saako häneen koskea?
Elämäni on tällä hetkellä täynnä ristiriitaisia tunteita ja tuntuu, että mieli kulkee yhtä vuoristorataa ylös ja alas. Tilanne on siis se, että olen mennyt palavasti ihastumaan erääseen mieheen, joka on jo kauan ollut hyvä ystäväni. Vaikka olemmekin uskotelleet toisillemme, että olemme vain ystäviä, niin syvemmät tunteet ovat kuuluneet suhteeseemme alusta asti. Olemme silti tukahduttaneet tunteemme ja kumpikin on ollut tahoillaan onnettomassa parisuhteessa. Nyt olemme kuitenkin molemmat eronneita ja kaikki tunteet räjähtivät käsiin. Tajusimme, kuinka paljon haluamme olla yhdessä ja kaikki on jotenkin loksahtanut sen jälkeen kohdalleen. Kamalan tästä tilanteesta tekee vain se, että tuo mies ehti olla kihloissa ex-ystäväni kanssa, jonka kanssa en kuitenkaan ole ollut moneen vuoteen enää tekemisissä. Juttelemme silti aina kun näemme toisemme jossain, enkä ole koskaan puhunut tuosta ihmisestä pahaa kenellekään. Tunsin siis tämän miehen ennen kuin hän tapasi kaverini ja olimme jo silloin ihastuneita, mutta tunteet viilentyi muutamaksi vuodeksi ja näimme vain ystävinä toisiamme. En tiedä mitä teet, haluaisin niin kovasti olla tuon miehen kanssa ja hän minun, mutta samalla minulla on tosi paha olo siitä, että hän oli kihloissa ystäväni kanssa. Olen ihan solmussa tunteitteni kanssa, neuvokaa mitä minun pitäisi tehdä! :(
Kommentit (7)
Anna palaa, eihän sitä ilman kokeilua voi tietää vaikka olisi elämäsi rakkaus ja sielunkumppani.
Rohkeasti vain eteenpäin elämässä. :)
Koske ihmeessä. Älä jätä ehkä elämäsi suurinta rakkautta väliin. Mutta älä salaile tai nolostele. Kerrot asiat suoraan ja jos ystäväsi suuttuu, niin se on hänen asiansa.
Kiitos kannustavista sanoista! Olin aivan varma, että minut tuomittaisiin heti. Jos alamme tapailla miehen kanssa, niin minun on pakko kertoa siitä entiselle ystävälleni. Pelkään vain hänen reaktiotaan niin kovin. En haluaisi, että hän alkaa vihaamaan minua. :( Mutta tunteeni tätä miestä kohtaan ovat niin vahvoja, että en haluaisi päästää hänestä enää irti.
Ap
Jos kyseessä on minun ex-kihlattuni niin anna mennä vaan, minä en ainakaan suutu, päinvastoin! Hienoa jos hänkin jonkun uuden löytää.
Ei sulla pitäisi olla mitään syytä huoneen omatuntoon "ystävän" puolesta.
Ex-ystävähän on sitä mitä on: ex teille molemmille. Hän ei ole niin läheinen ihminen, jonka vuoksi moraalisesta dilemmasta pitäis kärsiä.
Anna mennä vaan. Rakasta!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:31"]
huonoon omatuntoon
korjaan :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:31"]Jos kyseessä on minun ex-kihlattuni niin anna mennä vaan, minä en ainakaan suutu, päinvastoin! Hienoa jos hänkin jonkun uuden löytää.
[/quote]
Heh, tuskimpa maailma niin pieni on tai mistäpä sitä tietää! :) Kumpa tämä entinen ystävänikin ottaisi asian noin hyvin!
Ap