Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma sivuprofiili

Vierailija
12.08.2014 |

Onko täällä muita naisia, jotka ovat edestä katsottuna kasvoiltaan kauniita mutta sivuprofiililtaan rumia? Olen sellainen. Tajusin sen kerran sovituskopissa, kun katsoin itseäni eri kulmista. Nyt valokuvista kauhistelen samaa. En yhtään ihmettele, etten saa miestä. Monet ovat minua kauniiksi kehuneet, eivät ehkä ole sivusta katsoneet.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure tuollaista, eniten sinä itse sen huomaat. Jos olet kauniiksi kehuttu ei varmasti ole mitään syytä. Itse olen aika tavallisen näköinen, mutta sivuprofiililta sievempi kuin edestä päin. Olemme sisareni kanssa identtisen näköisiä profiilista, mutta edestäpäin katsottonu suht helposti erotettavissa.

Vierailija
22/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruma nenä suhteessa leukaan. 

Iso nenä ja pikkuleuka :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä, en voi mennä sovituskoppiin, jossa on enemmän kuin yksi peili. Olen saanut paniikkikohtauksen monesti, kun olen nähnyt järkyttävän sivuprofiilini. Ja tämä tarina on tosi.

Vierailija
24/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytänmyös hirveältä sivulta. Minulla on ns. Leuaton leuka eli ei kaunista kaulankaarta vaan sellainen kalkkunakaula. Kun nauran, hampaat työntyy ulos.ns. ienkupolihymy. Näiden vuoksi näytän lapselta rai jälkeenjääneeltä. Itkettää välillä oma rumuus. Toivon vaan että se suojelisi sitten edes pervoilta ahdistelijoilta. Lisäksi mul on pumppuperse ja notkoselkä. Aargghh

Vierailija
25/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on 22:n mainitsema pumppuperse?

Vierailija
26/28 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 🖐️ iso nenä, ei sellainen kaareva nöpönenä vaan vähän isompi "suora nenä" hankala kuvailla, pääni on liian pieni suhteutettuna isoon nenääni ja koukkuleukaani, joten jos laitan hiukset päänmyötäisesti kiinni niin näytän ihan hirveältä. + korkea otsa saa näyttämään miehekkäältä :( no ehkäpä joskus vielä joku tällaisen rumiluksenki huolii, aika hiljasta on kyllä ollut miesrintamalla ja torjutuksi olen tullut enemmän kun mitä olen saanut vastakaikua. Reilusti.

Vierailija
27/28 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasivustakooo kirjoitti:

Minä 🖐️ iso nenä, ei sellainen kaareva nöpönenä vaan vähän isompi "suora nenä" hankala kuvailla, pääni on liian pieni suhteutettuna isoon nenääni ja koukkuleukaani, joten jos laitan hiukset päänmyötäisesti kiinni niin näytän ihan hirveältä. + korkea otsa saa näyttämään miehekkäältä :( no ehkäpä joskus vielä joku tällaisen rumiluksenki huolii, aika hiljasta on kyllä ollut miesrintamalla ja torjutuksi olen tullut enemmän kun mitä olen saanut vastakaikua. Reilusti.

Oletko lähestynyt komeita ja suosittuja miehiä?

Vierailija
28/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Nenä näyttää kasvaneen, kun vanhenee ja poskipäät riippuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan