Tiedätkö tunteen kun odotat vain, että pahantekijä saa ansionsa mukaan ja
kun se viimein tapahtuu, asialla ei olekaan enää merkitystä, koska olet kuitannut tuon ihmisen merkityksettömänä aikoja sitten ja nyt lähinnä hymähdät säälistä ja mietit, elämä on....
Kommentit (10)
En, koska en haudo kostoa ja ole katkera. Kun päästää heti irti, niin ei tarvitse kuljettaa turhaa painolastia mukana.
Säälittävä tapaus, en muuta sano. Mokailunsa jatkukoon ja Jumala tautia lisätköön. 👍🥂
No eipä ole vielä tapahtunut. Pahan tekijällä menee oikein hyvin. Olen jo 40 vuotta odottanut ,että saisi nenilleen.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä tapaus, en muuta sano. Mokailunsa jatkukoon ja Jumala tautia lisätköön. 👍🥂
Hihhulit nauttivat alkoholia keskellä päivää. Joskus myös heti aamusta.
En ole odottanut tuollaisia, koska paha ei niinsanotusti saa palkkaansa tässä maailmassa vaan pahantekijät ja kusipäät ovat nimenomaan niitä menestyjiä. Olen havainnut parhaaksi ignoorata heidät ja poistaa heidät elämästäni elää piipertää omaa pientä elämääni täällä huomaamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
En ole odottanut tuollaisia, koska paha ei niinsanotusti saa palkkaansa tässä maailmassa vaan pahantekijät ja kusipäät ovat nimenomaan niitä menestyjiä. Olen havainnut parhaaksi ignoorata heidät ja poistaa heidät elämästäni elää piipertää omaa pientä elämääni täällä huomaamattomasti.
Noin minäkin luulin. Niin se vain karma aina löytää perille. Karma on kiireinen, ei se heti ehdi, mutta lopulta se tulloo...:)
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä se pahantekijä?
Niin se tuppaa menemään.