suuttuu. Katsos älykäs ei piikittele, ei kiusaa, ei häiriköi, ei nolaa, älykäs ymmärtää sosiaaliset tilanteet, älykäs pystyy ymmärtämään toisen tunnetiloja, älykäs ymmärtää sen, että toisella ihmisellä on oikeus elää, jatkaa elämäänsä, ilman että joku ns. älykäs vitsailija tekee kaikkensa jotta tämä ei onnistuisi. Älykkyyttä ei ole toisen kiusaaminen! Älykäs ihminen ymmärtää ja näkee että toinenkin yrittää vain elää ja päästä elämässä eteenpäin.
Sitten on tietty sellaisia tyhmiä vitsejä, joilla ei pyritä kiusaamaan, mutta yleensä ne ovat niin älyttömiä sisällöltään ettei niitä kukaan muu kuin vitsailijan kanssa yhtä lapsellinen viitsi nauraa.
Älykäs vitsi on sellainen, joka ei loukkaa ketään.
Äsh. Ei se nyt kyllä ihan noinkaan mene. Älykkyys ei ole moraalinen kategoria enkä näe juurikaan syytä, miksi olisi parempi uskotella niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen oikeasti älykäs, ei minua haittaa vaikka sanotte muuta. En tosin ennen vauva-palstan kulttuuria ole ajatellut, että älykkyys olisi ase, jolla lyödä muita tai tyhmyys yleinen haukku. :) Mutta kun asia aina joidenkin toimesta otetaan puheeksi, niin kyllä se vain sopii!
Olen mielummin yksin.
Ap
Ihan kuin vauva -palstalla olisi koskaan älykästä sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mielummin yksin.
Ap
https://areena.yle.fi/audio/1-50844662?fbclid=IwAR2VgwgF0wNSSwtO72m2hOQ…
Sinulle❣️
Välillä huumori on niin älykästä ettei kukaan muu ymmärtä. En lopeta nauramista vaikka pyytävät.
Älykäs ei käytä hymiöitä, kun puhuu toisista alentavasti. Se saa vaan itsensä näyttämään lapselliselta. Eikä oikeasti älykkäät puhu tai kirjoittele ilmoille suoria tuntemuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mielummin yksin.
Ap
Tämä ei ole oikea ap vaan ilmeisesti jälleen jonkun tyhmän kommentti 😆 Miksi ansaitsisitte tietoja?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ap selittää mitä tarkoitat?
Hellou-hellou-hellou, onks meillä sairaanhoitaja linjoilla?
Tekeekö vastuullinen aikuinen sellaista pilaa että lapsi joutuu kiusatuksi sen takia?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää onko niin että tyhmät ei ymmärrä älykkäiden huumoria vai älykkäät ei ymmärrä tyhmien huumoria?
No joo, ainakin noin päin se on. Älykkään vaikea ymmärtää tyhmien huumoria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi ystäviä jostain... minun makuuni vaikutat liian epämiellyttävältä :))
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älykkäänä vitsinä voisin pitää sellaista vitsiä jossa on jonkinlainen oivaltava ajatus. Ja siksi toisekseen, kyllä se joka nyt sulle on suuttunut, aivan varmasti osaa nauraa itselleen, mutta siinä sun vitsissä vaan oli jokin virhe, joka teki siitä loukkaavan.
No ei. Vaan tyhmä ei tajua vitsin pointtia, vaan tekee jonkun oman tulkinnan, joka on (hänestä) loukkaava tms. Monet älykkäät vitsit eivät vain avaudu kaikille. Edellyttää taustatietoja tai sitä älliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi ystäviä jostain... minun makuuni vaikutat liian epämiellyttävältä :))
Ap
Millä tavoin?
On tyhmyyttä pitää toisia tyhminä. Älykkyydelläkin on monia eri osa-alueita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää onko niin että tyhmät ei ymmärrä älykkäiden huumoria vai älykkäät ei ymmärrä tyhmien huumoria?
No joo, ainakin noin päin se on. Älykkään vaikea ymmärtää tyhmien huumoria
Tyhmien huumorissa ei ole mitään ymmärtämistä. Se on itsestäänselvä latteus tai nolo kaksimielisyys.
Tyhmät tykkää kakka"huumorista" ja toisen vedätyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mielummin yksin.
Ap
Tämä viimeistään todistaa, että ap ON älykäs.
Me älykkäät viihdymme hyvin, ellei parhaiten, omassa seurassamme.
Ainakin silloin, kun tarjolla on vain tyhmää seuraa.
Ymmärrättekö, ettei äo:ni muutu miksikään, vaikka kuinka jälleen huudatte vihaisena "tyhmää"? 🤣
Ap