Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä, kun helteet loppuivat!

Vierailija
12.08.2014 |

Työpäivän jälkeen oli mahtavaa lähteä treenaamaan, kun oli ihanan lämmintä.

Nyt jotenkin energiaton olo.

Muita samanlaisia?

En ymmärrä näitä helteestä valittajia. Helteellä mahtava olo kovan treenin jälkeen ja lämpö hellii niveliä ja raskaat fyysiset suoritukset on mukavampi tehdä. Ja se, että ehkä hieman tukalampaa hengittää raskaassa suorituksessa, tuli moninkertaisena takaisin treenin hyötynö ja sen jlkeisenä olona.

Ihme pullamössöjä moni.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:23"]Hah! Helteet sai jo loppuakin, oon tosi tyytyväinen. Vilukissat saa mun puolesta palella niin paljon kuin lystäävät.

[/quote]

Toivottavasti ensi kesänä on samanlaiset helteet :) Saa pulskat tantat mun puolestani läkähtyä ihan rauhassa, ei minua liikuta.

Vierailija
22/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, pääsee ostelemaan laadukkaita syysvaatteita hellerääsyjen sijasta! Kasmiria, merinovillaa, nahkaa, samettia, kalliita merkkisaappaita, jokin iso tummasävyinen merkkilaukku olisi myös kiva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 09:54"]En ymmärrä näitä helteestä valittajia. Helteellä mahtava olo kovan treenin jälkeen ja lämpö hellii niveliä ja raskaat fyysiset suoritukset on mukavampi tehdä. Ja se, että ehkä hieman tukalampaa hengittää raskaassa suorituksessa, tuli moninkertaisena takaisin treenin hyötynö ja sen jlkeisenä olona.

Ihme pullamössöjä moni.[/quote]

Sinähän se pullamössö olet. Kun on kuuma, voi vähentää vaatetta. Kun on kylmä, vaatetta voi lisätä. Minä olin alasti kotona lähes kuukauden ja vieläkin oli kuuma, kun ei voinut vaatetta vähentää enempää. Etkö sinä pysty treenin jälkeen pukemaan päällesi siten, että lämpö jää hellimään niveliäsi? Vai oletko todellakin ihme pullamössövalittaja?

Vierailija
24/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöinvastoin. Nyt voi pestä lattiat ja siivota kunnolla kun ilma viilenee, minun energiatasoni ainakin nousevat kun on viileämpää.

Vierailija
25/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:23"]Hah! Helteet sai jo loppuakin, oon tosi tyytyväinen. Vilukissat saa mun puolesta palella niin paljon kuin lystäävät.

[/quote]

Pulskathan ne näyttää parhaiten tuolla ulkona kuumalla porskuttaneen! :D Hoikat on läähätelleet ja näyttäneet siltä että pyörtyvät sama millä hetkellä.

Toivottavasti ensi kesänä on samanlaiset helteet :) Saa pulskat tantat mun puolestani läkähtyä ihan rauhassa, ei minua liikuta.

[/quote]

Vierailija
26/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOMEN WT-HELLE on ohi, ihanaa! :) Ei tarvitse enää katsella miesten paljaita minnoja, eikä naisten hyljevyötäröitä läpinäkyvissä tunikoissa!

Vierailija
27/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 09:54"]En ymmärrä näitä helteestä valittajia. Helteellä mahtava olo kovan treenin jälkeen ja lämpö hellii niveliä ja raskaat fyysiset suoritukset on mukavampi tehdä. Ja se, että ehkä hieman tukalampaa hengittää raskaassa suorituksessa, tuli moninkertaisena takaisin treenin hyötynö ja sen jlkeisenä olona.

Ihme pullamössöjä moni.[/quote]

Sinähän se pullamössö olet. Kun on kuuma, voi vähentää vaatetta. Kun on kylmä, vaatetta voi lisätä. Minä olin alasti kotona lähes kuukauden ja vieläkin oli kuuma, kun ei voinut vaatetta vähentää enempää. Etkö sinä pysty treenin jälkeen pukemaan päällesi siten, että lämpö jää hellimään niveliäsi? Vai oletko todellakin ihme pullamössövalittaja?

[/quote]

Eiköhän ap ole kaukana pullamössöstä. Pullamössö valittajat ovat lihavia jotka läkähtyvät 20m matkalla jos lämpöä on enemmän kuin 19 astetta...kyllä...Näihin törmää usein.

Vierailija
28/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:20"]

Höpö höpö se kosteus mihinkään rakenteisiin mene, on kai sulla ilmanvaihto asunnossa/talossa? Miten voi olla liian "tiiviit" rakenteet?

[/quote]

Niinhän nyt sanotaan, ja 10 vuoden päästä ihmetellään kun koko perhe sairas, sama virhe mikä tehty vuosikymmeniä sitten jo :)

Vierailija
29/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole pystynyt urheilla kuumalla, koska saan migreenikohtauksia ja ihoni palaa helposti koska olen luonnonvaalea :-(

Vierailija
30/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TERVETULOA SYKSY, SATEET JA PAKKASET! NYT NAATITAAN!

Vierailija
31/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä tässä helteiden loppumisessa on hyvää niin se on ettei tarvi enää katella noita pikkupikku shortseihin ja napapaitoihin pukeutuneuta rasvaisia punkeroita

Vierailija
32/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on ainakin kärsinyt kun ei ole pahemmin satanut täällä pääkaupunkiseudulla ainakaan. Vasta viime yönä tuli kunnolla vettä, joka ei kuivunut ja haihtunut saman tien.

Vierailija
33/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:33"]

Höpö höpö se kosteus mihinkään rakenteisiin mene, on kai sulla ilmanvaihto asunnossa/talossa? Miten voi olla liian "tiiviit" rakenteet?

[/quote]

Niinhän nyt sanotaan, ja 10 vuoden päästä ihmetellään kun koko perhe sairas, sama virhe mikä tehty vuosikymmeniä sitten jo :)

[/quote]

Niinhän sitä monet luulee, virhe ei ole tiivis rakenne (mikä pitää olla energiansäästön takia) vaan puutteellinen ilmanvaihto (sekä esim. alapohjan tuuletus, että talonsisäinen koneellinen ilmanvaihto ja sen oikea säätö) ja kosteusongelmat jo rakennusvaiheessa eli työmaavaiheessa ei ole oltu huolellisia.

Tuo on normaali heitto, että nykyajan taloissa esimerkiksi muovinen höyrysulku on suoraan saatanasta ja pilaa talon.

Vierailija
34/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:36"]

Ainut mikä tässä helteiden loppumisessa on hyvää niin se on ettei tarvi enää katella noita pikkupikku shortseihin ja napapaitoihin pukeutuneuta rasvaisia punkeroita

[/quote]

Litteäperseisiä jenkkakahvapissiksiä :DDD

Vierailija
35/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin tullut syötyä tosi vähän koska joutunut olla tosi varovainen ruokien kanssa kun ei tiedä miten kaupat pitäneet tuotteiden kylmäketjuja yllä, monet hedelmät ja vihannekset kaupoissa haiskahtaneet mädiltä, eli helle on laihduttanut minua muutaman kilon ja kun ei ole alkoholikaan maistunut, olen vaan juonut jääteetä ja mehua :D

Vierailija
36/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten minäkin kaipaan sitä kun sai paistatella auringossa aina työpäivän jälkeen. Tulisivat nyt vielä takaisin.

Vierailija
37/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 09:54"]

Työpäivän jälkeen oli mahtavaa lähteä treenaamaan, kun oli ihanan lämmintä.

Nyt jotenkin energiaton olo.

Muita samanlaisia?

En ymmärrä näitä helteestä valittajia. Helteellä mahtava olo kovan treenin jälkeen ja lämpö hellii niveliä ja raskaat fyysiset suoritukset on mukavampi tehdä. Ja se, että ehkä hieman tukalampaa hengittää raskaassa suorituksessa, tuli moninkertaisena takaisin treenin hyötynö ja sen jlkeisenä olona.

Ihme pullamössöjä moni.

[/quote]

Itse olet pullamössö. Etkö kestä pientä vilposuutta? Mikä luuseri olet?

Vierailija
38/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:36"]

[/quote]

Litteäperseisiä jenkkakahvapissiksiä :DDD

[/quote]

Onneksi en ole kumpikaan noista niin ei kenenkään silmät ole sulanut ainakaan tuskasta :D

Ihan tosi mitä tää taas on. Ihmiset haukkumassa toisiaan koska joku tykkää jostakin mistä toinen ei?! Ihan vaa mielenkiinnosta...minkäs ikäistä porukkaa tässä keskustelussa onkaan kun käytös on kuin pahaiselle kakaralla?

t. Nainen 21v

Vierailija
39/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin harmittaa helteiden loppuminen! Tosin urheilusta nautin enemmän viileässä säässä, etenkin juoksusta ja muusta ulkona tapahtuvasta liikunnasta. Harmittaa, kun en tarpeeksi päässyt nauttimaan helteistä esim. rannalle, kun olin koko ajan töissä. Eniten jurppii tämmöinen sateisen viileä ja pilvinen, mutta kuitenkin hiostava sää. Hikoilen mieluiten auringon porotuksen, en ukkosen takia, kiitos. :D

Vierailija
40/43 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:33"]

[/quote]

[/quote]

Niinhän sitä monet luulee, virhe ei ole tiivis rakenne (mikä pitää olla energiansäästön takia) vaan puutteellinen ilmanvaihto (sekä esim. alapohjan tuuletus, että talonsisäinen koneellinen ilmanvaihto ja sen oikea säätö) ja kosteusongelmat jo rakennusvaiheessa eli työmaavaiheessa ei ole oltu huolellisia.

Tuo on normaali heitto, että nykyajan taloissa esimerkiksi muovinen höyrysulku on suoraan saatanasta ja pilaa talon.

[/quote]

Se on päin persettä. Uusissa taloissa on surkea ilma vaikka siellä on hyvä ilmastointi. Kosteus muodostuu mm. ikkunoihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme