Pitääkö nuorelle haettava Visa Electron käydä tilaamassa pankin tiskiltä?
Olen Osuuspankin asiakas, en ainakaan nettipankista löytänyt kohtaa, missä olisin voinut tilata lapselle Visa Electronin. Miten olette kortin hankkineet? Avataanko korttia varten uusi tili, vai tuleeko se rinnakkaiskortiksi vanhemman tiliin?
Täytyy av:ltä kysellä, OP:n surkeilta nettisivuilta ei löydy mitään olennaista infoa.
Kommentit (12)
Danskebankissa tilin pystyy avamaan netissä. Korttia varten pitää varata aika pankkiin + molemmat huoltajat mukaan. Lapsella pitää olla henkkarit.
Uusi tili ja pitää mennä sen nuoren kanssa pankkiin.
No lukihan siellä netissä ihan selvästi "hae korttia". Sun pitää kirjautua nettipankin tunnuksilla ja siitä sit eteenpäin...
Ja sieltä voi valita vielä kuvankin korttiin. Ja kai nyt lapsellas on jo oma tili?? Mä ainakin aikoinaan hankin heti lapsen synnyttyä. (tosin ei ole OP)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:44"]No lukihan siellä netissä ihan selvästi "hae korttia". Sun pitää kirjautua nettipankin tunnuksilla ja siitä sit eteenpäin...
[/quote]
Ei lapselle voi noin hakea, itselle vain
Kannattaa suoraan avata nuorelle oma tili ja kortti siihen. Ja sitten niin että vanhempien verkkopankissa näkyy nuoren tili.
Tilien avaaminen on muuttunut aika tavalla, molempien vanhempien suostumus / nimmarit pitää olla ja nuori mukana. Ennen voi avata kelle vaan tilin mut ei onnistu enää
No kyllä vaan pystyi. Tein "testi"hakemuksen.
kuinka moni on nordesta saanut visa electron kortin.
Nordeasta pystyy tilaamaan tilin, kortin ja verkkopankkitunnukset täysin etänä. Vanhemmilla ja lapsella pitää olla henkkarit.
Nordeassa hoituu tuo kaikki verkkopankissa.
Pystyy hakemaan verkkopankissa! Laita verkkoviesti niin saat ohjeet. Itse haettiin niin.
Ei pysty kuin pankissa vaan. Molemmat vanhemmat mukana sekä nuori. Ja henkkarit kaikilla.