Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebook-päivitys vain osalle?

Vierailija
12.08.2014 |

Saako facessa päivityksen näkymään vain osalle kavereista?

Mulle on pari sukulaista laittanut kaveripyynnön ja voisin jotkut lapsipäivitykset ym antaa näkyä, mutta toisaalta kaikkea ei tarvitsisi niitten nähdä. Onnistuuko millään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, minulla näkyy suurinosa päivityksistä kavereille joista olen rajannut osan pois. Rajauksen kohteeksi joutuivat stalkkaajat, jotka tykkäsi ihan kaikesta. Esim. siitä jos olin ollut viikon kipeänä tai sairaalassa tms. Lisäksi olen jakanut kaverit eri ryhmiin. On myös ryhmä jossa on vain sukulaisia ja tarvittaessa saan päivitykset näkymään vain heille. Julkisena en yleensä jaa mitään.

Vierailija
2/4 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu, juuri noilla ryhmillä. Onnistuu myös niin päin, että jaat kaikille kavereille paitsi tietyille henkilöille tai ryhmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^mistä kohtaa asetuksista löytyy tuo ulosrajaaminen? (Blondi kysyy ;)

Entä miten tuo ryhmä, jos teen ryhmän, niin eivätkö ihmiset huomaa, että olen liittänyt heidät ryhmään?

Vierailija
4/4 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa miten nykysin tapahtuu ryhmiin jakaminen, omani olen muokannut aikoja sitten. Mutta katso sieltä oikealta asetuksista kohta kohdalta. Ja ei se ihminen mitenkään tiedä mitä sinä olet omissa asetuksissasi tehnyt.

2