Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on Suomeen kehittynyt ns turhien ihmisten joukko

Vierailija
30.07.2021 |

Eli työttömät, eläkeläiset yms jotka eivät pääse ikinä työelämään. Päivisin me pelaillaan ja tehdään kaikkea turhaa. Surullista. T. Ammattivalittaja

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampaa tuo on kun työssäkäynti. Välillä pakko kuitenkin tehdä ansiotyötä että saa rahavaroja kartutettua. Mutta mukava olla välillä taas työtön ja vetää lonkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukan ihminen ei ole turha. Ihminen voi käyttää aikansa turhaan vihaamiseen tai pelkäämiseen.

Vierailija
4/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukan ihminen ei ole turha. Ihminen voi käyttää aikansa turhaan vihaamiseen tai pelkäämiseen.

Työelämän kannalta turha. Ap

Vierailija
5/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotit tulee viemään töitä välttämättä. Arvostan turhia ihmisiä, jotka tekee omia juttujaan eikä yritä aktiivisesti muuttaa maailmaa paskemmaksi vihaamalla.

Vierailija
6/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonvalinta ei toimi nyky-yhteiskunnassa.

Vierailija
7/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaan itsestäsi. Sinä siis teet kaikkea turhaa. Mitä oikeasti teet? Tykkäätkö itsestäsi?

Vierailija
8/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ne on kampaviineri-Terot jotka on niitä turhia työelämässä, istuvat kokouspöydän ääressä kliksuttamassa mustekynää tekemässä "päätöksiä". Ja sitten lounaalle.

Vierailija
9/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset ihmiset tekevät monen elämästä turhauttavaa. Aiotko ap itse kuolla työn ääreen? Entä oletko öisin turha, jos nukut?

Vierailija
10/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä näin. Alfaurokset eivät ole sillä nyky-yhteiskunnassa kuin tapana on ollut. Toisissa olosuhteissa sapelihammastiikerit olisivat aikoja sitten poistaneet keskuudestamme vihreät vakosamettihousufillaristit.

Vierailija
11/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Ja olen itsekin juuri tuollainen yhteiskunnan loinen.

Vierailija
12/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämä on tylsää ja turhaa, mutta älä yleistä sitä muihin.

Vierailija
13/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vaan itsestäsi. Sinä siis teet kaikkea turhaa. Mitä oikeasti teet? Tykkäätkö itsestäsi?

Olen kotona ja odotan eläkkeelle pääsyä. Ap

Vierailija
14/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskuntamme arvostaa ihmisiä, jotka tuottavat ja kuluttavat. Se ei silti tarkoita, että työelämän ulkopuolella olevat tai köyhät olisivat arvottomia. Ei mitenkään, Ihminen voi tehdä hyödyllisiä asioita tai ilahduttaa muita myös virallisen työelämän ulkopuolella.

Työelämä muuttuu koko ajan automatisaation ja digitalisaation myötä. Koko palkkatyön sisältö on arvioitava uudestaan, jotta meillä ns. syrjäytettyjen joukko ei entisestään  kasva. 

Vierailija
15/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaseläkkeelle sä et pääse ja vanhuuseläkkeeseen sulla on yli 20 vuotta. Meinaatko koko sen ajan istua perseelläsi marisemassa?

Vierailija
16/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi merkittävimmistä turhien ihmisten joukosta on Vauva-palstalaiset.

Vierailija
17/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaseläkkeelle sä et pääse ja vanhuuseläkkeeseen sulla on yli 20 vuotta. Meinaatko koko sen ajan istua perseelläsi marisemassa?

Kyllä mä sairaseläkkeelle pääsen. Ap

Vierailija
18/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotit tulee viemään töitä välttämättä. Arvostan turhia ihmisiä, jotka tekee omia juttujaan eikä yritä aktiivisesti muuttaa maailmaa paskemmaksi vihaamalla.

Eikä tee lisää ihmisiä vain koska itsellä tekee mieli.

Vierailija
19/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että eläkeläiset ovat sitten turhia ihmisiä. Kiitos paljon.

t. Eläkeläinen, jolla on takanaan 45 vuoden työura ja joka tekee nykyään kahta eri vapaaehtoistyötä

Vierailija
20/20 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työelämän kannalta turha. Ap

Äläs nyt. Kyllä yrityspomot tykkää, että työttömiä tarvitaan. Muutenhan he eivät voisi valittaa laiskoista suomalaisista, eivätkä voisi uhata ja kiristää omia työntekijöitään tekemään halvalla töitä, koska "jos ei tämä palkka kelpaa, muita on kyllä tulossa jonoksi asti". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme