Mikä laulu tai kappale saa sinut aina itkemään?
Mulla kaksi kestosuosikkia Albinoni Adagio ja jostain kumman syystä Tähkän Blaablaa.
Kommentit (133)
Yön biisit, erityisesti Joutsenlaulu. Jää soimaan päähän päiviksi kaiken lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Yön biisit, erityisesti Joutsenlaulu. Jää soimaan päähän päiviksi kaiken lisäksi.
Ja monet virret.
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet.
Gabriel Kivivuori Sereno, Italian yössä. (Vain Elämää nauhoitus)
Sarah Connor: "From Sarah With Love".
Kappale oli minun ja edesmenneen puolisoni kanssa ns. meidän biisi.
Mauno Kuusisto"Se hänelle nyt kertokaa". Vaarin lempilaulu.Rakasti mummuani palavasti kuolemaansa saakka.Samoin mummuni vaariani.Kertoi tämän laulun tuoneen lohtua ,kun itse oli rintamalla ja sen jälkeenkin.
Ei varsinaisesti kappale, mutta Häjyt-leffassakin ollut huuliharpulla soitettu kohta tuo aina kyyneleen silmäkulmaan.
Tori Amos - Winter
Tori Amos - Bells For Her
Prinsessalle, varsinkin Diandran laulamana
Katri Helena - Ei kauniimpaa
Katri Helena - Maailman pihamaat
R.E.M. - Nightswimming
Panzerfaust. En kestä Kaikan kasvoja siinä lopussa. Tämä hyvällä.
Jostain syystä mua itkettää aina yks karhuveljeni Koda sountrack, se kohta, ku Kenai muuttuu karhuksi vuorella ja näkyy henkiä revontulissa.
Kuuntelen joskus sitä laulua kun se löytyy netistä. En ymmärrä sanaakaan, mutta se elokuvan kohtaus tulee niin elävästi aina mieleen, tulee jotenki "hengellinen olo" xD kylmät väreet ja kyyneleet...
Haavemaa, kätkä-peltonen
Sinä vain, peltonen