Menisitkö häihin Espoossa 14. elokuuta? 60 vierasta tulossa.
Eihän tuo minkään säännön vastaista ole, mutta hieman mietityttää. Olen kyllä saanut molemmat rokotukset. Vihkiminen on ulkona jos sää sallii, mutta ruokailu (buffet) sisätiloissa.
Kommentit (34)
Menisin. Pitäisin käsihygieniasta huolta tietenkin, enkä halailisi.
Kyllä, asun espoossa. Lyhyt matka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et menisi??
Eipä suuremmin kiinnosta ottaa koronaa ehdoin tahdoin.
En. Ei ole kutsuttu, eikä kiinnosta kenenkään häät.
Menisin. Minut on rokotettu. Pesen kädet. En halaile. Tottakai menisin. Liikun esim. kaupassa.
Totta kai menet. Itsellä ei kävisi mielessäkään poisjäänti.
En todellakaan, ellei olisi omasta lapsesta kysymys. Itse olen kaksi kertaa rokotettu, huolehdin turvaväleistä, käsihygieniasta ja käytän maskeja, mutta olen huomannut, että lukutaidottomia on niin paljon, että en ota riskiä. Voivat pitää kekkerinsä aivan lähisuvun piirissä.
Jos ei olisi ihan läheinen, en menisi. Ja jos olisin järjestäjä niin koittaisin vielä perua.
En, varsinkin nyt kun deltavariantin on todettu tarttuvan myös ulkona, eikä rokotekaan välttämättä suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet rokotevastainen, vai?
Oletko lukutaitovastainen? "Olen kyllä saanut molemmat rokotukset."
Onneksi on virus paholainen, ei tarvitse mennä. Saa rauhassa jättää kaikki
pönötysjuhlat väliin.
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Minut on rokotettu. Pesen kädet. En halaile. Tottakai menisin. Liikun esim. kaupassa.
Kaupassa ollaan vain lyhyen aikaa.
Menisin jos tiedossa olisi hyvät kekkerit. Jos on holittomat kahvikutsut,niin en menisi.
Siis täh? Miksi se tuollaista täältä kysyt? Jos on läheinen ihminen niin menet, jos taas joku, kenestä et niin välitä, niin keksit jonkun kohteliaan tekosyyn kieltäytyä. Niinhän noiden juhlien kanssa on aina tehty.
En, jos ei ole aivan lähiperhettä.