Mitä teillä oli tänään ruokana?
Meillä oli lounaaksi hummusta ja paahdettuja kasviksia. Mitään varsinaista iltaruokaa ei ollut, en jaksanut laittaa. Olin lasten kanssa naapurissa, esikoinen söi siellä makkarasoppaa, ja mä, mies ja meillä käymässä olleet vanhempani syötiin leipää ja sen sellaista.
Kommentit (31)
Lounaaksi itse virvelöidystä hauesta kalapullia ja perunamuusia ja päivälliseksi kantarellipastaa tuoreista kantarelleista ja salaatti oman maan aineksista.
Kootut teokset, eli jämät kaalipohjaisesta puutarhapadasta, pätkä mustaamakkaraa ja grillattu broiskun rintaleike.
Uusia perunoita voisulalla, grillimakkaraa ja salaattia.
Uijui mitä herkkuja! Tuli itelle taas nälkä vaikka söin just äsken.
Lounaalla syötiin tortilloja kuka milläkin täytteellä, iltaruoaksi kasvislasagnea, salaattia ja jälkkäriksi mansikka-raparperipaistosta (en oikein tiedä mikä sen oikea nimi on..).
Viikonlopulta jäi tortillatäytettä, jossa oli soijasuikaleita, tomaattimurskaa ja kidneypapuja. Täytin tällä täytteellä pari kesäkurpitsaa ja syötiin myös ihan tortilloina vielä samaa.
Itse pyydystettyjä ahvenia fileinä ja uusia perunoita ja papuja
Seitiä foliossa jossa kasviksia,voita ja mausteita lisänä sekä kuullotettua yrteillä maustettua riisiä.
Vasta illallisella oltiin kaikki saman pöydän ääressä. Kokkasin lindströminpihvejä ja lisäksi duunasin keitettyjä perunoita ja salaattia jossa oli suikaloitua jäävuorisalaattia, kurkkua, maustekurkkua sekä herneitä ja raastettua omppua, ja nämä tarjoiltiin kermaviilikastikkeen kanssa :)
Kanankoipia riisipedillä. Vihdoinkin on niin viileää että ruoka maistuu, ollaan menty salaateilla ja uusilla perunoilla kauan.
Tortilloja, helppoa ja nopeaa! Täytteenä jauhelihaa, salsaa, salaattia, rucolaa, tomaattia, kurkkua, avokadoa, ananasta. Nam!