Mikä laulu tai kappale saa sinut aina itkemään?
Mulla kaksi kestosuosikkia Albinoni Adagio ja jostain kumman syystä Tähkän Blaablaa.
Kommentit (132)
Lauri Tähkän laulamana Blablaa. Minua on koulukiusattu aika rankasti ja tämä tuo monesti mieleen ne kokemukset.
Moskovan Olympialaisten jäähyväislaulu, jonka tahtiin Miska karhu nousi taivaalle. Varsinkin se video itkettää.
Finlandia hymni ja Äitini pienoinen.
Pehmee jänis kirjoitti:
Ripuli on märkää kakkaa
Kumpi, se ku Sepi sen laulaa, vaiko et on housussa?
Niitä on niin monta, että huomattavasti enemmän kuin niitä biisejä jotka naurattavat. Yksi pahin on varmaan Evanescence My Immortal. Se oli ystävä biisi joka lähti täältä jo 18-vuotiaana. Oli kiusattu vähemmistöön kuuluva nuori jota ei oma perhekään hyväksynyt. Näin ei jaksanut täällä enää ja kaikki päättyi niin. Itse jaan kiusaamiskokemukset ja samalla kaipaan häntä paljon. Biisiä kuunnella itken aina ja pelkkä pianoversio ilman laulua aiheuttaa sen. Jotenkin tulee se ajatus, että minä olen täällä ilman häntä ja yleensäkin, että minä olen vielä täällä. Valehtelisin jos väittäisin etten ole miettinyt itse monia kertoja etten jaksa enää, mutta olen jotenkin aina mennyt eteenpäin. Muitakin biisejä olisi pitkä lista ja niitä olen joskus tänne jo kirjoittanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Walking on the air
Saa varmasti kiikaus itkemään. Mieluummin kuuntelen kappaleen Rainbown Bent Out of shape levyltä nimellä Snowman. Ei tarvi itkeä, on upeaa kuunneltavaa.
Joel Hallikaisen Joulurauhaa, ja Linkin Parkin One more light.
Musta Saara. Muuten ei mikään kun en ole itkijätyyppi.
John Legend - All of me
Erin - On elämä laina
Abban Slipping through my fingers, se on niin totta. Ja Yön Ihmisen poika
Chisu: Vanha jo nuorena
Tuntuu että se kertoo minusta
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie ja Saunavihdat, se missä toivotaan että "voi kunpa säilyis äidin lapset kylmältä maailmassa".