Onko vyötärösi alle 90cm?
Eli siis yli 90cm on jo vaarallista terveydelle. Kerropas sun mitta?
Itsellä juurikin se 90cm.
Kommentit (73)
Muistatteko Sabrinan? Boys Boys Boys? Niin hänen mitat oli 100-60-100
87 cm paidan päältä ja bmi 23.
M42
Ei ole enää. Vuosikymmeniä sitten oli jokseenkin sama kuin aiemmilla naisihanteilla, kuten Marilyn Monroella. Sen jälkeen senttejä on tullut keskimäärin sentti vuodessa, ja nykyään muistutan enemmän Venusta, sitä kivikaudella veistettyä.
Tasan 80, haluaisin saada pois 5-10cm niin olisin sopusuhtainen. Hankaloittaa vaatteiden ostamista ku vyötärö kokoa L tai XL rinnanympäryksen ja lantion mittojen ollessa S tai M...
Juuri edellispäivänä mittasin ja oli 79 cm. Ihan hyvä on vieläkin, vaikka ennen pysyi pitkään 74 sentissä. Pituutta 166 cm ja painoa 62 kg.
Monroella oli vyö 55 senttiä. En tiedä miten edes mahdollista...
Ennen raskautta noin 80cm nyt rv 32 ja 103cm :)
Ei. On hieman yli ja silti olen kokonaiskuvassa pienempi/laihempi, kuin moni ikäiseni.
:N-87.
Huh. 81 cm. Painoindeksi tosin 29,7 että en juhlis.
Vierailija kirjoitti:
Usa:ssa aikoinaan kuulu kauhujuontajatar Vampirakin ( = suomalainen Maila Nurmi) joutui käyttämään moottoripyörän kumeja korseteissa saadakseen vyötärönsä n 50 senttiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Joskushan aatelusnaisen ihanne vyötärönympärys oli sellainen, että miehen kädet mahtuu ympäri. Kureluiveillä tuota tavoiteltiin. Monroen keinoista en tiedä.
92 cm.
Nuorena oli 69cm
Viiden raskauden jälkeen sitten tämä 92cm. Olen kuitenkin muuten normipainoinen ja urheilen paljon. Jäi vaan erkauma ja leveä vyötärö ja nämä ei lähde millään - siksipä suhtaudun sallivasti asiaan.
Vierailija kirjoitti:
78 cm vaikka bmi on 30.
Mulla sama bmi ja 88cm. Onnea, olet tiimalasi ;)
103 tais olla viimeksi kun rentona pidin. pitäne juosta se laihemmaksi. Olen kuiten normaalipainoienn 171cm ja 76 kg
No eikä mitata !
https://yle.fi/uutiset/3-8452850