Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei taida antaa tänäänkään

Vierailija
11.08.2014 |

Lapset kuskailtu ja ruokittu ja koko huusholli siivottu. Toin jopa kukkia kotiin tullessa ja kiitoksen sain mutta ilman seksiä saa olla....

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:05"]

Tekisikö sinut halukkaaksi lapsien kuskaus ja siivous, olettaen että et muuten olisi??

[/quote]

täällähän aina räpätetään, että ei kai se nainen anna kun joutuu kaiken tekemään yksin.

[/quote]

Tiedän. Mutta se on paskapuhetta se.

Vierailija
2/31 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:22"]Mulle ei mies anna, oon antanu sen ny pelailla rauhassa pari tuntii mut luultavasti ku kömpii sänkyyn mun alastoman vartalon viereen antaa suukon ontsalle ja huokaisee kuinka väsynyt on. Lapsia meillä ei ole... Miehen toive odottaa vielä.

[/quote]

Meillä just toistepäin :( Pyörin mobiiliav:lla ku bäfä latautuu. Ehkä minä voisin vielä pari kiekkaa pelata ja mennä sit röyhkeesti repii siltä vaatteet päältä.

[/quote] parempi ottaa muna suuhun kun ukko tulee suihkusta. Meillä toimi se ainakin eilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole antamista. Muuta asennettasi.

Vierailija
4/31 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono sängyssä?

Vierailija
5/31 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, kuinka huvittaa lukea teidän parisuhteissa edelleen kituvien tuskitteluja siitä, kuka taas on jäänyt mistäkin paitsi.

Ihmettelettkö, miksi itse hyppäsin sinkkuelämään parisuhteista ja miksi en ikinä enää palaa tuohon soppaan takaisin!

Seksi ei muuten ikinä ole ollut nautinnollisempaa kun tuhmissa yhden yön jutuissa. Jopa oman itsen kanssa on hottiksempaa kuin noissa viheliäisissä valtapeleissä ja vonkaamisissa ja ostan seksiä renkaanvaihdolla -säädöissä.

Olen vapaa, te ette :D!

t: onnellinen sinkkunainen

Vierailija
6/31 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:48"]

Pitäiskö ittekki ANTAA välillä, eikä vaan odottaa, että akka antaa.... Jos vaimo haluton seksiin niin se kertoo sen, että olet huonompano. Vaimosi on kyllästynyt olemaan runkkutukkina. Anna akalles kunnon orgasmeja (oppetele se taito), niin kuin oikeat miehet tekevät. Nii, ja jos vaimos ei muutoinkaan välitä maksullisesta seksistä, vaikkakin nyt vastikkeena normaalit kotityöt...

[/quote]

Nimenomaan näin! Minä olen yksi tällainen haluton akka, mutta se johtuu siitä että ukko on tajuttoman huono sängyssä :( Mielummin nukun iltaisin kun suostun siihen hämärään räpläämiseen, josta saan vain pahan mielen ja paikat kipeiksi kun ukko vatkaa ja vemputtaa ihan vääristä paikoista kuin viimeistä päivää. Vaikka olen asiasta yrittänyt puhua monta vuotta niin ei, ei mene perille. Luulee että mitä kovempaa runnoo mun jalkoväliä ja mitä innokkaammin nuolee mun naamaa ja tunkee kieltänsä mun kurkkuun niin sitä kuumempana käyn.

Vierailija
7/31 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misten haluttomuuteen lienee samat syyt: nainen on huono sängyssä =)

Vierailija
8/31 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kyllä ja paljon..

Vierailija
9/31 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:20"]Mä annoin heti kun kuulin miehen sanovan , että panettaa

[/quote]Annatko mullekin?

Vierailija
10/31 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:59"]

Misten haluttomuuteen lienee samat syyt: nainen on huono sängyssä =)

[/quote]

MIes nussii vaikka tikaspuiden väliin, sillä miltä vastapuoli näyttä, ei ole mitään oleellista tekemistä panetuksen kanssa.

MIehen haluttomuuden syyt

1. psyykkiset (masennus, stressi)

2. testosteronin puute (erittäin helppo testillä todeta ja hoitaa)

3. yhteiskunnalliset (mies tuntee olevansa liian alhaisessa sosiaalisessa asemassa, eikä koe kelpaavansa edes itselleen.

valitkaa siitä.

Vierailija
11/31 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:22"]Mulle ei mies anna, oon antanu sen ny pelailla rauhassa pari tuntii mut luultavasti ku kömpii sänkyyn mun alastoman vartalon viereen antaa suukon ontsalle ja huokaisee kuinka väsynyt on. Lapsia meillä ei ole... Miehen toive odottaa vielä.

[/quote]

Meillä just toistepäin :( Pyörin mobiiliav:lla ku bäfä latautuu. Ehkä minä voisin vielä pari kiekkaa pelata ja mennä sit röyhkeesti repii siltä vaatteet päältä.

[/quote]

No mä antasin mitä vaa et toi ukko nousis tuolta koneelta ja repis multa vaatteet pois, tai tulis edes miehen elein tänne sänkyyn jos oon ehtiny ottaa ne vaatteet pois!

Vituttaa olla se osapuoli ku haluaa seksiä enemmän! :/

[/quote]Niinpä! Jumalauta vittu saatana!

Vierailija
12/31 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/31 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans ollu hirvee panetusaika menossa, onneksi toi mies ees yrittää auttaa :-) 

Vierailija
14/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama : ( minkäs teet

Vierailija
15/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraisiinkaan ei huvita lähteä

Vierailija
16/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos avaisitte sen sanaisen arkkunne sille vaimolle? Mistä johtuu ettei heru, kyllä sille yleensä syy on :)

Vierailija
17/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisikö sinut halukkaaksi lapsien kuskaus ja siivous, olettaen että et muuten olisi??

Vierailija
18/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hipelöimään sitä ja puhumaan tuhmia :)

Vierailija
19/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei taida antaa tänäänkään. :(

Olen yrittänyt vaikka mitä, mutta ei anna. Eikä ole ollut sillä tuulella aikoihin.

Vierailija
20/31 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin heti kun kuulin miehen sanovan , että panettaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi