Millä perusteella valitsit tänään yllesi juuri sen puseron
Kommentit (34)
Virkapaita piti laittaa päälle työtehtävän takia.
Halusin näyttää kiltiltä uudelle opettajalle.
Vaalea ja kesäinen sävyltään (beessi, valkoinen, persikka), kaunis malli joka sopii kropalle, beesseihin capreihin ja mokkasandaaleihin.
Mun vaatekaappi on makuuhuoneen oven takana, ja poika 1v rynkytti samalla makkarin ovea kiinni kun yritin epätoivoissani venyttää kättäni kaappiin ja saada jonkun puseron ulos sieltä. Käteen osui Turisaksen bändipaita, kiva valinta :) Oli t-paitapinon päällimmäisenä.
Oli turvotuspäivä :( ja laitoin farkut vähän tasapainottamaan sitä läskipäivähupparia.
Minulla oli löysähkö valkea toppi. Valitsin sen, koska oli vielä hellettä tänään.
Mulla on mekko. Ei ollut muita vaihtoehtoja puhtaana. Ylipäätään mulla on liian vähän (käyttökelpoisia) vaatteita, krääh.
Tässä paidassa oli vähiten reikiä, ja tänään pitää mennä ihmisten ilmoille. Joo, pitäis varmaan uusia paitavarasto...
Antava kaulus,jotta on helppo imettää ja avoin/sexy selkä, jotta tunnen itseni myös naiseksi enkä vain mammaksi.
Vauva nukkui, joten lottosin mustien vaatteiden seassa vaateaapilla pimeässä. Sama se, mitä tässä aamupäivän aikana pidän päälläni.
Ainoa päälle mahtuva siisti paita. Muut sellaisia nuhruisia kotipaitoja. Pyykkipäivä.