Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen seksimieltymyksiltäni hyvin kesy (nainen) -- onko toivoa parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
29.07.2021 |

Otsikossa se onkin. En tule ikinä elämässäni suostumaan anaaliseksiin, mitään ylimääräistä en halua sinne laitettavan (ja joudun välillä käyttämään peräpuikkomuotoisia lääkkeitä, tiedän miltä tuntuu laittaa sormi anaaliin ja siinä ei ole minulle mitään eroottista). En halua mitään alistamisleikkejä. En epätavallisia eritteitä. En halua siemennestettä naamalleni (muualle on ok).

Haluan koskettaa joka puolelta, suudella ympäriinsä, nuolla ja ehkä vähän näykkäistä. Voin kokeilla vääntäytyä mihin yhdyntäasentoon tahansa, mutta kovin notkea en ole. Vastaanotan ja annan suuseksiä, mutta en säännöllisesti halua siemennesteitä suuhuni (joskus harvemmin sekin ok). Ollut harrastanut seksiä vain kahden ihmisen kanssa, ensimmäinen oli niin nuorena etten muista tarkkaan. Mutta pitkäaikaisen kumppanini kanssa oli myös haasteena, että vulvani oli hänen kalulleen ahdas siten, että ilman liukkaria ei yhdyntä ollut mahdollinen kivuttomasti ilman kunnollista esileikkiä, jossa sain itse ensin orgasmin. Pikapano keittiönpöydällä ei fyysisesti ollut siis toteutettavissa. Tykkään seksistä, mutta se ei myöskään ole minulle mikään elämän ykkösasia, ja pitkässä suhteessa kerran viikossa olisi minulle täydellinen tahti.

Onko tällaisella laimeahkolla seksivarustuksella mitään vientiä? Ulkonäöltäni olen melko kaunis, hoikka ja kumppanini ovat pitäneet hyvin seksikkäänä. Mutta seksikkyys on paljon myös itsevarmuutta ja rohkeutta ja sellaista positiivista rivoutta, sitä minulta kyllä puuttuu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisenä voit olla todella ihana (sanon näin, koska en sinua tunne), mutta en suhteeseen, jossa seksi olisi noin rajoittunutta ja täysin naisen ehdoilla menevää, kykenisi. On kyllä hyvä puhua tämmöisistä asioista jo suhteen alkuvaiheessa, jotta kumppani ei tunne itseään petetyksi, kun totuus paljastuu. Asenteessasi ei sinänsä ole mitään pahaa, koska sinulla on valta omaan kehoosi.

Vierailija
22/22 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali nainen olet ja niille joille et kelpaa ovat juuri niitä miehiä jotka eivät saa keltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla