Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä jos en enää jaksa mennä töihin?

Vierailija
11.08.2014 |

en jaksa mennä huomenna töihin. työni on raskasta, mutta hyvin palkattua ja nautinkin siitä. huomenna en vain jaksaisi. en jaksa olla ainoa joka pitää huolen perheemme taloudesta. en jaksa kannatella meidän kotia. en jaksa nousta sängystä, pukea päälle ja kohdata työkavereitani jotka on juuri yt-neuvoteltu ja irtisanottu.

en vaan jaksa. kiitos.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksoin sittenkin kun oikein itseni pakotin ja soimasin itseäni laiskaksi. lisäksi hoin peilin edessä että "sulla sentään on työpaikka, sulla sentään on työpaikka.." ja päätin että siitä tulee uusi mantra jota hoen tiukassa paikassa. 

kumma kyllä, olo ei ole yhtään parempi kuin eilen illallakaan! 

Vierailija
2/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika laiska.Mieti sota aikoja ja arvosta sitä mitä silloin btehtiin, että voit asua tällaisessa suomessa.

Suoraan synnyttämästä mentiin navettaan lypsylle, kaikki piti tehdä itse peltotyöt, ruuat vaatehuolto yms. paljon muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaus: painat 85kg, tiedät olevasi ylipainoinen mutta et jaksa mennä edes liikkumaan.

Häpeä, laiska paska

Vierailija
4/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos antaisit työpaikkasi jollekin irtisanotulle ja jäisit itse työttömäksi, tekisit ainakin kaksi onnelliseksi.

Vierailija
5/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kiitos kovasti rohkaisusta. toivon että koette hitaan kuoleman.

Vierailija
6/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: siitä taitaisi pätkähtää karenssi. ei kiitos.

Vierailija
7/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene,en mäkään enää jaksa edes pukea päälle.terveisin yks.sairaanhoitaja.

Vierailija
8/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sitten maksaa laskut jos en mene töihin? 

Vierailija
9/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sairaslomaa, se ei ole häpeä. Teillä töissä on vissiin ilmapiiriongelmia, kun joutuu kokemaan syyllisyyttä siitä, että saa jatkaa työssä, karseeta... :/ Vaikka miten olis nykyajan normi, niin se ei ole oikein, että muiden täytyy kokea itsensä syyllisiksi toisten lähtemiseen.

Vierailija
10/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koe syyllisyyttä, mutten jaksa myöskään kannatella työkavereitani jotka ovat luonnollisesti todella järkyttyneitä potkuista; toiset enemmän, toiset vähemmän. itse pidän suuni kiinni jotten vaikuttaisi kiittämättömältä mutta voin kertoa, että mukavaa se ei ole.

Vierailija
11/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa vaikka lähiesimiehellesi vai miksi niitä nykyään kutsutaankaan että minä tyttö se en jassais just nyt enää tulla tänne suojaan katselemaan plösöä pärstääsi, olisiko palkankorotus mitään. Kukaan itseään kunnioittava ei alistu raatamaan sen edestä että pomon tilinauha saa lisää desimaaleja.

Vierailija
12/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:38"]en koe syyllisyyttä, mutten jaksa myöskään kannatella työkavereitani jotka ovat luonnollisesti todella järkyttyneitä potkuista; toiset enemmän, toiset vähemmän. itse pidän suuni kiinni jotten vaikuttaisi kiittämättömältä mutta voin kertoa, että mukavaa se ei ole.

[/quote]

Sinut saneerataan pian perässä, kun koko puljunne kaatuu.

Sitten saat levätä.

Vierailija
13/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten palkankorotus auttaisi minua kaskamaan? palkassani ei ole mitään valittamista. niin, muuta kuin se että olen yksin vastuussa pienen perheeni taloudesta. en mene töihin -> ei kunnon palkkaa -> laskut jäävät maksamatta = en voi jäädä pois töistä.

Vierailija
14/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: eli pitäisi mennä töihin ja jaksaa kunnes puljumme kaatuu jotta petaan itselleni hyvän ansiosidonnaisen työttömyysturvan?

tuossahan voisi olla ideaa.

Vierailija
15/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:43"]13: eli pitäisi mennä töihin ja jaksaa kunnes puljumme kaatuu jotta petaan itselleni hyvän ansiosidonnaisen työttömyysturvan?

tuossahan voisi olla ideaa.

[/quote]

Kyllä. Hoida työsi huonosti, jotta olet vahvoilla lapunsaajaksi seuraavalla yt-kierroksella.

Vierailija
16/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, enpä sittenkään taida. kuka minut ottaisi jos tekisin työni huonosti? taidat itse olla ylipainoinen, laiska pas*a.

Vierailija
17/20 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:58"]jaa, enpä sittenkään taida. kuka minut ottaisi jos tekisin työni huonosti? taidat itse olla ylipainoinen, laiska pas*a.

[/quote]

Kuka ottaisi sinut, ukkosi varmaan.

Työhönhän et edes halua.

Vierailija
18/20 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just just. hyvää yötä.

Vierailija
19/20 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun luumu. Sulla sentään on työpaikka.

Vierailija
20/20 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:05"]just just. hyvää yötä.

[/quote]

Samoin ;-)