Näytän tältä naiselta
http://www.beauty-around.com/images/sampledata/RUS_MODELS/18.jpg
Onko hän mielestäsi kaunis?
Kommentit (21)
Hymyä huuleen vaan :)
Eikä tollasta suttasta meikkiä.
Kauniilta näyttää, malliksi laittaisin, jos kroppa riittää.
Kuva kehiin, muuten omaa haihatteluasi
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:49"]http://www.beauty-around.com/images/sampledata/RUS_MODELS/18.jpg
Onko hän mielestäsi kaunis?
[/quote] Hei nyt oikeesti :O sä oot supermalli!!!!! Enkeli!!!!!!!!! OIKEESTI OOT MAHTAVA!!!!!!! Ton täydellisemmält ei vois näyttää!!! (en vittuile, ihan oikeesti D:) <33333!!! Tarkotan tätä!!!!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:50"]Hymyä huuleen vaan :)
Eikä tollasta suttasta meikkiä.
[/quote] Ei ole suttaista meikkiä? Oot sokee??
Fiksuja kommentteja taas tähän aikaan yöstä.
Kuvassa olevan mallin nimi on Nastya Kusakina, jos haluaa katsoa lisää kuvia.
Aika vaikea sanoa, kun hänellä on niin paljon meikkiä... Luulen, että ilman noita meikkejä olisi kuitenkin aika tavalliset kasvot. Kuvassa on kaunis omalla tavallaan.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:00"]Aika vaikea sanoa, kun hänellä on niin paljon meikkiä... Luulen, että ilman noita meikkejä olisi kuitenkin aika tavalliset kasvot. Kuvassa on kaunis omalla tavallaan.
[/quote] ei ole meikkiiiiii!!!!!!!!
Todellakin on. Voi kun oolisikin noin eteerisen kaunis, tytöllä on pieni otsa (ei minulla vaan pitkä kuin mikä), upeat keijukaisen korvat, kasvoissa hyvä luusto (joo omanikin olisi parempi jos söisin vähemmän eli laihtuisin), poskipäät, iisot huulet. (jos nyt oikein muistan kuvan)
Kaunis on. Mielettömän kaunis.
Sama vähemmällä meikillä.
Näin bussissa tuon näköisen tytön. Oli vain lyhyt ja sirompi.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:04"]
Sama vähemmällä meikillä.
[/quote]
Hmmm. Meikittä on tavallisemman näköinen, melkein kuin kuka tahansa nätti tyttö, mutta hän lienee pitkä, jos on malli. Jännä miten meikillä voi muuttaa kasvot. 16
mun mielestä liian laiha, posket vaan lommollaan. Ilme ja silmät väsyneen ja masentuneen näköiset.
Kenokaula. Mieleeni tuli joutsen tai joku muu luonnottoman pitkäkaulainen epatto.
On kaunis, olet siis kaunis :)