Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuin työnarkomaani työkaverista

Vierailija
29.07.2021 |

Mies olen ja työkaveri on nainen molemmat perheettömiä. Olen alkanut huomaamaan että työkaveri ottaa jatkuvasti lisää työtehtäviä itselleen oikein haalii niitä ja selviytyy hyvin mutta olen huolissani koska näyttää siltä kuin turruttaisi elämän tyhjyyttä työhön. Sain naisen kiinni lounaalta jossa teeskenteli syövänsä mutta räpläsi puhelinta ja teki puhelimen kautta töitä. Pari kertaa jutteli muille mutta muuten keskittyi puhelimeen nainen huomasi että huomasin ja sanoi nopeasti että on vaan niin paljon duunia että pitää välillä hoitaa lounaalla ja samalla pyysi etten kertoisi muille. Nainen on julmetun laiha joten huolestuttaa paljon. On myöskin itkuiset silmät ja monta muuta hämärää asiaa jotka paistaa läpi. Ei kukaan tee noin paljon töitä muuta kuin työnarkomaanit. Puuttuisitko touhuun?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla, joillekin ihmisille työnteko on tapa saada ajatukset muualle parisuhde, perhe yms asioista.

Vierailija
2/7 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa olla, joillekin ihmisille työnteko on tapa saada ajatukset muualle parisuhde, perhe yms asioista.

Ei sillä ole perhettä eikä parisuhdetta on yksinäinen ihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suna mä uskaltaisin puuttua, silla hyyyyvin varovasti. tavallaanhan hän on jo pikkaisen avautunut sulle. hän olisi voinut sanoa jotain häivy-tyyppistäkin, kun huomasit kännykkähommat. ehkä jo se oli pieni askel. sano ihmeessä, mutta jos hän siinä vaiheessa sanoo jotain ilkeää, niin anna olla. mutta sitten voi ainakin taputtaa itseäsi selkään siitä, että välitit ja otit vastuuta toisesta ihmisestä. se on tosi hieno piirre ihmisessä.

Vierailija
4/7 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä tilanteeseen haluat puuttua?

Vierailija
5/7 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu esimiehelle.

Vierailija
6/7 |