Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsellista vai ei?

Vierailija
12.08.2014 |

Kuvitelkaapa sinulla ja naisellasi/miehelläsi on riitaa, olette tutuillanne istumassa iltaa. Toisella teistä puhelin alkaa soimaan ja menette puhumaan puhelun autoon. Onko se lapsellista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:31"]Kenenkanssa puhuit autossa? Mistä juttelitte?

[/quote]

Vanha ystäväni soitti minulle josta ei ollut pitkään aikaan mitään kuulunut. Näin asialliseksi nyt jutella hänelle kun kerran hän minulle soittikin.

Vierailija
2/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista? Ei.

Outoa? Meidän parisuhteessa olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:18"]Lapsellista? Ei.

[/quote]

Sitähän minäkin..

Vierailija
4/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:18"]Lapsellista? Ei.

[/quote] Outoa? Lähteä puhumaan autoon puhelimessa vai? Jos tietäisi mitä on tapahtunut riidan aikana? Millaista asiaa menit juttelemaan autoon?

Vierailija
5/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi ihan samallalailla silloin mieheni ystävä oli sanonut minua lapselliseksi vai koska puhuin sisällä puhelimessa.. Olen itse 28v ja lapsellinen koska en vastannut puheluun muiden kuullen.. Ihmisiä on vain joka lähtöön, älä välitä. :D

Vierailija
6/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi ihan siitä kuka soittaa. Esim. tuttavani on vanhusten kotipalvelun pomo ja joskus joutuu soittamaan illalla työntekijöille että menkääs aamulla sittenkin Teikäläisen Tertulle kun Meikäläisen Matti on joutunut sairaalaan tms. ja koska nämä on salassapitovelvollisuuden alla niin suotavaa on että työntekijä on tilassa jossa ei ole ylimääräisiä korvia, eli vaikka autoon menee.

Sitten muutaman kerran joku ystäväni on soittanut minulle kriisipuhelun aiheesta joka ei todellakaan kuulu puolisolleni saati sitten jollekin tuttavalle.

Eli minun elämässä tuo olisi asia joka kuitataan"pomo soitti" ja sitten jatketaan riitaa, kahvittelua tai mitä nyt oltiinkaan tekemässä.

Vierailija
7/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkanssa puhuit autossa? Mistä juttelitte?