onko opettaja koskaan nähnyt kun pissaat tai kakkaat?
Mun ope on nähny ku pissaan ja kuullu ku kakkaan. Onko teidän ope joskus nähny jos oot suorittanut vessa asioita?
Kommentit (14)
Ja paljonkos herra aloittajan ikä onkaan?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:52"]Ja paljonkos herra aloittajan ikä onkaan?
[/quote]100 v ;)
Eiks Se oo aika kiusallista ku ope näkee oman oppilaan suorittavan vessa tarpeitaan?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:57"]
Eiks Se oo aika kiusallista ku ope näkee oman oppilaan suorittavan vessa tarpeitaan?
[/quote]
Oot varmana pervo! Vain pervo miettii tuollaisia.
Kuinka sait tietää, että opettajasi kuuli sinun kakkaavan? Ihan oikeasti kiinnostaa!
Mun ope on nähny ku pissaan, kerran ala-asteella ku olin menos vessaan niin ope tukki samaan vessaan niistään nokkansa ja ei poistunut sieltä vessasta vaan jäi kyttään ku suoritin mun tarpeita ja ootti mua siinä. Oli aika ärsyttävää, ku en saanu yksityisyyttä vaikka olisin halunnu pissiä Sillon rauhasa. :I
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:03"]Kuinka sait tietää, että opettajasi kuuli sinun kakkaavan? Ihan oikeasti kiinnostaa!
[/quote]
En ole ap, mutta voin jakaa oman "nolon" kokemukseni tähän outoon aloitukseen. Yo-kirjoituksissahan opettajien pitää saattaa oppilaat vessaan ja vahtia oven takana. Itselläni oli maha todella sekaisin jännityksestä ja noh ääntä lähti
Kerran välkällä ku vessat oli varattu ja hätä oli ihan sika kauhee, niin oli pakko kusta pusikkoon . Yks ope kerran näki ja kysy mikset menny vessaan?
Ylppäreissä on kuullut.
Ala-asteenopettajani on myös mm. pyyhkinyt pyllyni ja vaihtanut minulle vaipat. Arvaatko miksi?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:12"]Ylppäreissä on kuullut.
Ala-asteenopettajani on myös mm. pyyhkinyt pyllyni ja vaihtanut minulle vaipat. Arvaatko miksi?
[/quote] ala-asteelainen joka käyttää vaippoja? :0
On. Mun vanha kemianmaikka on mun täti. On hoitanut mua lapsena useasti ja opettanut vanhempieni kanssa pytylle.
Ihana opettajafetissi. Kuule, ope pissasi ja kakkasi minun kanssa kun olimme nuoria. Voi niitä aikoja. Väänsin mojovat tortut luokkahuoneen lattialle, taisi siinä vähän lirahtaa pissaakin koulupuvun helmuksille. Mitäs me, naurahdimme opettajan kanssa asialle ja hän sorkki sitä paskaläjää vielä karttakepilläkin. Vanhan koulun opettajia, hieno ja arvokas nainen.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:12"]Ylppäreissä on kuullut.
[/quote] koska on äitisi.
Meinasin just tehä ihan samanlaisen postauksen.