Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva hoitoon loman ajaksi?

Vierailija
12.08.2014 |

Varasimme talvella jo hyvissä ajoin matkan ensi vuoden huhtikuulle. Saimme nyt kesällä kuitenkin tietää, että olen raskaana. Raskaus oli yllätys meille molemmille. Laskettu aika on helmikuun lopulla. Nyt kysyisinkin, että onko aivan mahdoton ajatus jättää reilun kuukauden ikäinen vauva viikoksi hoitoon? Matkaa emme viitsisi perua, mutta emme myöskään niin pientä vauvaa mielellämme ottaisi reissuun. Kiitos asiallisista vastauksista!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lähinnä sitä että onko matkustaminen riski noin pienelle... Kohde ei kylläkään ole kaukaisempi kuin Sisilia. Täytyy selvittää tuota vauvan matkustusturvallisuutta.

ap

Vierailija
22/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuotiaan voi jättää viikoksi. Se on yö/ikävuosi. Noin pientä ei voi jättää ja jos sinulla yhtään äitiys onnistuu, niin kauhistelet huhtikuussa, että edes harkitsit vauvan jättämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulempa että mielesi muuttuu kun vauva syntyy, etkä itsekään kestä olla erossa vauvastasi noin pitkää aikaa! ;)

Vierailija
24/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei älä kysy sitä täältä! mammat hirttää sut elävältään ja käskee antamaan lapsen adoptioon ym. koska olette huonoja vanhempia. muista olen varoittanut! älä ota niitä vakavasti. mä itse äitinä olen aivan varma siitä, että matkan voi peruuttaa. kun saatte vauvan syliinne, ette enää ees halua lähteä ja jättää vauvaa hoitoon.

Vierailija
25/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkäpä mieleni vielä muuttuu kun saan vauvan syliini. Sitä tunnetta ei ole vielä tullut. Lapsia ei ole ennestään. Mielessä paljon kysymyksiä, muun muassa vauvan mukaan ottamiset yms.

ap

Vierailija
26/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:12"]

7-vuotiaan voi jättää viikoksi. Se on yö/ikävuosi. Noin pientä ei voi jättää ja jos sinulla yhtään äitiys onnistuu, niin kauhistelet huhtikuussa, että edes harkitsit vauvan jättämistä.

[/quote]

Ai että vasta 7-vuotiaana voi jättää viikoksi, haha! Älä nyt jaksa. Kyllähän nyt nuoremmankin jo voi, kunhan ei ihan vauva-aikana.  Käyttäkää aivojanne.

Vierailija
27/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pientä voi kyllä jättää viikoksi, uskoisin että viimeistään maaliskuussa olet itsekin samaa mieltä :) Mukaan ottaminen sen sijaan olisi huomattavasti mahdollisempaa, tosin reissusta ei tietenkään noin pienen vauvan kanssa tulisi samanlaista kuin olette suunnitelleet tekevänne kahdestaan.

Vierailija
28/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva on matkan aikana viellä hirmuisen pieni, itse monta kertaa nähnyt kun isommatkin vauvat huutaa korvakivusta koneen nousun ja laskun aikana.

Vierailija
29/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon matkustelleena sanoisin että 2-5kuisen vauvan kanssa on miellyttävin matkustaa :) Saatte varmasti matkan ajankohtaa siirrettyä pienestä lisäkorvauksesta tai jopa ilmaiseksi. Hyvää odotusaikaa!

Vierailija
30/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:12"]

Ajattelin lähinnä sitä että onko matkustaminen riski noin pienelle...[/quote]

Matkustaminen ei ole riski vaan se, että vauva jätetään jonkun hoteisiin aivan liian pitkäksi aikaa, etenkin kun ei ole mikään ehdoton pakko. (Matkalle ei ole pakko mennä, vauvaa ei ole pakko jättää hoitoon vaan sen voi ihan hyvin ottaa mukaan matkalle).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä