Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma sivuprofiili

Vierailija
12.08.2014 |

Onko täällä muita naisia, jotka ovat edestä katsottuna kasvoiltaan kauniita mutta sivuprofiililtaan rumia? Olen sellainen. Tajusin sen kerran sovituskopissa, kun katsoin itseäni eri kulmista. Nyt valokuvista kauhistelen samaa. En yhtään ihmettele, etten saa miestä. Monet ovat minua kauniiksi kehuneet, eivät ehkä ole sivusta katsoneet.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon!

Vierailija
2/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:09"]

Sama vika kuin ap:lla. Erityisen paha silloin, kun hymyilen. Näytän noidalta.

[/quote]noidissa ei ole mitään vikaa.I love them.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tämmösillä vaivaa päätään?Ei mun elämää liikuta suuntaan tai toiseen tämmöset seikat.

Vierailija
4/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama mutta toisin päin. Sivusta kaunis mutta suoraan edestä katsottuna ei niinkään.

Vierailija
5/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Valitettavasti. Mulla on ruma nenä, ruma leuka, muodoton kroppa... Ei oo heleppua!

Vierailija
6/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma joka suunnasta

Vierailija
7/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on että edestäpäin näyttää hyvältä, ei sivuprofiililla niin väliä. Kaikilla on parempia ja huonompia profiileja, riippuu mistä kulmasta katsoo. Yleensä kuitenkin katsotaan edestä.

Vierailija
8/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:08"]Parempi se on että edestäpäin näyttää hyvältä, ei sivuprofiililla niin väliä. Kaikilla on parempia ja huonompia profiileja, riippuu mistä kulmasta katsoo. Yleensä kuitenkin katsotaan edestä.

[/quote]

Kiitos tsempistä. Noin olen itsekin välillä ajatellut. Nyt on vaan jotenkin huono hetki ja itsetunto nollassa tässä kesäkuvia katsellessa.

Ap

Vierailija
10/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Ja ero on todella uskomaton, kuin sivuprofiili kuulusi ihan eri ihmiselle. En itsekään tunnista itseäni kuvista.

Vierailija
11/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama juttu ja siksi en saa miestä sillä tämän näköisen ei kannata lisääntyä, lapsiparat, siksi perhettä perustavat miehet eivät koske tikullakaan. Kortsujumputukseen kelpaan kyllä. Pimeässä.

Vierailija
12/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama juttu ja siksi en saa miestä sillä tämän näköisen ei kannata lisääntyä, lapsiparat, siksi perhettä perustavat miehet eivät koske tikullakaan. Kortsujumputukseen kelpaan kyllä. Pimeässä.

Vierailija
13/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, en tiedä.

Voin viettää elämäni hautautuen kotiin ja murehtien asioita, joille en voi tehdä mitään. Tai sitten voin valita, että elän ihan mukavaa elämää ja tapaan paljon ystäviä ja tutustun uusiin ihmisiin.

Kumpi ompi parempi?

Vierailija
15/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:04"]No kyllä. Valitettavasti. Mulla on ruma nenä, ruma leuka, muodoton kroppa... Ei oo heleppua!

[/quote] Sama juttu! :/ Tosin ei mun leuassa mitään vikaa ole, mutta nenäni ja kroppani ovat suoraan sanottuna rumia!

Vierailija
16/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Edestä katsottuna naamani on aika symmetrinen ja nenä/suu/silmät "sopivan" kokoisia, mutta naamani näyttää sivusta tosi luisevalta ja koska olen hoikka ja otsani aika korkea, näytän myös sivusta jotenkin tosi miehekkäältä. Ja nenäni näyttää sivusta katsottuna oudolta ja rumalta, ihan liian pieneltä päähäni.

Vierailija
17/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pääsiäisenä tämä on sentään etu! ;) 

Vierailija
18/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruma sivuprofiili (hyppyrinenä ja liian pieni leuka, jotka erottuvat juuri sivulta päin katsottaessa), mutta lapseni ovat kauniita ja komeita (myös sivuprofiililtaan), joten toivoa on. :)

Vierailija
19/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, et ole yksin. Havahduin tähän n. 19-vuotiaana pukukopin sivupeilistä sekä muidrn ottamista valokuvista, joissa minua kuvataan sivulta päin. Tämä seikka vetää mielen matalaksi edelleen, nyt olen siis 31-v. Olen tyytyväinen ulkonäkööni edestäpäin.

Sivuprofiilissani minua häiritsee nenässä oleva "porras" (=kyömy) ja nenän pituus (nauraessa/hymyillessä nenä vielä pidentyy). Lisäksi otsani on lyhyt, takaraivoni on normaalia pienempi, silmäni ovat syvällä kallossa ja luomet ovat huononmalliset (mallia lurpahtavat). Kulmakarvani ovat liian matalalla ja "vihaiset". Minulla on pitkä kaula ja suuri aataminomena, joka saa kaulan sivuprofiilun näyttämään mutkaiselta. Leukaani ja huuliini olen tyytyväinen.

Nykyisin kaupan sovituskoppiin tullessani käännän heti sen toisen sivupeilin poispäin, jotta ei tule paha mieli.

Vierailija
20/28 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama täällä. Naama on muuten ihan perusnätti, mutta auta armias kun hymyilen... ihan kamalaa. Sitten kun aina sanotaan että ihmisten pitäis hymyillä enemmän, hymy on aina kaunis... no kuulkaa, ei ole aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan