Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko käydä Helsingin sukupuolitautien poliklinikalla ulkopaikkakuntalaisena?

Vierailija
12.08.2014 |

Mietin että voinkohan käydä Helsingissä Meilahdessa sukupuolitautien poliklinikalla testeissä, vaikka en asu Helsingissä?

Ymmärtääkseni testaus on tuolla kuitenkin ilmaista (ja nimetöntä?) joten ei luulisi olevan ongelma? En haluaisi tästäkin asiasta stressata kun pelottaa mahdollinen tartunta jo ihan tarpeeksi...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:55"]

Mietin että voinkohan käydä Helsingissä Meilahdessa sukupuolitautien poliklinikalla testeissä, vaikka en asu Helsingissä?

Ymmärtääkseni testaus on tuolla kuitenkin ilmaista (ja nimetöntä?) joten ei luulisi olevan ongelma? En haluaisi tästäkin asiasta stressata kun pelottaa mahdollinen tartunta jo ihan tarpeeksi...

[/quote]

Voit käydä, itse asun vantaalla ja olen tuolla käynyt 5 vuoden aikana 8 kertaa (juu olen vainoharhainen, ja haluan mielenrauhan. Käytän aina ehkäisyä, mutta varsinkin uuden seurustelukumppanin kanssa haluan testauttaa itseni)

Vierailija
2/3 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:55"]

[/quote]

Voit käydä, itse asun vantaalla ja olen tuolla käynyt 5 vuoden aikana 8 kertaa (juu olen vainoharhainen, ja haluan mielenrauhan. Käytän aina ehkäisyä, mutta varsinkin uuden seurustelukumppanin kanssa haluan testauttaa itseni)

[/quote]

Lisään vielä, että testaus on ilmaista, mutta ei nimetöntä. Pitää täyttää kyselylomake, jossa kerrot viimeaikaisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä jne, pitää myös kertoa nimi + puhelinnumero johon ilmoitetaan positiivinen tulos. Lisäksi kysytään kelakorttia. (en tiedä käykö henkkarit, mutta jotain pitää näyttää)

Lisäksi tutkimushuoneeseen kutsutaan sukunimen mukaan. (jotenkin outoa istua odotushuoneessa, kun tietää syyn miksi kaikki ovat siellä (tai siis normaalisti lääkärissä ihmisillä on erilaisia vaivoja ja asioita jne) Ja jotenkin tulee katseltua kaikkea, ja mietittyä, että kenenköhän kanssa tuo on harrastanut, ja onko käyttänyt ehkäisyä jne.

Otetaan verikoe, virtsatesti, sekä miehillä näyte virtsaputkesta (ja juuri ennen virtsatestiä, joten tiedossa kirvelyä) . Naisillakin otetaan näyte alapäästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiitos paljon tiedosta #2/3, käyköhän kuitenkin henkkarit kelakortin sijasta..pitäisi kai soittaa tuonne kuitenkin ja kysyä tarkemmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi