Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikennemerkintä uudistus heikensi naisen asemaa

Vierailija
30.07.2021 |

Ennen oli kävelytiemerkinnöissäkin mies ja tyttö.
Nyt tyttö on poissa.
Nyt on sitten mies ja poika!
Mitä ihmettä?!!

Feministinainen, 25v

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pallopäät kyllä tosiaan näyttävät melkoisen voimattomilta. Lienevät tulossa just koronapiikiltä tai jotakin. Rollaattori siinä edessä ei olisi yhtään liioittelua.

Mutta tosiaan, onko jalankulku sitten vain miesten hommaa? Naiset kotiin tai jonnekin?

Vierailija
42/51 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?

Missä voimanaisten argumentit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin tunneli alkaa/päättyy kuvien korvaamista vaginalla.

Nämä merkit ovat hämmentäneet minua aina. Joten kuten ymmärrän, että tunnelin alkamisesta voidaan varoittaa, mutta eihän se silti pitäisi olla mahdollista, että kuljettaja ei huomaa tunnelia jo kauempaa kuin itse merkkiä. Pimeälläkin tunneleissa on aina valot, jotka näkyvät jo kauas. Kuljettaja, joka älyää tunnelin alkavan vasta merkkiä vilkaistuaan, on mielestäni liian sokea kuljettamaan ajoneuvoa. Vielä käsittämättömämpi on tunnelin päättymismerkki. Mitenkä tyhmä pitää olla, että tunnelissa ajaessaan ei älyä, milloin tunneli on päättymässä? Sen näkee jo satoja metrejä ennen, aivan ilman merkkejäkin. Täysin turhia merkkejä, jotka olisi voinut poistaa käytöstä kokonaan viimeisimmässä uudistuksessa.

Vierailija
44/51 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen tasa-arvokäsitys jos tulkitsee että housut=mies, hame=nainen.

Vierailija
45/51 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on zombeja kun feministit halusivat häivyttää sukupuolet. Nauttikaa nyt ja maksoi vain 80000000 euroa.

Vierailija
46/51 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näin sen mies ja tyttö -liikennemerkin niin ajattelin, että se mies on joku p*dari joka on kaapannut sen tytön. Miehiin ei voi luottaa. T: N37

Itse olen aina nähnyt sen aikansa feminismin kuvana. Että lastenhoito ei olekaan pelkästään naisen vastuulla, vaan myös isä voi viettää aikaa tyttärensä kanssa ja kävellä kaupungilla. Ennen se ei ollut itsestään selvää kaikissa perheissä. t. M35

Vierailija
47/51 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä merkit ovat hämmentäneet minua aina. Joten kuten ymmärrän, että tunnelin alkamisesta voidaan varoittaa, mutta eihän se silti pitäisi olla mahdollista, että kuljettaja ei huomaa tunnelia jo kauempaa kuin itse merkkiä. Pimeälläkin tunneleissa on aina valot, jotka näkyvät jo kauas. Kuljettaja, joka älyää tunnelin alkavan vasta merkkiä vilkaistuaan, on mielestäni liian sokea kuljettamaan ajoneuvoa. Vielä käsittämättömämpi on tunnelin päättymismerkki. Mitenkä tyhmä pitää olla, että tunnelissa ajaessaan ei älyä, milloin tunneli on päättymässä? Sen näkee jo satoja metrejä ennen, aivan ilman merkkejäkin. Täysin turhia merkkejä, jotka olisi voinut poistaa käytöstä kokonaan viimeisimmässä uudistuksessa.

Olet ymmärtänyt ne väärin. Merkin kohdalla alkaa/loppuu tunnelialue, jota koskee tietyt säännöt, esim. ohituskielto.

Vierailija
48/51 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäsaksalaiset Nukkumatti-liikennevaloukot joutuvat luultavasti taantumuksen museoon kanssa?

Vierailija
49/51 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla uudet pallopää liikennemerkit heikentävät naisen asemaa? Täh?

Ne ovat fallisia. Pallopää symboloi terskaa. Merkki esittää siinä näkyvät ihmiset ns. kokovartalokyrpinä. Naisethan eivät voi olla sellaisia, eiväthän? Eli naiset on nyt poistettu näkyvistä, ja kokovartalokyrvät tuotu tilalle.

Vierailija
50/51 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla uudet pallopää liikennemerkit heikentävät naisen asemaa? Täh?

Ne ovat fallisia. Pallopää symboloi terskaa. Merkki esittää siinä näkyvät ihmiset ns. kokovartalokyrpinä. Naisethan eivät voi olla sellaisia, eiväthän? Eli naiset on nyt poistettu näkyvistä, ja kokovartalokyrvät tuotu tilalle.

Mielenkiintoinen kulma.

Voimaannuin lisää.

-Feministinainen, 25v

Vierailija
51/51 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt ne väärin. Merkin kohdalla alkaa/loppuu tunnelialue, jota koskee tietyt säännöt, esim. ohituskielto.

Eli täysin ylimääräinen merkki, koska ohituskieltomerkki ja sulkuviivakin on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi