Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossu maksaa nyt sähkölaskuni. Maksaako myös jos muutan isompaan?

Vierailija
12.08.2014 |

Asun nyt 36 neliön yksiössä asunnossa yksin. Ajattelin muutta 50 neliön asuntoon, jossa oletettavasti sähkölasku kasvaa neliöiden myötä.

Ja ennen kun kysellään: Olen valmistunut opiskelija joka ei ole löytänyt töitä ja saa työmarkkinatukea sekä vähän sossusta yleiseen elämiseen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:42"]

sossu ei välita neliöistä vissiinkään niin paljon kuin kela.

[/quote]

Kyllä meidän sossu välittää. Meillä on 58 neliöö ja ihan liian suuri kuulemma 2 henkilölle. Ja kun lapsi muuttaa pois, on mun lähdettävä tästä, vaikka en haluais, kun jo 17 vuotta asunut. Pakko kuitenkin...

[/quote]

Ai, meillä oli yli 70m2 ja 2 henkilöä ja sossu maksaa sähköt, osan vuokrasta ja mä vaan koisaan...

Tänäänkin heräsin tossa 13 aikaan. HohHoijaa. Nyt katselen leffaa. Huomenna pitäis mennä (vasta ILTAPÄIVÄLLÄ) hieroja ja sossu maksaa.

Vähän jännitystä niskassa. Käynyt 10× ja vielä olis toiset mokomat. Vaikka eihän tuo nyt niin kauheesti niskoihin satu, eikä jaksais lähtee.

[/quote]

no vähänkö kiva, taidan itsekkin lopettaa tuon työnteon sekun niin rasittaa, ilmainen hieronta kuulostaa oikeinkin mukavalta :))

Vierailija
22/24 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:42"]

sossu ei välita neliöistä vissiinkään niin paljon kuin kela.

[/quote]

Kyllä meidän sossu välittää. Meillä on 58 neliöö ja ihan liian suuri kuulemma 2 henkilölle. Ja kun lapsi muuttaa pois, on mun lähdettävä tästä, vaikka en haluais, kun jo 17 vuotta asunut. Pakko kuitenkin...

[/quote]

Ai, meillä oli yli 70m2 ja 2 henkilöä ja sossu maksaa sähköt, osan vuokrasta ja mä vaan koisaan...

Tänäänkin heräsin tossa 13 aikaan. HohHoijaa. Nyt katselen leffaa. Huomenna pitäis mennä (vasta ILTAPÄIVÄLLÄ) hieroja ja sossu maksaa.

Vähän jännitystä niskassa. Käynyt 10× ja vielä olis toiset mokomat. Vaikka eihän tuo nyt niin kauheesti niskoihin satu, eikä jaksais lähtee.

[/quote]

Kyllä meilläkin maksaa osan vuokrasta ja sähkön ja mä vaan koisaan,( tosin TYP varmaan keksii jtn. ikävää mun pään menoks=pakkotyö ja sit ei koisata). Mut kuitenkin siis meillä liian iso kämppä ja siks vuoden sisään pienempään, jos löytyy uus kiva asunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:27"]Ja asumisneliöillä ei ole väliä, vain vuokralla. Ja kyllä se vain on 60 e / kk sähköön uskokaa tai älkää.

Sossu

[/quote]mutta Kela myöntää as.tuen vain 37 neliöön yksineläjälle ja loput neliöt ap saa maksaa kokonaan itse, eikse näin mene?

Vierailija
24/24 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä soitat heti aamulla ja kysäiset asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi