Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä oli tänään ruokana?

Vierailija
11.08.2014 |

Meillä oli lounaaksi hummusta ja paahdettuja kasviksia. Mitään varsinaista iltaruokaa ei ollut, en jaksanut laittaa. Olin lasten kanssa naapurissa, esikoinen söi siellä makkarasoppaa, ja mä, mies ja meillä käymässä olleet vanhempani syötiin leipää ja sen sellaista.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortilloja, helppoa ja nopeaa! Täytteenä jauhelihaa, salsaa, salaattia, rucolaa, tomaattia, kurkkua, avokadoa, ananasta. Nam!

Vierailija
22/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi itse virvelöidystä hauesta kalapullia ja perunamuusia ja päivälliseksi kantarellipastaa tuoreista kantarelleista ja salaatti oman maan aineksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kootut teokset, eli jämät kaalipohjaisesta puutarhapadasta, pätkä mustaamakkaraa ja grillattu broiskun rintaleike.

Vierailija
24/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita voisulalla, grillimakkaraa ja salaattia.

Vierailija
25/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uijui mitä herkkuja! Tuli itelle taas nälkä vaikka söin just äsken.

Vierailija
26/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla syötiin tortilloja kuka milläkin täytteellä, iltaruoaksi kasvislasagnea, salaattia ja jälkkäriksi mansikka-raparperipaistosta (en oikein tiedä mikä sen oikea nimi on..).

Vierailija
27/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopulta jäi tortillatäytettä, jossa oli soijasuikaleita, tomaattimurskaa ja kidneypapuja. Täytin tällä täytteellä pari kesäkurpitsaa ja syötiin myös ihan tortilloina vielä samaa. 

Vierailija
28/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyydystettyjä ahvenia fileinä ja uusia perunoita ja papuja

Vierailija
29/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitiä foliossa jossa kasviksia,voita ja mausteita lisänä sekä kuullotettua yrteillä maustettua riisiä.

Vierailija
30/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta illallisella oltiin kaikki saman pöydän ääressä. Kokkasin lindströminpihvejä ja lisäksi duunasin keitettyjä perunoita ja salaattia jossa oli suikaloitua jäävuorisalaattia, kurkkua, maustekurkkua sekä herneitä ja raastettua omppua, ja nämä tarjoiltiin kermaviilikastikkeen kanssa :)

Vierailija
31/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanankoipia riisipedillä. Vihdoinkin on niin viileää että ruoka maistuu, ollaan menty salaateilla ja uusilla perunoilla kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän