Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei taida antaa tänäänkään

Vierailija
11.08.2014 |

Lapset kuskailtu ja ruokittu ja koko huusholli siivottu. Toin jopa kukkia kotiin tullessa ja kiitoksen sain mutta ilman seksiä saa olla....

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelepas vaimolle asiasta. Voi olla, ettei hän ole ajatellut asiaa tuolta kannalta, tai sitten välillänne on jokin vialla?

Ihminen on seksuaalinen olento ja kaikilla jonkinlaiset halut on. Monesti on niin, että pienten lasten äitejä vaivaa väsymys, vaikka haluja olisikin, niin uni houkuttaa illalla seksiä enemmän. Varsinkin silloin, jos tietää että yöllä saa nousta vaikka vauvaa syöttämään, tai aikaisin aamuvirkkua lasta hoivaamaan..kyllä siinä halut on viimeisenä mielessä.

Sopikaa yhteinen hetki ja järjestäkää aikaa asialle, viekää lapset ukille ja mummolle tai käykää vaikka saunassa lasten nukahdettua!

Vierailija
22/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tekemään helikoptereita viereen. Kastelee pöksyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei mies anna, oon antanu sen ny pelailla rauhassa pari tuntii mut luultavasti ku kömpii sänkyyn mun alastoman vartalon viereen antaa suukon ontsalle ja huokaisee kuinka väsynyt on. Lapsia meillä ei ole... Miehen toive odottaa vielä.

Vierailija
24/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:22"]Mulle ei mies anna, oon antanu sen ny pelailla rauhassa pari tuntii mut luultavasti ku kömpii sänkyyn mun alastoman vartalon viereen antaa suukon ontsalle ja huokaisee kuinka väsynyt on. Lapsia meillä ei ole... Miehen toive odottaa vielä.

[/quote]

Meillä just toistepäin :( Pyörin mobiiliav:lla ku bäfä latautuu. Ehkä minä voisin vielä pari kiekkaa pelata ja mennä sit röyhkeesti repii siltä vaatteet päältä.

Vierailija
25/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:22"]Mulle ei mies anna, oon antanu sen ny pelailla rauhassa pari tuntii mut luultavasti ku kömpii sänkyyn mun alastoman vartalon viereen antaa suukon ontsalle ja huokaisee kuinka väsynyt on. Lapsia meillä ei ole... Miehen toive odottaa vielä.

[/quote]

Meillä just toistepäin :( Pyörin mobiiliav:lla ku bäfä latautuu. Ehkä minä voisin vielä pari kiekkaa pelata ja mennä sit röyhkeesti repii siltä vaatteet päältä.

[/quote]

No mä antasin mitä vaa et toi ukko nousis tuolta koneelta ja repis multa vaatteet pois, tai tulis edes miehen elein tänne sänkyyn jos oon ehtiny ottaa ne vaatteet pois!

Vituttaa olla se osapuoli ku haluaa seksiä enemmän! :/

Vierailija
26/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:22"]Mulle ei mies anna, oon antanu sen ny pelailla rauhassa pari tuntii mut luultavasti ku kömpii sänkyyn mun alastoman vartalon viereen antaa suukon ontsalle ja huokaisee kuinka väsynyt on. Lapsia meillä ei ole... Miehen toive odottaa vielä.

[/quote]

[/quote]

No mä antasin mitä vaa et toi ukko nousis tuolta koneelta ja repis multa vaatteet pois, tai tulis edes miehen elein tänne sänkyyn jos oon ehtiny ottaa ne vaatteet pois!

[/quote]

Minä oon pariin kertaan repinyt mieheltä housut jalasta ja ottanut poskeen siinä samalla mitä se pelaa. Kyllä se sit on hetkeks tajunnu lopettaa ja hoidella minutkin.välissä :) Oon joskus jonain peli-iltana kuttuu jonkun toisen naisen peuhaa itseni kanssa siihen sängylle, miehen työpöytä ja pelikone on siitä parin metrin päässä.

Vierailija
27/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ihan suoraan keskustelisit sen vaimosi kanssa. Kerro, kuinka rakastat häntä, haluat parantaa ja lujittaa teidän parisuhdetta, haluat viettää aikaa hänen kanssaan, sinulla on ikävä häntä, jne...

Näistä on hyvä aloittaa. Puhukaa toisillenne toiveistanne!!!!!

Vierailija
28/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että, mä kyllä antaisin mutta kun ei ole ketään kelle antaa! hitto vie

Vierailija
29/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:05"]

Tekisikö sinut halukkaaksi lapsien kuskaus ja siivous, olettaen että et muuten olisi??

[/quote]

täällähän aina räpätetään, että ei kai se nainen anna kun joutuu kaiken tekemään yksin.

Vierailija
30/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:22"]Mulle ei mies anna, oon antanu sen ny pelailla rauhassa pari tuntii mut luultavasti ku kömpii sänkyyn mun alastoman vartalon viereen antaa suukon ontsalle ja huokaisee kuinka väsynyt on. Lapsia meillä ei ole... Miehen toive odottaa vielä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä oon pariin kertaan repinyt mieheltä housut jalasta ja ottanut poskeen siinä samalla mitä se pelaa. Kyllä se sit on hetkeks tajunnu lopettaa ja hoidella minutkin.välissä :) Oon joskus jonain peli-iltana kuttuu jonkun toisen naisen peuhaa itseni kanssa siihen sängylle, miehen työpöytä ja pelikone on siitä parin metrin päässä.

[/quote]

No mun mies ei suihinotosta 'tajua' siinäpä otan suihin loppuu asti ja mies on tyytyväinen, voin sit illalla ennen väsymys huokausta päästä kainaloon....

Kerran pussasin kaveria niin äijä sano lumpuks. Vanha juttu ja sovittu on ym. Mut siis ei toimi meillä nää neuvot :D:D

Vierailija
31/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö ittekki ANTAA välillä, eikä vaan odottaa, että akka antaa.... Jos vaimo haluton seksiin niin se kertoo sen, että olet huonompano. Vaimosi on kyllästynyt olemaan runkkutukkina. Anna akalles kunnon orgasmeja (oppetele se taito), niin kuin oikeat miehet tekevät. Nii, ja jos vaimos ei muutoinkaan välitä maksullisesta seksistä, vaikkakin nyt vastikkeena normaalit kotityöt...