"Ystävä" kertoo asiani siskolleen ja miehelleen :(
Hei!
Olimme viikonloppuna bailaamassa ja kun porukka oli vähän maistissa, niin alkoi tulla vähän turhan yksityiskohtaisin kysymyksiä mm. parisuhteestani. (Sellaisia, mitä ei olisi osannut ilman tietoa kysellä). Ja tosiaan minä olen ne ihan luottamuksella kertonut. Miksi ihminen toimii näin? Arvatkaapa onko hyvä fiilis?
Kommentit (5)
No niinpä :). Olen huono puhumaan asioistani muutenkaan ja nyt vielä tämä :(. Kyllä ottaa päähän!!!! Ap
Tuo on vähän kuin lainaaminen. Älä kerro kellekkään mitään mitä et halua kaikkien tietävän, sillä sen minkä kerrot yhdelle saa kaikki tietää
Älä lainaa mitään mistä et ole valmis luopumaan sillä et saa takaisin lainaamaasi tavaraa/rahaa kuitenkaan
Älä kirjoita nettiin mitä et ole valmis sanomaan myös ääneen.
Toiset kertoo sille omalle puolisolle kaiken, jopa kavereista. Toisaalta ymmärrän sen, mutta toisaalta se on niin väärin, koska ystävä on sulle ne asiat luottamuksellisesti kertonut. Ite pyrin siihen, etten kerro kavereiden asioita puolisolle, eikä puoliso kerro mulle kavereidensa asioita.
Tuo sun tilanne on just semmonen, että sitä joka on kertonut jutun eteenpäin ei hävetä että on juorunnut vaan se, että on jäänyt siitä kiinni.
5- ei nämä tyypit taida edes tajuta, että tajuan. Tuo sisko oli sen verran humalassa, että ei ollut enää kykyä peittää tietojaan.
Itse en koskaan kerro ystävieni asioita miehelleni. En ymmärrä miksi minun pitäisi. Ystävä on kertonut minulle, ei koko suvulle levitettäväksi. ap
En kertois sille enää mitään