Liian alhainen rasvaprosentti naisella EI ole viehättävä
Tämä uusi "fit is new skinny" trendi on tehnyt ennen ihanan naisellisista naisista luurankokasvoisia riukuja! Ei tee hyvää edes katsoa. Ihanteellinen kroppa on treenattu, mutta ei ei ihan ns. "kuiviin vedetty", sellainen, jossa kaikki muodot häviää ja posket menee lommolle.
Mielipiteitä?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:30"]
ehkä naamasta mutta kyllä läskikroppa aijemmin vanhenee.
[/quote]
Höpö höpö.
Tarkistapa muuten, miten aijemmin kirjoitetaan. Siinä ei ole j-kirjainta: aiemmin. Ehkä luisevan kallosi pikkuruinen sisältö ei pysty käsittämään suomen kieltä?
Näin on, mutta ilmeisesti ei Suomessa vielä ihan niin pitkällä mutta kun noita jenkkikasvoja katsoo töllöstä niin Stubbin rypyt pärstässä on vauvanihoa niihin eukkoihin verrattuna!
No ei se niitä matalan rasvaprosentin naisia kiinnosta, että paksummat naiset eivät pidä heistä.
Tosiasiahan on, että lihaksikkaat ja treenatut miehet pitävät matalan rasvaprosentin naisista. Keskikokoiset tissit, vatsalihakset ja pyöreä treenattu pylly on heille parhautta. Ja tuo lommoposkisuus nyt on vain typerää yleistystä.
hassua, miten oletetaan, että alhainen rasvaprosentti tarkoittaisi heti kehonrakentajaa... yleensähän anorektisen laihat naiset v*ttuilee meille liikuntaa harrastaville. Tänäänkin hurjan laiha työkaveri mesosi kuinka hirveän näköistä "kyykkyperse" on naisilla... se perseetön vaihtoehto kai ois se ainoa oikea :P
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:44"]Tämä bloggaaja on hyvä esimerkki liian alhaisesta rasvamäärästä naisella, joka on juurikin tullut liiallisen treenauksen ja liian vähän syömisen seurauksena.
Jos nyt jotain vikaa pitää löytää, niin rintalihakset ovat liian isot ja rinnat ovat poissa. Terveen näköinen kyllä on.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:45"]Kauniissa naisen vartalossa on juuri sopivasti rasvan tuomaa pehmeyttä! Ja tissit.
[/quote]
Mielipiteitä on monia. Minä en pidä siitä pehmeydestä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:43"]
Kaveri laihtui S-kokoiseksi ja myönnän, että kroppa on kivan sutjakka, mutta iso osa viehättävyydestä lähti muotojen myötä. Kasvot ovat luisevat. En kuitenkaan sano mitään hänelle, koska jokaisella ihmisellä on oikeus olla sen kokoinen kuin haluaa.
[/quote]
Samoin. Entinen työkaveri työttömäksi jäätyään alkoi maratoonariksi ja on kuin kuivan kesän orava ja naama kulunut ja vanhentunut. En tarkoita, etteikö nainen saisi rupsahtaa ihan rauhassa. Siihen hänellä on oikeus, ei kauneus ole itseisarvo. Mutta muutos oli todella hurja ja ihminen on nykyään todella kuluneen näköinen. Kaunis nainen ennen.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:36"]
Tämä uusi "fit is new skinny" trendi on tehnyt ennen ihanan naisellisista naisista luurankokasvoisia riukuja! Ei tee hyvää edes katsoa. Ihanteellinen kroppa on treenattu, mutta ei ei ihan ns. "kuiviin vedetty", sellainen, jossa kaikki muodot häviää ja posket menee lommolle.
Mielipiteitä?
[/quote]
Ihanteellisia kroppia nyt varmaan on monenlaisia. Treenattu ei ole koskaan itselleni edustanut naisellisuutta. Ristitiita on se, että mies on luonnostaan lihaksikas ja vähärasvaisempi, siitä syystä sellaisen tavoittelu ei ole naisellisuutta. Nainen on hyvin kaunis tukevampanakin jos vaan paino on pyllyssä ja reisissä.
http://www.hipsandcurves.com/media/catalog/product/h/c/hc58812_red_main.1410901585.jpg
Haha, ei teille katkerille lihaville voi muuta kuin nauraa :D
Varsinkun ikää tulee ja iho ohenee, niin hoikasta naisesta tulee ulkonäöltään melkoinen harppu, jos pitää itsensä yhtä laihana kuin nuorempana. Kyllä niiitä kiloja saa tulla vähän lisää vanhetessa, se on aivan luonnnollista ja varsinkin kauniimman näköistä.
t. mies44v
Mä odotan vaan että koska läskiys on taas in. Sit olisin kuumaa kamaa.
Hoh hoijaa. Että tämä naisten (ja erityisesti muiden naisten) paino, rasvaprosentti, muodot ja muodottomuus jaksaa kiinnostaa. Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle. Minä pyöristyn tosi rumasti ensin naamasta ja vyötäröltä, sitten käsivarsista ja selästä. Ei tule tissejä eikä takamusta vaikka kuinka pullistuisin. Eli sori kanssaeläjät, olen ärsyttävän poikamaisen hoikka ja ajattelin pysyä sellaisena. Niin ja treenaankin vielä, koska se tuottaa minulle hyvää oloa ja ylläpitää vastustuskykyä.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:07"]
Mielipiteitä?
[/quote]
Ihanteellisia kroppia nyt varmaan on monenlaisia. Treenattu ei ole koskaan itselleni edustanut naisellisuutta. Ristitiita on se, että mies on luonnostaan lihaksikas ja vähärasvaisempi, siitä syystä sellaisen tavoittelu ei ole naisellisuutta. Nainen on hyvin kaunis tukevampanakin jos vaan paino on pyllyssä ja reisissä.
http://www.hipsandcurves.com/media/catalog/product/h/c/hc58812_red_main.1410901585.jpg
[/quote]
Pakko kommentoida, kun on niin upea vartalo tuolla naisella tuossa kuvassa.
Mulla ei ole mitään ongelmaa sen kanssa, että jotkut tai monetkin pitää treenatuista naisista, joilla on hyvin alhainen rasvaprosentti. Mutta kun nää ihmiset ei yleensä pysty hyväksymään, että mä taas pidän kauniina tollasia kroppia kuin tuossa ylemmässä kuvassa - tai ylipäätään, että joku pitää sellaisia kauniina. Miksi on niin vaikea hyväksyä, että makuja oikeesti on monenlaisia?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:44"]
Tämä bloggaaja on hyvä esimerkki liian alhaisesta rasvamäärästä naisella, joka on juurikin tullut liiallisen treenauksen ja liian vähän syömisen seurauksena.
[/quote]
oikein nätti tyttönen.
bikinivalinta vaan näyttää hassulta, ihan kuin rinnat olisi kiristetty lättänäksi.
t. mies
Mielipiteitä?
[/quote]
[/quote]
Makuja on monia. Jos minulle lihoisi nyt tuollainen kroppa kuin kuvassa, itkisin. Olisin todella pettynyt vartalooni. Onneksi on kuitenkin hyvin epätodennäköistä, että minulle tulisi nuo n. +15kg rasvaa.
Eihän tuossa kropassa ole mitään muuta muotoa kuin tissit. Pehmeä maha ja löysä pylly ovat ihan tasapaksua. Pidän itse timmin kovan mahan ja pyöreiden pakaroiden kontrastista.
Juu samoilla linjoilla olen, en ymmärrä yhtään tätä fitness-muotia. Näillä naisilla ei ole edes oikeita rintoja eikä oikein muutakaan naisten normaalia hormonitoimintaa. Miehet, jotka niitä ihailee - niiden on pakko olla kaappihomoja. Ehkä kieltävät asian itseltäänkin, mutta tämä fitness-naisten ihailu on sitten korviketoimintaa, kun oikeasti eniten kiihottaisi joku kunnon Tom of Finland.
Mutta vaikka olenkin fitness-vastustaja ja inhoan koko buumiin liittyvää aatemaailmaa, niin tuon yhden kuvan bloggaaja ei kyllä ole epäterveen näköinen. Hoikka ja urheilullinen kylläkin, rasvaprosentti on naiseksi matala (rinnatkin luonnollisesti pienet tuon vuoksi), mutta hän on ihan terveen rajoissa kyllä. Näyttää hyvinvoivalta, vahvalta, myös siltä, että kykenee luonnollisesti tulemaan raskaaksi. Evoluutiomielessä siis viehättävältä. (Olen itse nainen.)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:18"]
Mielipiteitä?
[/quote]
[/quote]
Makuja on monia. Jos minulle lihoisi nyt tuollainen kroppa kuin kuvassa, itkisin. Olisin todella pettynyt vartalooni. Onneksi on kuitenkin hyvin epätodennäköistä, että minulle tulisi nuo n. +15kg rasvaa.
Eihän tuossa kropassa ole mitään muuta muotoa kuin tissit. Pehmeä maha ja löysä pylly ovat ihan tasapaksua. Pidän itse timmin kovan mahan ja pyöreiden pakaroiden kontrastista.
[/quote]
Sinä oletkin huonoitsetuntoinen mamma joka haluaa näyttää luomakunnan kuninkaalta eli mieheltä. Timmi kova maha? Mies?
Liian-mikä-tahansa ei määritelmänsä mukaisesti ole viehättävää. Eri asia sitten on, mikä on "liian", se on subjektiivista.
Vai sanooko joku oikeasti esim. pitävänsä liian laihoista naisista?
Mielestäni hänellä on liikaa rasvaa. Itse olen lyhyt, hoikka nainen.