Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin! Soitin päivähoitotoimistoon ja kyselin lapselleni virikehoitopaikkaa :)

Vierailija
12.08.2014 |

Todennäköisesti 3-v. lapsi pääsee vielä haluamalleni hoitajalle.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 14:57"]

Meilläki poika 3v oli tänään toista päivää virikehoidossa. On vain viisi tuntia päivässä ja kuukauden aikana on 10 hoitopäivää. Tykkää ihan mahdottomasti, ei olisi kotiin halunnut lähteä ollenkaan

[/quote]

Mun on tarkoituksena hakea just puolipäiväpaikkaa ja pari päivää viikossa. 3-vuotias kaipaa jo toisten lasten seuraa ja lisäksi ajattelen, että on hyvä, että lapsi oppii toimimaan muiden kanssa ja vieraamman aikuisen ohjauksessa. Kaipaan lapselleni semmoisia pysyvämpiä kontakteja muihin lapsiin, en vain satunnaisia kohtaamisia.

Ap

[/quote]

Perusselitykset, joilla äiti pesee omatuntonsa puhtaaksi :)

[/quote]

Miksi mun pitää pestä omatuntoani?

Ap

[/quote]

Ei tarvi, jollei ole. Ihanaa kun saa ruuhkauttaa kunnan palvelut. Eikö ole säännöllistä puistotoimintaa kunnassanne?

[/quote]

Jos hoitopaikka järjestyy näin lyhyellä varoitusajalla, en taida ruuhkauttaa kunnan palveluja, vai mitä mieltä olet? Ei ole kuin MLL:n puistotoimintaa kesällä. 

Ap

[/quote]

Totta, oikeassa olet. Jollet veisi lastasi hoitoon ja muutama muu kaltaisesi tekisi saman ratkaisun, saataisiin ehkä lisää resursseja vaikka vanhusten hoitoon, jossa on aina vajaa miehitys. Ai niin, eihän se ole sinun ongelma, sinun ongelma on vain se, ettet itse jaksa tuottaa virikkeitä lapsellesi, niin annat sen yhteiskunnan tehtäväksi. Olethan jo lapset tehnyt, kyllä nyt pitää yhteiskunnankin kantaa vastuunsa!

[/quote]

Valitan, tuo ei nyt auta. Kyllä mulla on lapselleni virikkeitä tarjoja, mutta useammaksi lapseksi en millään pysty muuttua. Asutaan kaukana keskustasta, joten täällä on leikkipuistoja, eikä talvisin leikkipuistoistakaan löydy seuraa.

Veroja maksan minäkin, joten eiköhän mullakin ole niitä palveluja oikeus käyttää. Teen hieman töitä lastenhoidon ohessa, joten olen koko kotonaoloaikani myös maksanut veroja. 

Ap

[/quote]

:) tuskin ne sinun maksamasi verot riittää virikehoitoa pyörittämään, jos tulosi ovat kunnalta tulevat avustukset, ei kannata hirveästi toitottaa, että maksaa niistä veroja.

[/quote]

Tuskin sinunkaan maksamasi verot kustantavat kunnan virikepäivähoidon. Äitiyspäiväraha ei tule kunnalta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä