Voiko vauvauintiin mennä yksin?
Haluaisin aloittaa 5 kk vauvan kanssa vauvauinnin mutta käytännössä joutuisin mennä aina yksin vauvan kanssa. Mies joutuisi olemaan kotona isompien sisarusten kanssa. Onnistuukohan se vai onkohan hankalaa?
Kommentit (11)
Ajattelin, että meinaat mennä yksin. Siis ilman vauvaa..
Onnistuu, monet ovat olleet yksin vauvan kanssa. Voisiko isovanhempi tai muu kaveri tulla seuraksi?
Onnistuu hyvin, jos mahdollista, ota joku vanha turvakaukalo hallin, niin ei tarvi pitää lasta maassa, ja oikea ei kastu...
mä olin aina yksin. Ainoo hankalempi juttu oli kun itse piti suihkuun mennä, niin vauvan joutui laittaa lattialle siksi aikaa. Mun tyttö huus joka kerta. Muitten lasten vanhemmat kävi vuorotellen suihkussa, toinen piti vauvaa kun toinen oli suihkussa. Kyllä siellä yksin pärjää...suosittelen vauvauintia..
No onnistuu tottakai. Miksei onnistuisi? Ei ole yhtään hankalaa...
Itseasiassa, mun ex (silloin toki oltiin yhdessä vielä) kävi vauvauinnissa lapsen kanssa ihan ilman mua. Ei ne mua kaivanneet. Joskus olin ottamassa valokuvia, mutta muuhun en sekaantunut. Se oli heidän juttu...
Meidän vauvauinti ryhmässä kävi pariskunta niin että toinen oli isomman lapsen kanssa samaan aikaan tenavauinnissa ja toinen vauvan kanssa vauvauinnissa. Tosi hyvin sujui. Kannattaa tosiaan hommata sellainen kakkoskaukalo niin vauva voi odotella siinä suihkujen ajan ja pukemisen ajan.
Meillä kans suunnitteilla että vauvan kanssa alettaisiin taas kulkemaan. Toinen on sitten isomman kans kotona. Se oli kiva harrastus vauvan kanssa.
Mä teen niin että menen joko vauvan kanssa suihkuun tai otan mukaan sellaisen muovisen kylpytuolin/tuen vauvalle. Kun osaa istua, olen nähnyt muilla esim vateja, siinä pysyy hyvin pystyssä eikä tarvitse kylmälle lattialle laskea.
Miksei voisi mennä vauvan kanssa yhdessä suihkuun?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:25"]
[/quote]
Toki voi. Mutta itseltä uimapuvun riisuminen ja itsensä peseminen on aika vaikeaa vauva kainalossa. Ja kyllähän se vauva sinne suihkuun otetaan sitten pesulle myös.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:25"]
[/quote]
Toki voi. Mutta itseltä uimapuvun riisuminen ja itsensä peseminen on aika vaikeaa vauva kainalossa. Ja kyllähän se vauva sinne suihkuun otetaan sitten pesulle myös.
[/quote]
Niin tietty aivan... Taidan olla liian tottunut tekemään kaiken vauva kainalossa, yh ja koliikkityyppi :P
Onnistuu, jos se vauva vaan on mukana!