Ennustakaa minulle, ota lähimmän kirjan sivu 23..
..sivulta ensimmäinen lause ja kirjoita se tähän. Tahdon tietää kohtaloni av-meedioilta. Kiitos paljon!
Kommentit (203)
... Voimmehan pysytellä erossa hänestä.
Olen viettänyt aikaa kissojen seurassa lapsuudestani lähtien ja uskon,että tiedän niistä melko paljon.
Kukaan ei oikeasti lue vastauksia.
"Isä varmastikin tietää, onko tämä inhoittava juttu totta."
Minun ei tarvinnut enää ikinä peseytyä!
Hänen katseensa oli kuin naulittu tunnusmerkkiin.
Linkin Park
Brodeerattu
Säädettävä koko
(joo, EMP:n kuvasto)
Strike näytti 35-vuoden ikäänsä vanhemmalta.
"Isoisä on rakennuttanut sen 1960-luvun lopulla, jolloin hän toimi Afganistanin kansallisen pankin Bank-i-Millien laskentapäällikkönä."
Kirja on Qais Akbar Omarin Yhdeksän tornin linnake.
''Kun tulin tajuihini, tunsin ensimmäiseksi suussani oudon maun.''
"Vanhimmat neandertalinihmisen fossiilit ovat noin 200 000 vuotta ja nuorimmat noin 28 000 vuotta vanhoja"
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:57"]Ap, täsmääkö mikään?
[/quote]
Viesti 2,6 ja 9 ainakin, ja hirvittää hiukan nuo kaksi raskauteen liittyvää..:D en pelkää olevani raskaana mutta..
"vointini alkoi parantua viikko viikolta"
Ai kamala että osasitkin valita! :D :D Ensimmäinen kokonainen lause kyseiseltä sivulta: "Bileiden jatkoilla Nell'sillä huomasin muhinoivani hänen kanssaan yhdessä klubin etupuolella sijaitsevista looseista, ja sitten kiidätin hänet takaisin sviittiini Carlyleen (pitopalvelun väeltä vei kaksi päivää asunnon koristelemiseen ja kolme päivää sen siivoamiseen -vieraita oli 500- joten muutin hotelliin siksi viikoksi), missä harrastimme seksiä koko yön, ja sitten minun oli ehdittävä seuraavana aamuna lentokoneeseen, koska olin lähdössä joulupyhiksi L.A:han." Bret Easton Ellis, Lunar Park :D :D Toivottavasti miellyttää :D
"Euroopan taloudellinen ja poliittinen integraatio on jatkumo, jonka alkupisteen määrittely on tavallaan mahdoton tehtävä."
Vain kaksi tuntia hän minulle lupasi, mutta tiesin käyttäväni ne tehokkaasti.
Mä kitkin juuri Siposen sukuhautaa, kun tajusin että lähistölle tuotiin uutta asiakasta.
" Ja se räppää ja laulaa!"