Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sodan traumat

Vierailija
30.07.2021 |

Isäni lähti sotaan 19-vuotiaana ja palasi 4 vuotta myöhemmin ilman toista kättä. Hyvän elämän rakensi siitä huolimatta, Minä vain olen vieläkin rikki.795

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu? Et sinä ollut siellä, vaan isäsi.

Vierailija
2/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodasta selvinneet olivat niin traumatisoituneita ja kun kondomejakaan ei ollut tehtiin lapsia joista ei sitten välitetty ja näin heistä tuli narsisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodasta selvinneet olivat niin traumatisoituneita ja kun kondomejakaan ei ollut tehtiin lapsia joista ei sitten välitetty ja näin heistä tuli narsisteja.

Boomerit.. :/

Vierailija
4/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne oli että hyvä ettei pahemmin kun kavereita meni keskeltä kahtia tai arkkuun piti edes jotakin löytää keskityksen jälkeen?

Vierailija
5/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu? Et sinä ollut siellä, vaan isäsi.

Nämä on näitä. Olen ajatellut asian kuin monet sodan kokeneet, sitä ei ymmärretä kuitenkaan, niin ei kannata puhua. Ja joka ei ole ollut sotaveteraanin lapsi ei myöskään tiedä mitä se on. Aikuis-iällä olen kyllä oppinut itse ymmärtämään. Elämä muokkasi isästä se mitä hän oli.

Vierailija
6/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä muokkaa mutta omaan käytökseen voi myös ihan itse vaikuttaa. Jos käyttäytyminen on sellaista joka karkoittaa muut ihmiset, on peiliin katsomisen paikka. Mutta varoitus, jos näet siellä täydellisen ihmisen joka ei virheitä tee vaan kaikissa muissa on vikaa - OLET NARSISTI.

Vierailija
7/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei ollut mitään psykiatrisia palveluita tarjolla, jos et seonnut ja nähnyt näkyjä. Monet vaan palasi kotiin kyntämään maata, todella pahoista paikoista.