Oletteko yhteydessä kun miehenne on ns poikien reissussa?
Vai onko miehenne ns poikien illassa / reissussa ilman mitään yhteydenpitoa? Itse en halua olla yhteydessä koska en halua kuulla mieheni humalaista ääntä / soittaa ja herättää hänet krapulasta klo 15 tms.. mietin vaan kun tuli keskustelua kaverin kanssa joka sanoi että ei ikinä antas miehen olla yli 24h dokaamassa ilman yhteyttä.. Minä hoidan lapset ja kodin ilman yhtään soittoa helposti pari päivää putkeen.
Kommentit (29)
Kyllä, hyvän yön toivotus tekstarilla, joskus aiemmin huomenta. Ei tosin dokausreissuja
Se pointti on näköjään siinä juoko mies vai ei. Kännikalat ei paljon kotiin soittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sammuttaa lähtiessä kännykän. Siitä alkaa kännirellestäminen 3 pv, sisältää viinaa, naisia ja hauskanpitoa. Ja kuulemma sama kaikilla miehillä. Toki niistä ei naisille kerrota.
No juurihan tuon kerroit. ääliö
No hei toinen ääliö, jäipä tästä kiinni ja niin myös kaverinsa...
Kyllä, puhumme toisillemme puhelimessa normaalina työpäivänäkin parisen kertaa. Ei näin tietenkään joka päivä jos kokouksia tms, mutta meistä on kivaa pitää yhteyttä jos emme ole samassa paikassa.
Mies ei dokaa, on introvertti joka viihtyy parhaiten kotona. Jos on kavereiden kanssa, menevät mökille tai ovat meillä, käyvät salilla yms. Mutta mies laittaa minulle joka päivä viestiä, oli sitten töissä, kavereiden kanssa tai yksin.
Kyllä mies pistää yleensä hyvän yön toivotukset tekstarina poikien illasta/vkonlopustakin, mutta en odota tai oleta sellaisia, pärjään kyllä itsekseni :D todellakaan en odota mitään soittoa jostain poikien mökkiviikonlopusta.
Viikon kalareissultakaan lapista en odota yhteydenottoa (huonot yhteydet), mutta mies on halunnut kavuta tunturin laelle soittamaan, mikä on kivasti ajateltu.
Mikään ei ole niin rasittavaa kun viettää kaveriporukalla laatuaikaa ja sitten yhden kumppani soittelee kokoajan! Kyllä nyt aikuiset ihmiset voi olla viikonlopun ilman yhteyttä ellei mitään hengenhätää ole.
Kyllähän se päivän kaksi menee ilman holhoamista. Eri asia on sitten muistuttaa olemassaoloa kun on viikon kahden tai pitempi reissu, mutta todennäköisesti osaa ihan itsekin soittaa.
Kyllä vain. Esim 2 viikon purjehdukselta laittoi kuvia ja joka päivä soiteltiin.