Ennustakaa minulle, ota lähimmän kirjan sivu 23..
..sivulta ensimmäinen lause ja kirjoita se tähän. Tahdon tietää kohtaloni av-meedioilta. Kiitos paljon!
Kommentit (203)
"Has he seen what you can do to a grown man's foot."
Kinematiikka tutkii liikettä ilmiönä tarkastelematta siihen vaikuttavia tekijöitä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:19"]Samhälle och ekonomi
[/quote]
On muuten masentava kirja. Luin sen kirjotuksiin joku 4 kertaa perkele:D
"Kaurisnainen on luonnostaan syvällinen ja vakava."
Tänk på att minska på sockret om du äter mycket söta frukter.
Yksinhuoltajaisän ja lasten muodostamat perheet ovat vielä harvinaisia (2% kaikista lapsiperheistä).
Tämä aloitus sai minut huomaamaan, että lähes kaikki Nietzschen lauseet ovat vähintään puolen sivun mittaisia.
Ojensin miehelle pussillisen kuivia omenoita.
Ihminen elää keskimäärin 70 vuotiaaksi.
Tehtävä
Pohdi,
Mitä arvoja pidät elämässäsi tärkeimpänä
WHO:n tautiluokituksessa (ICD 10, International Classification of Diseases) on terveydentilan etiologinen viitekehys (taudit, häiriöt, vammat, jne.).
Asiakkaan oma arvio toimintakyvystään:mieliala, itsearvostus ja motivaatio
Kukaan ei voi palata ajassa taaksepäin, mutta kaikki voivat kulkea eteenpäin.
"Tiedän myös ihmisiä, jotka ovat suutuspäissään pistäneet nimensä johonkin asiakirjaan, unohtaneet ehkäisyn, hypänneet pää edellä uimaan, oikaisseet - tehneet nopeasti harkitsemattomia tekoja, joiden seurauksia ovat saaneet katua katkerasti hautaansa saakka."
Kun minä kuljin kylätiellä, likaista, lokaista tietä pitkin, näin minä sinut, tyttö, siellä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:31"]Asiakkaan oma arvio toimintakyvystään:mieliala, itsearvostus ja motivaatio
[/quote]
Kirja taitaa olla sama kuin mulla, Kuntoutumisen tukeminen?!?! :D
"Miesten äänet hiljenivät kun he lähestyivät porttia, heidän saappaansa rahisivat sorassa ja he astuivat sisään maatilalle"
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:32"]"Tiedän myös ihmisiä, jotka ovat suutuspäissään pistäneet nimensä johonkin asiakirjaan, unohtaneet ehkäisyn, hypänneet pää edellä uimaan, oikaisseet - tehneet nopeasti harkitsemattomia tekoja, joiden seurauksia ovat saaneet katua katkerasti hautaansa saakka."
[/quote]
Mistä kirjasta tämä on? Lause on perustietoa mutta hyvä muistutus siitä etten ole ainoa..
Friendship not only between us but between our peoples.
Samhälle och ekonomi